quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik snap wel wat S bedoelt, ja. En goed dat hij ook inziet dat dat niet meer gaat veranderen, dat gevoel. Het is ook een hele beslissing die je nemen moet, volgens mij hopen we allemaal dat ons diertje in goede gezondheid ergens in de twintig wordt en op een dag gewoon niet meer wakker wordt, maar helaas is dat er maar weinig gegeven.
Hele dikke kus
Het ziet er mooi uitquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die was vreselijk lief. Helemaal niet overdreven tuttelig, gewoon preciés goed.
En de meneer van de week daar aan de telefoon (toen ik belde over het uitzoeken van de urn en de inhoud daarvan, hoe groot die moet zijn) was al net zo lief.
Hier ligt het crematorium:
http://maps.google.nl/map(...)split=0&z=16&iwloc=A
(Werkt dat?) en als je dan op satelliet klikt zie je dat het volledig in het groen ligt. Dat vind ik ook mooi en 'rustig'. Ook al blijft ze daar niet. Nou ja, het voelt beter gewoon.
Dat wilde ze zelf heel graag ookquote:
aaahwquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat wilde ze zelf heel graag ook
Had ze van de week al aangegeven, dat ze Bink nog wil zien. Zij kent Bink ook al tien jaar ongeveer.
Doordat zij zo gek was (is!) op Bink heeft zij Bobby genomen
Ja ze heeft wel heel wat harten gestolen in d'r leven he?quote:
Net als het vrouwtjequote:Op woensdag 11 januari 2012 12:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ze heeft wel heel wat harten gestolen in d'r leven he?
Het is een speciaal geval. Altijd al geweest. Betoverend beestje. Clown. Eigenwijs. Lief onkruidje.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Net als het vrouwtje![]()
De eerste keer dat ze me zag ging ze van vreugde over der nekje vlak voor m'n voeten, dat deed jij dan weer niet
*afhaakt de 29stequote:Op woensdag 11 januari 2012 13:22 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zal het onthouden voor de volgende keer dat ik je zie
^^ Het is zo'n lieverdje! Maar ze was al lang niet meer het vrolijke spring-in-'t-veldje van vroeger. Gelukkig heeft ze nog wel een hele fijn periode gehad in huize Greys, ze had het niet beter kunnen treffen.quote:
Ja ik vind het echt een leuk idee dat jullie op haar verjaardag warenquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
^^ Het is zo'n lieverdje! Maar ze was al lang niet meer het vrolijke spring-in-'t-veldje van vroeger. Gelukkig heeft ze nog wel een hele fijn periode gehad in huize Greys, ze had het niet beter kunnen treffen.![]()
Greys![]()
En wat fijn dat Maes nog even afscheid kan nemen. Ing en ik herinneren ons haar verjaardag denk ik nog wel heel goed!![]()
Nou, da's heel lief heur, maar het hoeft echt nietquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:22 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zal het onthouden voor de volgende keer dat ik je zie
S. riep toen steeds iets waar ze van ging blaffen en dan sprong ze er zo leuk bijquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
^^ Het is zo'n lieverdje! Maar ze was al lang niet meer het vrolijke spring-in-'t-veldje van vroeger. Gelukkig heeft ze nog wel een hele fijn periode gehad in huize Greys, ze had het niet beter kunnen treffen.![]()
Greys![]()
En wat fijn dat Maes nog even afscheid kan nemen. Ing en ik herinneren ons haar verjaardag denk ik nog wel heel goed!![]()
Catheriserenquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:28 schreef Qwea het volgende:
die stomme hond van me heeft nog steeds niet geplastlaatste x was half 7
Hoest met de poot vandaag?quote:
mhaw. Opzich wel goed. Hij ligt. Gisteren aaf waren de tenen best blauw (ik had hem ff naar benee gehad) en koud. Heb mijn sok vandaag nog niet uit gehad. Zal straks eens kijken.quote:
shit is een understatement. Ik wil godsamme naar buitenquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:37 schreef indaha het volgende:
Ja dat liggen is shit en als je je verveelt , wij hebben nog 2 spellen webfeud openstaan, of ga je me laten winnen
quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, da's heel lief heur, maar het hoeft echt niet
[..]
S. riep toen steeds iets waar ze van ging blaffen en dan sprong ze er zo leuk bij![]()
En ze was wat maoam-achtig en Gb riep toen zo charmant dat ze hoopte dat dat Bink was, terwijl ze mij beschuldigend aankeek![]()
Zoooo goorquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:48 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Biet heeft daar ook een handje van trouwens
Helemaal van die penskluivenquote:
o dear. Lees dit nu net. Moet nog wel een topi of zo terug lezen voor het hele verhaal.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:15 schreef Greys het volgende:
Vrijdag 14.10 uur is de dierenarts hier.
En ik moet wederom zeggen, wát een aardige mensen van dat crematorium in Stompwijk. Want die moest ik daarna bellen natuurlijk. Ze heeft meegedacht dat we er dan rond 16.00 uur zijn ("want het inslapen duurt ongeveer een half uurtje en daarna wilt u natuurlijk niet hoeven haasten en even bijkomen en rustig aan doen") en dan zoek ik met haar vrijdag daar ter plaatse het urntje uit. Dan wordt ze zaterdag gecremeerd, ze belt me vijf minuten voordat dat daadwerkelijk gebeurt zodat je er even echt stil bij kunt staan als je wilt en dan mag ik haar maandag halen en dan is ze al in het uitgezochte urntje.
Heb zonder huilen kunnen bellen (omdat ik bang was dat ik dingen anders niet zou horen of niet zou meekrijgen) en nu brul ik uiteraard wel. S belde nog vanmorgen dat hij er niet achter staat, maar dat hij het er wel mee eens is. En toen ik vroeg wat hij dan bedoelde met het 'er niet achter staan' zei hij dat ie er nooit achter zou staan. Niet nu, niet vrijdag, niet volgende week en niet volgend jaar. En dat snap ik wel, hoe hij dat bedoelt.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:44 schreef Qwea het volgende:
ik heb roller coaster tycoon maar gedownload
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |