Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
[ Bericht 0% gewijzigd door detennismaster op 10-01-2012 21:21:00 ]Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Niet zo veel.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:49 schreef laucas het volgende:
the fuck, hoeveel topics heb jij al gestolen
Leuke Denenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:49 schreef Dudeweiser het volgende:
jij bent echt een dief Kent
anyway,
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:49 schreef Dudeweiser het volgende:
anyway,
[ afbeelding ]
Van wie is dat teken. Ziet er vet uit!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:49 schreef Dudeweiser het volgende:
anyway,
[ afbeelding ]
Nou zeg, iemand gehandicapt wensenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:50 schreef laucas het volgende:
3 sterren.
Ik hoop dat je keihard gehandicapt wordt.
Seongnamquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Van wie is dat teken. Ziet er vet uit!
Koreaans team. Suwon Blue Wings ofzo? Wat dudeweiser zegt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Even een topicreportje geplaatst. Ik hoop op een lange ban.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nou zeg, iemand gehandicapt wensen
dank je dat je voor mij in de bres springt Lindgrenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Even een topicreportje geplaatst. Ik hoop op een lang ban.
no probs.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dank je dat je voor mij in de bres springt Lindgren
Seongnam gok ik zo uit de losse polsquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]
You don't say?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Seongnam gok ik zo uit de losse pols
Zonder mijn post had je het niet gewetenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:53 schreef Lindgren. het volgende:
Ik denk Seongnam. Dat weet ik omdat ik die competitie intensief volg.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zonder mijn post had je het niet geweten![]()
Haha, handicap in de vorm van handicap die EA je oplegt in het spel toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nou zeg, iemand gehandicapt wensen
Nee hij gaat langs en breekt z'n benen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, handicap in de vorm van handicap die EA je oplegt in het spel toch?
Dat hie ik dochs net trochquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, handicap in de vorm van handicap die EA je oplegt in het spel toch?
si que no, kenoeka kennesiene kesajatoeneetonee kesejenieje. Que si que noquote:
dat weet ik nog welquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:58 schreef Lindgren. het volgende:
Het begon allemaal met een smiley. [ afbeelding ] <- die dus.
Daar heb ik een vis van gemaakt. Een Garper.
[ afbeelding ]
Hij sloeg aan, werd een hit en toen maakte ik de ekte garper zoals iedereen 'm kent:
[ afbeelding ]
Toen werd hij verboden door murp, door middel van het
Garpje verbodstopic
Little_Miss_naughty maakte er nog een schets van, samen met z'n garpfamilie.
[ afbeelding ]
En ze leefden nog lang en garpig.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:58 schreef Lindgren. het volgende:
Het begon allemaal met een smiley. [ afbeelding ] <- die dus.
Daar heb ik een vis van gemaakt. Een Garper.
[ afbeelding ]
Hij sloeg aan, werd een hit en toen maakte ik de ekte garper zoals iedereen 'm kent:
[ afbeelding ]
Toen werd hij verboden door murp, door middel van het
Garpje verbodstopic
Little_Miss_naughty maakte er nog een schets van, samen met z'n garpfamilie.
[ afbeelding ]
En ze leefden nog lang en garpig.
Koevermans en de rest MLS.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:59 schreef DannyDeko het volgende:
RVP
? - Aguero - Zarate
?- Cambiasso
? - ? - Lucio - Maicon
Is daar wat van te maken? (:
Jawelquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:59 schreef DannyDeko het volgende:
RVP
? - Aguero - Zarate
?- Cambiasso
? - ? - Lucio - Maicon
Palacio CAMquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:59 schreef DannyDeko het volgende:
RVP
? - Aguero - Zarate
?- Cambiasso
? - ? - Lucio - Maicon
Jep.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:14 schreef Anthony9219 het volgende:
Het is toch ook mogelijk een verdediger die zijn vrijgegeven uit het team van het jaar te krijgen uit de 5k en 7,5k pakketten?
eerst jat je een topic, en dan post je plaatje dat nog ouder is dan het internet. Nee Kent, gewoon nee.quote:
Ouder dan het internet. Heb jij dat plaatje weleens eerder gezien dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
eerst jat je een topic, en dan post je plaatje dat nog ouder is dan het internet. Nee Kent, gewoon nee.
Inderdaad, wel beetje moeite doen..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
eerst jat je een topic, en dan post je plaatje dat nog ouder is dan het internet. Nee Kent, gewoon nee.
al zo'n twintigduizendmiljoen keer ja. De naam van die vrouw ligt ook nog op het puntje van mn tong.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:29 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ouder dan het internet. Heb jij dat plaatje weleens eerder gezien dan?
Nee das kwijl..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
al zo'n twintigduizendmiljoen keer ja. De naam van die vrouw ligt ook nog op het puntje van mn tong.
Alleen de naam van die vrouw, zo jammer.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
al zo'n twintigduizendmiljoen keer ja. De naam van die vrouw ligt ook nog op het puntje van mn tong.
om en nabij de 700 coinsquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:42 schreef Anthony9219 het volgende:
Net Rogerio Ceni uit een 7,5k pakketje 94 kicking. Wat zou hij waard zijn?
Nonsens.quote:
Nee, ik vind het ook nergens op slaan.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:51 schreef GuRBuH het volgende:
Ben ik nou de enige die flipt omdat er geen totw komt.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:22 schreef StijnDa het volgende:
Zou het TOTY middenveld niet ondertussen in pakjes moeten zitten?
Bazenfilmpjequote:
Ajax heeft wel echt het warme zuiden opgezocht.quote:
9quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:06 schreef Fuszy het volgende:
Als je als Keeper de juiste formatie hebt en 1 goede link, hoeveel chem zou die dan hebben?
dus een felgroene en een dode link.
7 of 8 sowiesoquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:06 schreef Fuszy het volgende:
Als je als Keeper de juiste formatie hebt en 1 goede link, hoeveel chem zou die dan hebben?
dus een felgroene en een dode link.
---Agueo----Torresquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:10 schreef zerokil het volgende:
Iemand die me kan helpen met een Hybrid te bouwen? (342k)
ik dacht aan
---Agueo----Torres
-----------???---------
Bale-----------Hulk
----------???----------
??----??--??--??
Heb het net geprobeerd met Cillissen en lens en toen kreeg cillissen er maar 8.quote:
Dan is je formatie toch niet goed waarschijnlijk...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:12 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb het net geprobeerd met Cillissen en lens en toen kreeg cillissen er maar 8.
Wil Hart achter het koppel Kompany en IF Vertonghen zetten.
Dacht ik al, om 9 chem te krijgen moet alles op elkaar aansluiten qua nationaliteit en formatiequote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:12 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb het net geprobeerd met Cillissen en lens en toen kreeg cillissen er maar 8.
Wil Hart achter het koppel Kompany en IF Vertonghen zetten.
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dan is je formatie toch niet goed waarschijnlijk...
Ik heb Helton als keeper, met IF Pepe (geen link) en Otamendi (sterke link) ervoor en hij haalt gewoon 9 chemistry.
Nee hoor. In principe moet je elke dode link compenseren met een sterke link, dan zou het altijd goed moeten komen (soms hoeft zelfs dat niet eens, 1 dode link en 2 zwakke links met landgenoten is blijkbaar ook al voldoende kwam ik vandaag achter).quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dacht ik al, om 9 chem te krijgen moet alles op elkaar aansluiten qua nationaliteit en formatie
Licht en donkergroen is me nooit opgevallenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee hoor. In principe moet je elke dode link compenseren met een sterke link, dan zou het altijd goed moeten komen (soms hoeft zelfs dat niet eens, 1 dode link en 2 zwakke links met landgenoten is blijkbaar ook al voldoende kwam ik vandaag achter).
Als echt alles op elkaar moest aansluiten had het ook geen zin om onderscheid tussen een donker en lichtgroene link te maken.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Licht en donkergroen is me nooit opgevallen
Was er tussendoor een ragequit?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heb nu al twee keer in drie wedstrijden dat hij vastloopt bij scherm tegenstander.
Alleen maar ragequits laatste tijd.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Was er tussendoor een ragequit?
Als mijn tegenstander ragequit heb ik bijna elke keer in de wedstrijd daarna een vastloper in het laadscherm..
Wegens uitschakeling CL kunnen ze dat niet betalenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:05 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ajax heeft wel echt het warme zuiden opgezocht.
Vanavond ook een gast, een team met de sterkte van welgeteld 1 ster en een chemistry van 40.. En ragequitten inderdaad. Ik vraag me af wat dat soort mensen bezielt om met zon sneu team te gaan spelen. Enige reden die ik me kan bedenken is spelers uit pakjes opmaken, maar als je quit krijg je geen coins. Rare spelers zitten er tussenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Alleen maar ragequits laatste tijd.Nu weer eentje in de 40e minuut.
Dat is wsl gewoon iemand die 1 van zijn 1e wedstrijden speelt met zijn starters teamquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vanavond ook een gast, een team met de sterkte van welgeteld 1 ster en een chemistry van 40.. En ragequitten inderdaad. Ik vraag me af wat dat soort mensen bezielt om met zon sneu team te gaan spelen. Enige reden die ik me kan bedenken is spelers uit pakjes opmaken, maar als je quit krijg je geen coins. Rare spelers zitten er tussen
Ik heb Mangala, Louties en IF Ahamada, maar die laatste is duidelijk buiten je budget.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:54 schreef vandermar het volgende:
Ik wil een Frans team maken met Henry in de punt
Voor de rest alleen silvers en bronze.
40K, welke moet ik hebben?
Saivet?
Mangala heb ik al.
Wat denk je van alleen op de keeper af, uithalen, gehaakt worden en dat het dan niet gezien wordt als overtreding.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Verdediger vol op hakken getrapt, Wallyson gaat ervandoor, tegendoelpunt.
Ik vind Wallyson maar kutquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Verdediger vol op hakken getrapt, Wallyson gaat ervandoor, tegendoelpunt.
Op xbox welteverstaanquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:13 schreef Jesper16031994 het volgende:
Iemand interesse in IF-Nani, IF-Coloccini, IF-Dunne of IF-Cattermole?
Die fellaini heeft echt een lekker koppie zegquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:19 schreef xSoDx het volgende:
dit team;
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#iOlISOoDbcvBG
speelt echt![]()
![]()
![]()
hij heerst echt op het middenveld, zit overal tussen!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:22 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Die fellaini heeft echt een lekker koppie zeg. Maar ziet er wel netjes uit
Ik wordt het hele jaar er al uitgeflikkerdquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:26 schreef Jesper16031994 het volgende:
Meerdere mensen met problemen ea-servers? Wordt er steeds uitgeflikkerd, geen wedstrijden meer dus..
Goedkope spelers halenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:32 schreef vandermar het volgende:
Nee, markt is fucked dus handelen is gaar op het moment. Hopen, meer niet
Je kan toch ook gewoon goed in traden zijn.quote:[b]Op dinsdag 10 januari 2012 23:42 schreef Jesper16031994
Zullen wel van die duplicaters zijn, heerlijk als je die pakt
Rechtsbovenin zit een quote knopje jespquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:42 schreef Jesper16031994 het volgende:
@ DutchSL, netjes man.
Speelde laatste tegen een vent met Messi, Ronaldo, Eto'o, Xavi, Iniesta, Fabregas, Evra, Pique, Vidic en Maicon. Op de bank ook nog David Villa, Ibra, Robben etc.. gewoon 4-1 afgeslacht. Zullen wel van die duplicaters zijn, heerlijk als je die pakt
IF Berbatov.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:19 schreef xSoDx het volgende:
dit team;
speelt echt![]()
![]()
![]()
tl;dsquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
IF Berbatov.Scoorde net nog met hem. Is dit sweaty?
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/109819740
gadverdamme wat sweaty, hier, een handdoekquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
IF Berbatov.Scoorde net nog met hem. Is dit sweaty?
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/109819740
Not sure if...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gadverdamme wat sweaty, hier, een handdoek
Nog langzamer... Zou vandaag al komen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:59 schreef GuRBuH het volgende:
Morgen 7 uur einde TOTB einde defenders start midfield...
Leuk om wat meer 3-4-3 teams te zien dit jaar. Maar koop aub een 3-4-3 kaartje voor Berba (6 chem), die kosten echt geen drol.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:19 schreef xSoDx het volgende:
dit team;
speelt echt![]()
![]()
![]()
Nicequote:Op woensdag 11 januari 2012 00:12 schreef GuRBuH het volgende:
Vorige team met Mignolet speelde als een natte krant, dus ik zat te bedenken hoe ik het kon fixen terwijl een vriend van me werd afgeslacht door een gast met Piqiuonne in de spits. Toen dacht ik aan wat Tim laatst zei en dit is het resultaat:
[ afbeelding ]
Miller wilde ik zelf ook al een tijdje gebruiken. Kanu lijkt me tof, zo niet word dat Huseklepp. Dies ongeveer 2x zo snelDiop is een fucking beest. Heb ik bemachtigd door mn Danilinho (vers uit een 2500c pack) te traden voor hem. Linksback word Traore van QPR en Zemmama en Hoyte moeten nog in formatie
Waarom niet Clyne als rechtsback en Ambrose op het middenveld? Beiden Crystal Palace en Engels.. beiden betere stats dan die twee gasten die je daar nu hebt staan.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:12 schreef GuRBuH het volgende:
Vorige team met Mignolet speelde als een natte krant, dus ik zat te bedenken hoe ik het kon fixen terwijl een vriend van me werd afgeslacht door een gast met Piqiuonne in de spits. Toen dacht ik aan wat Tim laatst zei en dit is het resultaat:
[ afbeelding ]
Miller wilde ik zelf ook al een tijdje gebruiken. Kanu lijkt me tof, zo niet word dat Huseklepp. Dies ongeveer 2x zo snelDiop is een fucking beest. Heb ik bemachtigd door mn Danilinho (vers uit een 2500c pack) te traden voor hem. Linksback word Traore van QPR en Zemmama en Hoyte moeten nog in formatie
Ach ja, stats.... Toevallig had ik die RB nog, en Zemmama is 4* skills voor skillrunsquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Waarom niet Clyne als rechtsback en Ambrose op het middenveld? Beiden Crystal Palace en Engels.. beiden betere stats dan die twee gasten die je daar nu hebt staan.
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 11-01-2012 om 00:13:43Team of the Year defenders available until 6pm GMT tomorrow, at which point the midfielders will be released. Get them while you still can. reageer retweet
Mijn Torres is een beest met maar 6chem. Merk echt totaal geen verschil. Hakjes omhaals ALLESquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:14 schreef laucas het volgende:
[..]
Leuk om wat meer 3-4-3 teams te zien dit jaar. Maar koop aub een 3-4-3 kaartje voor Berba (6 chem), die kosten echt geen drol.
Ik vind het maar zonde, vooral met een IF.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:46 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Mijn Torres is een beest met maar 6chem. Merk echt totaal geen verschil. Hakjes omhaals ALLES
Was een film gaan kijken, kwam terug en toen was ik gedisconnect en dus uit het toernooi gekicked. Lekker bezig EA...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:38 schreef Tobi-wan het volgende:
Hij zit weer eens vast in het laadscherm... Al bijna een half uur denk ik. Ik kan wel inloggen op de webapp en daar gaf hij aan dat m'n DNF omloog is...
Maar volgens mij is het de finale of halve finale dus ik ga lekker wachten
Ze zeggen iedere dag iets anders..gaat echt nergens over.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:46 schreef laucas het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 11-01-2012 om 00:13:43Team of the Year defenders available until 6pm GMT tomorrow, at which point the midfielders will be released. Get them while you still can. reageer retweet
Daarom, ik zoek de tweet dat het tot zondag was maar kun je die dingen verwijderen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze zeggen iedere dag iets anders..gaat echt nergens over.
Vraag ik me ook af, hoop t wel. Toure, Nasri en RVP come at me!quote:Op woensdag 11 januari 2012 01:20 schreef MaartenFM het volgende:
Zullen alle prijzen nog verder gaan dalen? Gedurende de TOTY?
Ja.quote:Op woensdag 11 januari 2012 01:20 schreef MaartenFM het volgende:
Zullen alle prijzen nog verder gaan dalen? Gedurende de TOTY?
jupquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:57 schreef laucas het volgende:
[..]
Daarom, ik zoek de tweet dat het tot zondag was maar kun je die dingen verwijderen?
Ik gok Ronaldo 98 en Messi 99quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:30 schreef psychedelicate het volgende:
Wie zou ook alweer zijn schoen opeten als Messi 99 zou zijn?
[ afbeelding ]
Als hij daadwerkelijk 99 zal worden, dan kan hij alleen nog een extra keer uitgebracht worden als 99 en niet beterquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:37 schreef DutchSL het volgende:
Alleen hoe willen ze Messi nog beter maken.. de SIF is al veel te snel en dribbling is al 99
Passing kan iets beter en ze kunnen hem nog een goede kopper maken
99 PAC, 99 SHO, 95 PAS of zo?quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:37 schreef DutchSL het volgende:
Alleen hoe willen ze Messi nog beter maken.. de SIF is al veel te snel en dribbling is al 99
Passing kan iets beter en ze kunnen hem nog een goede kopper maken
Messi is absoluut niet overrated en bovendien is hij nu ook het paradepaardje van EA.quote:
Een eventuele SIF wordt 96 of 98. Niet 99 omdat de ratings niet hoger kunnen worden dan het TOTY.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:40 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Als hij daadwerkelijk 99 zal worden, dan kan hij alleen nog een extra keer uitgebracht worden als 99 en niet beter
Als je de hele 500 coins extra kan missen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hey ik heb hier een Palmer met 74 contracten en 79 pace, tevens is hij brons. Heb er nu een bod van 150 op staan. De BIN is 600, zal ik hem kopen voor 600 of niet?
Wat zijn de kaartstats van Alonso dan?quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:49 schreef psychedelicate het volgende:
Elke TOTY speler krijgt gewoon een bump van 5 ten opzichte van hun sterkste kaart (bijv. IF Ramos 86 > TOTY Ramos 91). Dat geldt alleen niet voor Alonso, though, die zou eigenlijk 92 moeten zijn omdat zijn IF 87 is (NIF is 86).
De stats zijn nog niet bekend, alleen de algehele ratings.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:05 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat zijn de kaartstats van Alonso dan?
Bizar, kun je beter als rw gebruikenquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:07 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
De stats zijn nog niet bekend, alleen de algehele ratings.
Also, stats van TOTY Alves:
Ball control: 94
Crossing: 94
Curve: 86
Dribbling: 91
Finishing: 67
FK: 87
Heading: 79
Long pass: 88
Long shots: 90
Marking: 89
Penalties: 78
Short pass: 93
Shot power: 99
Slide tackle: 87
Stand tackle: 92
Volleys: 76
Acceleration: 98
Agility: 99
Balance: 96
Jumping: 87
Reactions: 99
Sprint Speed: 99
Stamina: 98
Strength: 72
Aggression: 93
Att. Position: 79
Interceptions: 93
Vision: 79
Lolwut. Apart dat z'n stamina niet 99 is, though.
Ik ken die speler niet.. hij is dan vast geen 600 waard. Dat hij 74 contracts heeft maakt tegenwoordig niet zoveel meer uit, al zijn contracten nu wel eindelijk wat duurder.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hey ik heb hier een Palmer met 74 contracten en 79 pace, tevens is hij brons. Heb er nu een bod van 150 op staan. De BIN is 600, zal ik hem kopen voor 600 of niet?
12 wedstrijden is 150 coins op bronze niveau. boost van de trainers komt er nog bij.. 17 per contract, 74 contracten zijn op zich al 600 coins waardquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ken die speler niet.. hij is dan vast geen 600 waard. Dat hij 74 contracts heeft maakt tegenwoordig niet zoveel meer uit, al zijn contracten nu wel eindelijk wat duurder.
Casillas is ook maar 4 punten omhoog gegaan t.o.v. de NIF, en Iniesta 3 punten t.o.v. de IF.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:49 schreef psychedelicate het volgende:
Elke TOTY speler krijgt gewoon een bump van 5 ten opzichte van hun sterkste kaart (bijv. IF Ramos 86 > TOTY Ramos 91). Dat geldt alleen niet voor Alonso, though, die zou eigenlijk 92 moeten zijn omdat zijn IF 87 is (NIF is 86).
Casillas had ik niet gezien (aparte GK database en shit) en Iniesta was zo'n speciale IF.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Casillas is ook maar 4 punten omhoog gegaan t.o.v. de NIF, en Iniesta 3 punten t.o.v. de IF.
Er komt ongetwijfeld een dag waarbij alle TOTY spelers in pakjes zullen zijn. Nog even geduld dusquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:57 schreef DutchSL het volgende:
Normaal zijn er 18 TOTW spelers, sommige hebben een lage cardweight, andere relatief hoog.
Afgelopen dagen kwamen er nog een keeper en vier verdedigers bij.
Maar vanavond geen TOTW, dat betekent dus dat er maar drie IF spelers in pakjes zitten, alledrie met een enorm lage cardweight. De kansen om een IF te trekken zijn kleiner dan ooit (en het zal bij de aanvallers nog slechter worden gok ik) en met de ingestorte markt is de kans op winst met NIF spelers ook kleiner geworden.
Kortom, eigenlijk moet je nu juist GEEN pakjes gaan openen. Maarja, ik zal het vast niet kunnen laten
Ik zat gisteren in een party en iemand kocht 1 pakje. Krijgt hij TOTY Vidic en IF Distin in hetzelfde pakje (7.5k)quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:57 schreef DutchSL het volgende:
Kortom, eigenlijk moet je nu juist GEEN pakjes gaan openen. Maarja, ik zal het vast niet kunnen laten
Waren er chille IF's die uit zouden gaan komen? Ik heb het niet echt gevolgd.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:14 schreef GuRBuH het volgende:
Echt zo lame. Eerst verneuken ze de markt met die TOTY meuk en nu naaien ze de spelers die geen TOTY gasten willen hebben/kunnen betalen nog even extra. Ze gaan nu ook gewoon een week lang geen IF's uitgeven.
BASTA!quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:18 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waren er chille IF's die uit zouden gaan komen? Ik heb het niet echt gevolgd.
Die werd sowieso niet IF voor 1 goal.quote:
Een RB die scoort, dat is vaker genoeg gebleken.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:33 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Die werd sowieso niet IF voor 1 goal.
En voor zover ik gezien heb weinig concurrentie op defensieve posities.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Een RB die scoort, dat is vaker genoeg gebleken.
Bocchetti vond ik echt verschrikkelijk, zo slecht dat ik mijn hele Russische competitie team in de verkoop heb gedaan want het sloeg helemaal nergens op wat die joker allemaal deed.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:48 schreef Anthony9219 het volgende:
Ik zit eraan te denken een if bochetti of bruno alves te halen, weet iemand welke beter is?
Ligt misschien aan jezelf? Ik vind de 78 pace van Bochetti IF zeker wel lekker voor een verdediger.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bocchetti vond ik echt verschrikkelijk, zo slecht dat ik mijn hele Russische competitie team in de verkoop heb gedaan want het sloeg helemaal nergens op wat die joker allemaal deed.
Alves was wel degelijk, maar niet meer dan dat.
Is ie echt zo vreselijk, NIF vind ik m namelijk wel lekker spelen. Ik kan ook nog danny of doumbia IF doen, maar die zijn 3x zo duurquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bocchetti vond ik echt verschrikkelijk, zo slecht dat ik mijn hele Russische competitie team in de verkoop heb gedaan want het sloeg helemaal nergens op wat die joker allemaal deed.
Alves was wel degelijk, maar niet meer dan dat.
Ik heb nooit dergelijke problemen met mijn andere CB's gehad in welk team dan ook, behalve SIF Naldo. Maar IF Bocchetti was nog erger, wint bijna geen duel op kracht, bij ballen in de lucht gaat die soms omhalen proberen (serieus, minstens 4x in 20 wedstrijden daardoor een tegengoal gehad), passing zou qua stats redelijk moeten zijn maar elke pass verkeerd aan en hij stond zo vaak fout gepositioneerd. Het is net alsof hij geen chemistry had, maar was gewoon 9.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:50 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ligt misschien aan jezelf? Ik vind de 78 pace van Bochetti IF zeker wel lekker voor een verdediger.
De NIF niet geprobeerd, maar als die bevalt zal de IF heus wel beter zijn.. gewoon proberen, hij gaat heus niet veel goedkoper worden dan hij nu is dus je kunt hem zo weer verkopen als het niet bevalt. Mijn ervaringen met hem in een ander team met andere spelers om zich heen en andere speelstijl is zeker niet een bewijs dat hij slecht is.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:51 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Is ie echt zo vreselijk, NIF vind ik m namelijk wel lekker spelen. Ik kan ook nog danny of doumbia IF doen, maar die zijn 3x zo duur
Kerzhakov is echt een fijne spits ja!quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De NIF niet geprobeerd, maar als die bevalt zal de IF heus wel beter zijn.. gewoon proberen, hij gaat heus niet veel goedkoper worden dan hij nu is dus je kunt hem zo weer verkopen als het niet bevalt. Mijn ervaringen met hem in een ander team met andere spelers om zich heen en andere speelstijl is zeker niet een bewijs dat hij slecht is.
Sowieso liep dat hele elftal voor geen meter, niet alleen Bocchetti. Roberto Carlos liep overal behalve waar hij moest lopen, IF Danny kon geen impact maken zoals Izmailov (!) die ik daarvoor had wel kon.. er bleef niets over van het team behalve pacewhore runs van Bystrov en lange ballen op Kerzhakov (wel een hele fijne spits trouwens), en tja dan is het ook niet leuk meer dus de boel maar verkocht.
Volgens mij wel, kan je die ergens zien dan?quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:21 schreef Afhaalchinees het volgende:
Cardweight is hoe vaak een speler in een pakje zit?
Ik gaat m dan denk maar proberen, wat je zegt: ik kan m toch weer verkopen. Roberto Carlos is m'n reserve CDM, denisov doet t daar primaquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De NIF niet geprobeerd, maar als die bevalt zal de IF heus wel beter zijn.. gewoon proberen, hij gaat heus niet veel goedkoper worden dan hij nu is dus je kunt hem zo weer verkopen als het niet bevalt. Mijn ervaringen met hem in een ander team met andere spelers om zich heen en andere speelstijl is zeker niet een bewijs dat hij slecht is.
Sowieso liep dat hele elftal voor geen meter, niet alleen Bocchetti. Roberto Carlos liep overal behalve waar hij moest lopen, IF Danny kon geen impact maken zoals Izmailov (!) die ik daarvoor had wel kon.. er bleef niets over van het team behalve pacewhore runs van Bystrov en lange ballen op Kerzhakov (wel een hele fijne spits trouwens), en tja dan is het ook niet leuk meer dus de boel maar verkocht.
ultimatedb.nlquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:41 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Volgens mij wel, kan je die ergens zien dan?
Heb er nu ff geen coins voorquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:18 schreef DutchSL het volgende:
Als je dan toch Kanu als CF hebt, kun je ook Nigeriaanse spitsen overwegen.
John Utaka =
Hij heeft toch 50 pace?quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:44 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Heb er nu ff geen coins voorMaar ga het wel proberen, heb ook al die gast van Lazio dus dan kan ik een Nigeriaans aanvalstrio maken. Kanu nu 5 uit 2
quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wie was die Zhano-geiler?Mijne meteen na 5 minuten geblesseerd in 1e pot.
Wel meteen de 4-0 gescoord in de 21e minuut. En ragequit. Ananidze-power.
5k.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:02 schreef Anthony9219 het volgende:
Heeft iemand nog een LW-->LM kaartje te koop?
Koop 'm dan gewoon op de markt. Het heeft niet zoveel zin om hier te bedelen voor dingen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:04 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Ik zat aan een iets lager bedrag te denken, 1,5 k ofzo
Dat is het probleem, kan m amper vindenquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Koop 'm dan gewoon op de markt. Het heeft niet zoveel zin om hier te bedelen voor dingen.
Ik heb een maand geleden ofzo er eentje opgepikt voor 950, dus dacht dat 1500 dan wel een redelijke prijs wasquote:
Ik zie RW->RM al meer langskomen, en heeel veel LWB->LB kaartjesquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:07 schreef vandermar het volgende:
Hij is rond de 2K bin ofzo denk ik. RW -> RM ook verrekte duur.
De enige aan wie ik goedkoop kaartjes geef is mijn neefje wanneer hij zijn xbox heeft waarmee hij online kan.
Ja dat is wel echt zn specialiteit. Beetje skills doen, kort draaien en venijnig uithalen. En ondanks dat zn vrije trap stats niet fenomenaal zijn maakt ie er bij mij best wat. Ik heb persoonlijk ook liever iets minder power en meer accuracy.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heb pas 21 minuten met hem gespeeld maar hij reageert wel lekker op zich, paar trucjes geprobeerd en gaat ook lekker soepel. Doelpunt van hem, liet 'm door z'n benen rollen, en hij draait lekker kort dus kon 'm gelijk inlepelen.
Ach young is t opzich wel waard dusquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:08 schreef vandermar het volgende:
Ok, wel meer dan 2K bin denk ik. 2,5K ofzo
Heb 'm in 4-1-2-1-2 als CAM dus belangrijkste is inderdaad z'n korte dribbel en pass. En die zijn prima in orde.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:09 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja dat is wel echt zn specialiteit. Beetje skills doen, kort draaien en venijnig uithalen. En ondanks dat zn vrije trap stats niet fenomenaal zijn maakt ie er bij mij best wat. Ik heb persoonlijk ook liever iets minder power en meer accuracy.
Wie heb je ervoor dan?quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Heb 'm in 4-1-2-1-2 als CAM dus belangrijkste is inderdaad z'n korte dribbel en pass. En die zijn prima in orde.
Ja, ook een baas.quote:
Ik time altijd verkeerd zodat mn speler gewoon lomp achterover valtquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:28 schreef StijnDa het volgende:
Ik heb bijna altijd met een omhaal dat mijn speler de bal niet goed raakt. Hebben jullie dat ook?
Ja.. Ligt aan z'n techniek + geluk denk ik.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:28 schreef StijnDa het volgende:
Ik heb bijna altijd met een omhaal dat mijn speler de bal niet goed raakt. Hebben jullie dat ook?
Speelt prima.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:56 schreef DannyDeko het volgende:
Iemand al eens met Eto'o gespeeld? Hij lijkt me te duur voor z'n stats, alleen z'n overal is hoog.
Op de een of andere manier zijn de LW>LM kaartjes (gemiddeld) ook duurder en lijken ze minder voor te komen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:09 schreef DutchSL het volgende:
Prijzen van positie en formatiekaarten zijn gestegen, waarschijnlijk door die player only packs waardoor mensen minder consumables uit de pakjes halen.
Ja NIF, vind het zonde om coins uit te geven aan spelers die NIF ook al goed zijnquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:22 schreef DutchSL het volgende:
NIF Podolski?
De SIF heeft shot power 98![]()
LOLWAT!?quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:56 schreef DannyDeko het volgende:
Iemand al eens met Eto'o gespeeld? Hij lijkt me te duur voor z'n stats, alleen z'n overal is hoog.
De SIF is wel erg goed, vraag maar aan Rijstquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:26 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja NIF, vind het zonde om coins uit te geven aan spelers die NIF ook al goed zijn
quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:29 schreef StijnDa het volgende:
[..]
De SIF is wel erg goed, vraag maar aan Rijst
Als ie plots 4* skills was had ik m wel gehaaldquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:29 schreef DutchSL het volgende:
De SIF is echt ziek, moeilijkste speler waar ik ooit heb tegen gespeeld.
Waarom laat je m spelen danquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:30 schreef vandermar het volgende:
net zo goed met wins gedaan komt mijn neefje hier weer
kan ik weer belachelijk veel inhalen.
Omdat ik sociaal benquote:
Lief van je haha, hoe oud is ie?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omdat ik sociaal benik kan niet wachten tot hij zijn eigen xbox heeft.
Tot mijn grote verrassing staat hij 1-0 voor lol
Maak een 2e account en laat hem daar op spelen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omdat ik sociaal benik kan niet wachten tot hij zijn eigen xbox heeft.
Tot mijn grote verrassing staat hij 1-0 voor lol
9quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:34 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Lief van je haha, hoe oud is ie?
Online pass hequote:Op woensdag 11 januari 2012 16:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Maak een 2e account en laat hem daar op spelen.
Hoe doe ik dat?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Maak een 2e account en laat hem daar op spelen.
ONLINE PASSquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:38 schreef laucas het volgende:
Gewoon nieuw xbox/ps3 account maken, gelinkt aan een nieuw e-mail adres. Moet je wel even wat EA shit activaten volgens mij, maar het kan gewoon. Krijg je een nieuw clubje op dat account met een starters team.
Wat bedoel je? Ik heb ook gewoon een 2e PS3 account waar ik gewoon online op kan gamen (FIFA/FUT) etc.quote:
Dat gaat volgens mij per Xbox.quote:
Die hebben volgens mij wel meerdere live accounts.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:42 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dat gaat volgens mij per Xbox.
Want al die andere luitjes op Youtube enzo hebben ook vaak frisse clubs, terwijl ze hun andere club alle big boys hebben staan.
Kan volgens mij alleen op ps3.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:42 schreef laucas het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Ik heb ook gewoon een 2e PS3 account waar ik gewoon online op kan gamen (FIFA/FUT) etc.
Hoe heb je dat met de online pass gedaan dan? Zelfde code?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:42 schreef laucas het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Ik heb ook gewoon een 2e PS3 account waar ik gewoon online op kan gamen (FIFA/FUT) etc.
Hoefde ik niet in te vullenquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:43 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Hoe heb je dat met de online pass gedaan dan? Zelfde code?
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 11-01-2012 om 16:55:41Midfielders from our Team of the Year will drop into packs at 6pm GMT TODAY. And there will *also* be a Team of the Week. Details TBC. reageer retweet
quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:56 schreef GuRBuH het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 11-01-2012 om 16:55:41Midfielders from our Team of the Year will drop into packs at 6pm GMT TODAY. And there will *also* be a Team of the Week. Details TBC. reageer retweet
Ik ben baasquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:57 schreef Dudeweiser het volgende:
Je gezeik heeft geholpen Gerben, er komt wel een TOTW.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |