SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SuperHarregarre voor plaatje
Maanvis Plaatje 2
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153208quote:AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Smoofie staat ook al klaar op die onderste foto
Nu nog pix van jezelf in die outfit... of een andere outfit.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:57 schreef Gnieperd het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo'n outfit
Wel inclusief de pinda dan.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nu nog pix van jezelf in die outfit... of een andere outfit.
Of geen outfit.
Gelukkig lijk ik bij lange na niet op die persoonquote:
Wel hetzelfde figuur toch? En hoofd.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gelukkig lijk ik bij lange na niet op die persoon. Ik ben nog maar 12, dus dat kan ook niet.
Dat apengeluid nadat Enoh in beeld was gekomen vind ik niet kunnen.quote:
Niks aan de hand imo?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat apengeluid nadat Enoh in beeld was gekomen vind ik niet kunnen.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 01:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
FdB kan volgens mij nu nog steeds better ballen dan de jongens bij ajax
twitter:ajax1nl twitterde op woensdag 11-01-2012 om 11:07:22Ajax en FC Twente zijn de enige twee financieel gezonde eredivisie clubs volgens de KNVB. http://t.co/cIETYoYh #Ajax reageer retweet
Its funny because its true.quote:Op woensdag 11 januari 2012 02:12 schreef vincerusso het volgende:
[..]Danny Blind is ook nu nog veel beter dan zijn zoontje
we weten allemaal wel dat Daley eigenlijk bij een club als Groningen hoort maar dit door zijn papa werd/wordt tegen gehouden en zo goed vond ik zijn papa ook niet, die kon vrijuit ballen door de mensen om hem heen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |