en nu een kookwasje draaien?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:14 schreef Oognip het volgende:
Pingoo geniet in zijn nieuwe wasmachineEvi minder
[ afbeelding ]
Ze zitten allemaal te wordfreubelenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:30 schreef DeZwabber het volgende:
zeg, jongens, ben ik m'n deodorant vergeten of zo
dat is zooooooo 2011quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze zitten allemaal te wordfreubelen
Inderdaad, webfreubelen is de nieuwe hypequote:
Waarom mag SKETCHJE niet?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:00 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Inderdaad, webfreubelen is de nieuwe hype
Daar zijn ze soms zo lullig over jaquote:
We komen maar niet linksboven in dat bord bij al die ruimte he?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:30 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Daar zijn ze soms zo lullig over ja
heb ik jou nu uitgenodigd?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
We komen maar niet linksboven in dat bord bij al die ruimte he?
En je maakt me echt vierkant in
tombolaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie niks
Heet jij nu tombolafan daar gewoon?
Het hoeft vanavond niet af hoor, maar ik heb het battlefield maar graag vast opgezet staanquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:50 schreef Barbaaf het volgende:
Ik zag 'm
Edit: sorry Lies, maar morgen weer vroeg op![]()
ok dan, maar ik kan morgenavond pas weer verder als we niet snel klaar zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het hoeft vanavond niet af hoor, maar ik heb het battlefield maar graag vast opgezet staan
Als je die van ons niet af wilt maken kan het ook gewoon morgenavond hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:52 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
ok dan, maar ik kan morgenavond pas weer verder als we niet snel klaar zijn
Wij zijn al door de letters heen inmiddels hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je die van ons niet af wilt maken kan het ook gewoon morgenavond hoor
Maakt niet uit joh; ik heb toch kutletters, dus dat geeft me mooi de gelegenheid om Van Dale even wat nieuwe woorden te laten toevoegenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:52 schreef Barbaaf het volgende:
ok dan, maar ik kan morgenavond pas weer verder als we niet snel klaar zijn
quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:06 schreef Greys het volgende:
Elies, goffer, ik zie dat soort dingen nooit he, dat er naast leggen
Ik weet alleen EX en YEN en QUAquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat komt vanzelf. Net als de woorden met de Y, Q en X; op een gegeven moment weet je ze en leg je ze zo weg
Ik doe het wel goed voor hèquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:14 schreef Greys het volgende:
Elies, kap nâh
Ik heb weer nul klinkers
Schop zequote:Op woensdag 11 januari 2012 00:16 schreef Greys het volgende:
En weer nul klinkers, ZE DOEN HET ER OM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |