Die zijn geelquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:12 schreef Kuukske het volgende:
Is het niet zo'n LiveStrong armbandje van Lance?
Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:12 schreef Kuukske het volgende:
Is het niet zo'n LiveStrong armbandje van Lance?
Oh nouja. Een bandje van een andere sporter met liefde voor rood dan misschien.quote:
???quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh nouja. Een bandje van een andere sporter met liefde voor rood dan misschien.
Dank nog. En de rest van de felicitaties van gisteravond toen ik al hoogbejaard sliep.quote:
Dus dat geeft redenen om vrouwen echt niet meer uit de keuken te halen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:58 schreef CherryLips het volgende:
Google's Android ook in de koelkast
Alsof die android snappen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dus dat geeft redenen om vrouwen echt niet meer uit de keuken te halen?
Ik zie vrouwen genoeg met Androids. Of ze het snappen is twee iddquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alsof die android snappen.![]()
Het is geen iOs
quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zie vrouwen genoeg met Androids. Of ze het snappen is twee idd.
Ik moet dat altijd!quote:
Leugensch!quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik moet dat altijd!. Achter de schermen dan.
Dank je.quote:
quote:
Die moet ik ook nog hebben, als speeltje voor de katten. En tegen hun haren natuurlijk.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:47 schreef Pheno het volgende:
Ik ga binnenkort maar eens een robotstofzuiger proberen. Gewoon, omdat gadget. En zelf stofzuigen niet tof is.
Wil het nog steeds proberen. Echter, ze kunnen niet zo goed tegen een open trapquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:47 schreef Pheno het volgende:
Ik ga binnenkort maar eens een robotstofzuiger proberen. Gewoon, omdat gadget. En zelf stofzuigen niet tof is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |