oefquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:27 schreef Debsterr het volgende:
121 dollar is 94 euro voor de OPI holland collectie. Incl. shipping.
daarom ook 40 dollar shipping berekendquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
Maar die Holland collectie past niet in 1 TD bestelling toch?
Ja was eigenlijk een vraag in het algemeenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
daarom ook 40 dollar shipping berekend.
Godsammequote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:27 schreef Debsterr het volgende:
121 dollar is 94 euro voor de OPI holland collectie. Incl. shipping.
Wat is het?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Godsamme.
Kut, pizza is op (ja andere helft ook), dus ik denk "oeh ik heb nog toetje" Maar die is maar houdbaar tot 8 januari. Zou het verstandig zijn om dat nog te eten?
Het zou de moeite kunnen zijn om op ebay de gehele collectie te zoeken.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
daarom ook 40 dollar shipping berekend.
Lemon Cheesecake in een bakjequote:
Ja, voel me echt rete aantrekkelijk nu. Om nog maar niet te spreken van hoe het voeltquote:
Vaak kan dat nog prima hoor, gewoon proevenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Lemon Cheesecake in een bakje. Van de appie. Is lekkor!
links plzquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:30 schreef Sharana_LV het volgende:
swatches gekeken, ik wil ze toch wel allemaal
HAVE ALL THE POLISHESquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:30 schreef Sharana_LV het volgende:
swatches gekeken, ik wil ze toch wel allemaal
Wat goed dat ze (net) passen!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:29 schreef BBQ-kip het volgende:
MY GOD.... jullie hebben sinds gisterochtend echt 7 topics volgeluld ofzo!
Ik ga maar niet teruglezen...
Heb ik nog iets gemist?
Ik heb mijn dr. Martens schoenen vandaag binnen gekregen
Lage laarsjes pasten perfect, de hoge (die Trix ook heeft) pasten maar echt maar nét, met heel veel moeite, dus daar moet ik even voor kijken of ik er andere veters in kan laten zetten ofzo, want mijn kuiten zijn echt waaaaaaay too big
Wat de hel heb jij gedaan dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:31 schreef Puckzzz het volgende:
Oh ik doe 'm ff opnieuw in het nieuwe topic!!
[ afbeelding ]
Mijn smaakpapillen zijn verziektquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vaak kan dat nog prima hoor, gewoon proeven
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:29 schreef BBQ-kip het volgende:
MY GOD.... jullie hebben sinds gisterochtend echt 7 topics volgeluld ofzo!
Ik ga maar niet teruglezen...
Heb ik nog iets gemist?
Ik heb mijn dr. Martens schoenen vandaag binnen gekregen
Lage laarsjes pasten perfect, de hoge (die Trix ook heeft) pasten maar echt maar nét, met heel veel moeite, dus daar moet ik even voor kijken of ik er andere veters in kan laten zetten ofzo, want mijn kuiten zijn echt waaaaaaay too big
Dan proef je het toch niet als het niet goed is ... Goed voor de weerstand!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn smaakpapillen zijn verziekt.
Als iets nog niet goed doorbakken of juist aangebrand is proef ik het ook niet.
Dat krijg je van slechte kook-skills
Maar ik ga het gewoon proberen
Nogmaals posten dan die foto!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat goed dat ze (net) passen!New shoes
En je hebt mijn good-hair-day-foto gemist
Haj!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Cool! Maar is die flap aan de binnenkant dan wel ruim genoeg voor jou? Oh, en ze hebben teruggemaild dat ze niet op de hoogte waren en dat ze contact hebben opgenomen met het bedrijf dat de betalingen doet, en dat ze het raar vinden dat ze nergens van weten omdat dit dan groot in het nieuws zou moeten worden gebracht door dat bdrijf. Ohja, en ze hadden ook contact opgenomen met de creditcardmaatschappij om te informeren. Wel fijn
Ow, en hoi
Hai!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Cool! Maar is die flap aan de binnenkant dan wel ruim genoeg voor jou? Oh, en ze hebben teruggemaild dat ze niet op de hoogte waren en dat ze contact hebben opgenomen met het bedrijf dat de betalingen doet, en dat ze het raar vinden dat ze nergens van weten omdat dit dan groot in het nieuws zou moeten worden gebracht door dat bdrijf. Ohja, en ze hadden ook contact opgenomen met de creditcardmaatschappij om te informeren. Wel fijn
Ow, en hoi
Ga het toch niet doen, bij de datum staat "niet gebruiken na"... Als het alleen om de kwaliteit gaat staat er "tenminste houdbaar tot".quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:33 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Dan proef je het toch niet als het niet goed is ... Goed voor de weerstand!
Oh jammerquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nogmaals posten dan die foto!
Nou, ze passen eigenlijk net niet.... mijn kuit blobt er bovenuit enzo...
Wel fijn dat de voetmaat (hoe noem je dat bij laarzen? dit is mijn eerste paar laarzen ooit) helemaal perfect is bij beide paren schoenen. Ik heb namelijk nog meer leuke schoenen gezien op de site dus die ga ik van de zomer bestellen denk ik
Ik zag die doccies en dacht alleen maar![]()
![]()
HEBBEN!!!!
![]()
![]()
Mijn schoonzus (de creditcard-owner) kreeg een telefoontje van de creditcardmaatschappij dat er via die website gehackt was en dat ze mogelijk haar gegevens hadden gestolen. Had meteen de website gemaild waarom ik sit niet van hen had gehoord en dit was de replyquote:
Daar werd ik mee wakker! Naja met blaasjes, in de loop van de dag werd het dit. De doc denkt dat het door mijn koortslip komt. Pwetty non?quote:
Hoe kort?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:34 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil weer korter haar maar ik durf niet
Ik vreet ook nooit iets wat over de datum isquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ga het toch niet doen, bij de datum staat "niet gebruiken na"... Als het alleen om de kwaliteit gaat staat er "tenminste houdbaar tot".
Met nieuw werk in zicht neem ik de gok niet. Ga wel snoepjes eten
Ja die flap die red ik nét met mijn stalpotenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ow, en hoi
Was het in een nachtje gebeurd Pucksje? Of had je gisteren al een beetje?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Daar werd ik mee wakker! Naja met blaasjes, in de loop van de dag werd het dit. De doc denkt dat het door mijn koortslip komt. Pwetty non?
En yay voor je Docs! Die loop je wel in toch?
Alhoewel dat in mijn ervaring wel heel lang duurt met Docs....
Joh, gewoon doen, het is zuivel en dan ook nog ingedikt, gepasteuriseerd tot het een ons weegt en met conserveermiddelrijke saus. Kan écht weinig fout gaanquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ga het toch niet doen, bij de datum staat "niet gebruiken na"... Als het alleen om de kwaliteit gaat staat er "tenminste houdbaar tot".
Met nieuw werk in zicht neem ik de gok niet. Ga wel snoepjes eten
Ah dat is dan wel een goede reply.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:35 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mijn schoonzus (de creditcard-owner) kreeg een telefoontje van de creditcardmaatschappij dat er via die website gehackt was en dat ze mogelijk haar gegevens hadden gestolen. Had meteen de website gemaild waarom ik sit niet van hen had gehoord en dit was de reply
En hoest met jou?
Faalhazen.quote:
Ik heb al snoepjesquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Joh, gewoon doen, het is zuivel en dan ook nog ingedikt, gepasteuriseerd tot het een ons weegt en met conserveermiddelrijke saus. Kan écht weinig fout gaan
Als het om een bakje tartaar was gegaan had ik anders gereageerd natuurlijk
Nou, ze zijn van heel zacht leer, niet dat keiharde waar ze vaak van gemaakt zijn. Dus ze voelen al alsof ze ingelopen zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Daar werd ik mee wakker! Naja met blaasjes, in de loop van de dag werd het dit. De doc denkt dat het door mijn koortslip komt. Pwetty non?
Inlopen is alleen met het euhm.. Nouja, het echte model docs zeg maar, zoals ze ooit uitsluitend verkrijgbaar waren. Laarzen en pumps heb ik nog not in hoeven lopenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Goth??quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja die flap die red ik nét met mijn stalpoten
Thanks nogmaals voor de goeie tip, ik vind de schoenen echt supercool!
Mijn man vond ze leuk, maar wel een beetje Goth![]()
Ik heb ook een mail terug over dat creditcard-gedoe-gebeuren, zal hem even posten
Blijkbaarquote:
Jah, idd, zwaar klotequote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:37 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ah dat is dan wel een goede reply.
Wel klote dat haar gegevens mogelijk gestolen zijn zeg...
Ja goed!
Vriend heeft 2 weken vakantie, dus vorige week lekker samen doorgebracht met films kijken en spelletjes spelen enzo
Bwhehe dat zou wat zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Blijkbaarof er komen er nu 2 haha. Maar dat denk ik niet.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:41 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, idd, zwaar klotegelukkig was de hare toeallig wel net verlopen begin januari, dus hebben ze dat beveiligingsgetal niet, maar toch
![]()
En ja echt he, wat Kip zegt (qua herpes)mijn oom is eraan doodgegaan
Ja joh, die man van mij spoort niet helemaalquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:39 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Inlopen is alleen met het euhm.. Nouja, het echte model docs zeg maar, zoals ze ooit uitsluitend verkrijgbaar waren. Laarzen en pumps heb ik nog not in hoeven lopen
[..]
Goth??
En n/p, fijn dat j er ook iets aan hebtik wil jouw laarsjes eigenlijk in het groen, maja..
Een lichte irritatie, maar die heb ik wel vaker. Heb een hele droge huid....quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Was het in een nachtje gebeurd Pucksje? Of had je gisteren al een beetje?
Neuh, laat ze maar denken dat ze weer een fout hebben gemaaktquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Een lichte irritatie, maar die heb ik wel vaker. Heb een hele droge huid....
En Debss!Ga je nou nog mailen?
Weird dat dat zo ineens kan uitbreken zegquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Een lichte irritatie, maar die heb ik wel vaker. Heb een hele droge huid....
En Debss!Ga je nou nog mailen?
Deze week heeft ie ook nog vrijquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:41 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, idd, zwaar klotegelukkig was de hare toeallig wel net verlopen begin januari, dus hebben ze dat beveiligingsgetal niet, maar toch
![]()
Ohja, woops, vergeet nog wat: fijn is dat he, samen ff dingetjes doennu zijn vakantie voorbij? Of nog ff samen aanklooien?
En ja echt he, wat Kip zegt (qua herpes)mijn oom is eraan doodgegaan
Goed zo, ze hebben lang genoeg lopen fucken met je! (weet niet wat er nu gebeurd is dat ze wel/ineens komen, maar doet er niet toequote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Neuh, laat ze maar denken dat ze weer een fout hebben gemaakt.
Wheheheh goeden instellingquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Neuh, laat ze maar denken dat ze weer een fout hebben gemaakt.
Haha, ja man, hij moet zijn bronnen eens checkenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja joh, die man van mij spoort niet helemaal
Ik echt zo, goth????? hehehehehe
Hij: ok, sorry... ik weet het ook niet eigenlijk
Die lage laarsjes zijn ook echt zooo superleuk! Ik dacht ik ga veilig voor zwart, maar volgende paar wordt die groen, die is ook mooi
Lekker vuil donkergroen
quote:Dear BBQ-kip
Thank you for your e-mail. We have received several reports regarding this matter. However, we would like to assure you that you Credit Card details would not have been exposed as no Credit Card details are stored on our website and that these details are not visible to us. All transactions are progressed through a secure system called “Sage Pay”.
I hope this information will put your mind at rest.
Thank you again for your business.
Best regards
Hans Worst
Mode boeit hem niet, en mij eigenlijk ook niet. Prima combi al zeg ik het zelfquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, ja man, hij moet zijn bronnen eens checken![]()
En jah, als ik rijk was geweest had ik die ook nog besteld, ik vind ze echt te gek! Maja, er zit een einde aan mijn geld, dus ik ben maar gewoon blij met deze laarzen enzoniet erg
Heb de naam maar even veranderd, maar hij leek er echt opquote:
Jajaja herpesbakkes had ik al geconstateerd twee topics terugquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nou, ze zijn van heel zacht leer, niet dat keiharde waar ze vaak van gemaakt zijn. Dus ze voelen al alsof ze ingelopen zijn
JEUH!!!!
Koortslipvirus (HERPES, EINZZZZ!!!111!!!) is kut.... heb ook weleens mensen in behandleing gehad die er een hersenvliesontsteking van hadden gekregen met veel letsel daarna, is niet fijn. Krijg je virsusremmers nu of is het even aankijken?
Jah, precies zoals Kippie zei, op zijn hersenvlies geslagen, echt bizar..quote:
Gezellig! Ja, gek he, dat je soms zo langs elkaar heen kunt leven.. Geniet er nog even vanquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:42 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Deze week heeft ie ook nog vrij
En echt heel fijn om weer eens zo tijd door te brengen met 'm*moeten we vaker doen eigenlijk*
Bahbah nare dingenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, precies zoals Kippie zei, op zijn hersenvlies geslagen, echt bizar..
[..]
Gezellig! Ja, gek he, dat je soms zo langs elkaar heen kunt leven.. Geniet er nog even van
+1quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deze wil ik allemaalhttp://www.fashionpolish.(...)2012-holland_11.html
Die heb ik al 7 keer gezienquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:46 schreef BBQ-kip het volgende:
Team America op tv (RTL7) nu, net begonnen.
Die film van de makers van South Park
Antibioticacreme voor een virus???quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jajaja herpesbakkes had ik al geconstateerd twee topics terug
Ik heb antibiotica creme gekregen
Hahaha, te gekquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mode boeit hem niet, en mij eigenlijk ook niet. Prima combi al zeg ik het zelf
Maar die schoenen zijn wel echt übergaaf!
Mijn zusje nadat ik fotootjes had doorgestuurd van de schoenen zonder iets erbij te zeggen "leuk, echt wat voor jou, lijken een beetje op dr. Martens"
Hehehehe, ze kent mij en mijn schoenensmaak te goed
Ik hem 'm nog nooit gezienquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die heb ik al 7 keer gezien![]()
kan ik ook helemaal quoten
Witte tube, rode letters, had ik ook voor die onverklaarbare tyfus builenpest plek op m'n bakkes toen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jajaja herpesbakkes had ik al geconstateerd twee topics terug
Ik heb antibiotica creme gekregen
Ik frigging HOU van die film!!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:46 schreef BBQ-kip het volgende:
Team America op tv (RTL7) nu, net begonnen.
Die film van de makers van South Park
Die klinkt een beetje als die van Shitty wokquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Kim Jong Il zit in de film, maar die is nu doooooood, OHHHHHHH BUUUUUHHHHHHHH![]()
![]()
quote:
Nee het klinkt, relatief, onschuldig altijd. Het zit er wel horrible uit als het heel erg is, maar je denkt: 'Zalfje en klaar.'quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik frigging HOU van die film!!
UFT, ja, echt, zo bizar, en zo snel gegaan ook.. Vond het behoorlijk schokkend, wist helemaal niet dat dat ook bij volwassenen zo heftig kan eindigen..
Hij zei net inderdaad "HERROOOOOO?????" ipv hello, hehehehehequote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die klinkt een beetje als die van Shitty wok
Held!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:50 schreef Stormqueen het volgende:
Net weer 400 kcal verbrandspekkies b gone!
Ronery, so roneryquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Kim Jong Il zit in de film, maar die is nu doooooood, OHHHHHHH BUUUUUHHHHHHHH![]()
![]()
Jij bent echt goed bezig! Give me some of your mojo pleasequote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:50 schreef Stormqueen het volgende:
Net weer 400 kcal verbrandspekkies b gone!
Je maakt me een beetje bangquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Antibioticacreme voor een virus???
Is het echt geen aciclovir-creme ofzo???
Herroooo hans brix!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hij zei net inderdaad "HERROOOOOO?????" ipv hello, hehehehehe
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hij zei net inderdaad "HERROOOOOO?????" ipv hello, hehehehehe
Gewoon doen!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jij bent echt goed bezig! Give me some of your mojo please
Aiquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zeg altijd maar zo, alles wat werkt, kan ook stuk, ook in je lijf (incl. hoofd).
Herpes virusje kan zo maar ineens evil worden en naar eindigen, heel sneu.
Ik heb wel een keer iemand in behandeling gehad die neuro-syfilis had, maar die had het ook egwoon verdiend(65+ er die in zijn uppie naar thailand op vakantie ging, zo'n figuur....)
Vandaag hield ik me best sterkquote:
Viespeukenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zeg altijd maar zo, alles wat werkt, kan ook stuk, ook in je lijf (incl. hoofd).
Ik heb wel een keer iemand in behandeling gehad die neuro-syfilis had, maar die had het ook egwoon verdiend(65+ er die in zijn uppie naar thailand op vakantie ging, zo'n figuur....)
Nou, idd.. Nu is het wel een freak accident volgens mij als dat overslaat, maar toch.. Jij zal degene zijn he? Voor hij doodging was hij ook echt zo verlamd dat het enige middel tot communicatie knipperen met zijn ogen was. Lekker danquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee het klinkt, relatief, onschuldig altijd. Het zit er wel horrible uit als het heel erg is, maar je denkt: 'Zalfje en klaar.'
*paniekgebaren*quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mohamed jihad! Durka durka bakkalakka!
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nou, idd.. Nu is het wel een freak accident volgens mij als dat overslaat, maar toch.. Jij zal degene zijn he? Voor hij doodging was hij ook echt zo verlamd dat het enige middel tot communicatie knipperen met zijn ogen was. Lekker dan
da's inderdaad een antibioticum (heb het even opgezocht hoor, ben gene arts of verpleegkundige), maar ik snap de logica dan niet als hij/zij aan een herpes dachtquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Je maakt me een beetje bang
Ik heb dit gekregen: Fucidin 20mg. cream. Fusidic acid 30 g. 3-4 keer per dag aanbrengen.
Ik vind het altijd wel fijn op de apparaten en de spierpijn achterafquote:
Sickquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ook wel, maar ik hou fitness echt niet een leven lang volquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel fijn op de apparaten en de spierpijn achterafEn dan lekker in de auto stappen en weer naar huis
Me too, genoeg manieren om in beweging te komen zonder jezelf naar een stinkhok te moeten begeven om misprijzend te worden aangestaard en jezelf in een te volle lesruimte te proppenquote:
Niet om jullie bang te maken hoor, maar moest meteen aan hem denken..quote:
Gezelligquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar ik hou fitness echt niet een leven lang volik zoek nu naar een manier die ik wel mijn hele leven vol kan houden, dus dan maar fietsen en lopen. We praten nu meer dan ooit
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar ik hou fitness echt niet een leven lang volik zoek nu naar een manier die ik wel mijn hele leven vol kan houden, dus dan maar fietsen en lopen. We praten nu meer dan ooit
Yep, dat vonden wij ook allemaal...quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:58 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dan moet je harder fietsen/lopen
Niet te geloven zeg, gatverquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Yep, dat vonden wij ook allemaal...
Neuroloog tegen hem "bent u recent nog op vakantie geweest, want u heeft een vorm die niet hier voor komt"
En wij denken "oh god, hij gaat toch niet Thailand zeggen he....."
Hij "Ja hoor, naar Thailand!"
Wij allemaal in gedachten:![]()
![]()
![]()
Eens over sportschoolquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Me too, genoeg manieren om in beweging te komen zonder jezelf naar een stinkhok te moeten begeven om misprijzend te worden aangestaard en jezelf in een te volle lesruimte te proppen
[..]
Niet om jullie bang te maken hoor, maar moest meteen aan hem denken..
Ik heb momenteel een koortslip, (is al bijna weg, alleen nog een korstje op mijn lip) daardoor dacht hij dat het daar misschien van kwam. Verder zat hij er alleen maar raar naar te kijken, vies eigenlijk, en kon me niet vertellen wat het was. Dus dacht hij dat het van mijn koortslip kwam. Dus probeert ie deze creme denk ik. Hij heeft het niet eens van dichtbij bekeken, laat staan een handschoentje aangetrokken om het even goed te bestuderen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
da's inderdaad een antibioticum (heb het even opgezocht hoor, ben gene arts of verpleegkundige), maar ik snap de logica dan niet als hij/zij aan een herpes dacht![]()
Hoe lang moet je smeren? En moet je terug komen of alleen als het niet over gaat?
Met mijn fietstempo krijg ik er niet veel woorden meer uitquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:58 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dan moet je harder fietsen/lopen
Dat hoeft op zich ook vaak niet, maar goed, afwachten dus maar even.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb momenteel een koortslip, (is al bijna weg, alleen nog een korstje op mijn lip) daardoor dacht hij dat het daar misschien van kwam. Verder zat hij er alleen maar raar naar te kijken, vies eigenlijk, en kon me niet vertellen wat het was. Dus dacht hij dat het van mijn koortslip kwam. Dus probeert ie deze creme denk ik. Hij heeft het niet eens van dichtbij bekeken, laat staan een handschoentje aangetrokken om het even goed te bestuderen.
Maar ik hou het bij deze in de gaten!
Uiteindelijk wel, maar het zal nu wel meevallenquote:
Ik had geen koortslip maar wel het virus (wantquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb momenteel een koortslip, (is al bijna weg, alleen nog een korstje op mijn lip) daardoor dacht hij dat het daar misschien van kwam. Verder zat hij er alleen maar raar naar te kijken, vies eigenlijk, en kon me niet vertellen wat het was. Dus dacht hij dat het van mijn koortslip kwam. Dus probeert ie deze creme denk ik. Hij heeft het niet eens van dichtbij bekeken, laat staan een handschoentje aangetrokken om het even goed te bestuderen.
Maar ik hou het bij deze in de gaten!
Haha, lekker fietsen van Delft naar Den Haag?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Eens over sportschool
(Nu nog wat actiever wordern van mijn kant...)
En meningitis door herpes komt inderdaad niet zo vaak voor, daar hoef je niet meteen aan te denken als je een koortslip hebt
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:00 schreef BBQ-kip het volgende:
UNF, post die haar-foto eens heeeeeeuuuuuuuuuuuuul gauw!
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb vandaag trouwens een good-hair-dayIk werd vanmorgen wakker en toen zat het zo:
Joah baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal krult het echt in tot boven mijn schouders! Wat is het langggweet alleen niet hoe het zo gekomen is
Slapen met een staartje denk ik.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Oh zoquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:00 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Met mijn fietstempo krijg ik er niet veel woorden meer uitmaar was maar een grapje hoor, ik vind je echt de bom!
(en Bleiblei ook, lijkt me fijn om dat samen te doen
)
Omdat hij Glee zit te kijkon!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waarom heeft bleiblei mij nog niet geaccepteerd op feestboek?
nagellakquote:
Ja, snap ik, die gedachte gaat ook nooit meer uit je hoofd denk ik.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:02 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, lekker fietsen van Delft naar Den Haag?
En nee, weet ikalleen ik moet nu natuurjk altijd aan oomlief denken als het een flinke koortslip betreft..
Truequote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar dan gaat ze wel met gaaf haar.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:03 schreef IJsdraakje het volgende:
LEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUUUUUUKKKKKK!!!!!quote:
Feauteauw?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
nagellak![]()
![]()
OPI skull and glossbones met ChG some like it haute gesponst vanaf het begin van mn nagels
Ja dat dusquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik had geen koortslip maar wel het virus (wantheeft wel eens een koortslip en dat virus gaat nooit weg). En toen spontaan zo'n plek met allemaal van die blaasjes, die uiteindelijk een korst werden, gigantische jeuk toen ook.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh zo
Nou zondag op de terugweg van het fietsen ging het ook niet zo fantastisch meer met praten![]()
Maar we lopen gewoon op een stevig tempo, maar wel dat we nog kunnen kletsen idd
piczur u haz itquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Feauteauw?Die lakjes wil ik allebei nog hebben
Heb ik ook nog heul geen foto van gezien......quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:03 schreef IJsdraakje het volgende:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
LEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUUUUUUKKKKKK!!!!!
Vaker krullen doen en nu nog een rozig-rood kleurtje op je lippen, beetje mat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, niet echt idd..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, snap ik, die gedachte gaat ook nooit meer uit je hoofd denk ik.
Ik moet iets verder dan Delft helaasch... bijna 30 km heen én terug en tussendoor naar verschillende locaties met spullen gaat 'm écht niet worden, sorry
so true....quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Ik doe morgen weer dit proberen te creëeren
maar de ervaring leert dat wanneer je je best doet het mislukt en boeit het je niet is het mooi
Rij je bakfiets ofzo?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]da's ook gezelliger ja. Ik heb een tijdje samen met mijn lief naar het werk gefietst en dan gingen we ook niet zo hard dat praten niet meer mogelijk was hoor.. Maar als ik alleen fiets fiets ik altijd op standje 'ik duld geen voorgangers' en da's met een fiets van 23 kg en een versnelling te laag ingesteld zodat ik extra moet trappen wel goed voor de conditie
Moederfiets, ik haat bakfietsen. Maar het frame van zo'n moederfiets is practisch massief dus dat weegt nogal wat. En dan tel ik de boodschappen die ik op de terugweg meesleep gemakshalve maar niet meequote:
Je hoeft geen sorry te zeggen hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nee, niet echt idd..
Oohh, ik dacht dat je dichterbij zat.. En sorry?haha, muppet
Ik snap je kuiten nu ook!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Moederfiets, ik haat bakfietsen. Maar het frame van zo'n moederfiets is practisch massief dus dat weegt nogal wat. En dan tel ik de boodschappen die ik op de terugweg meesleep gemakshalve maar niet meeje snapt nu de 8 boterhammen per dag, non?
Die heb ikquote:
Wat weegt een normale fiets dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Moederfiets, ik haat bakfietsen. Maar het frame van zo'n moederfiets is practisch massief dus dat weegt nogal wat. En dan tel ik de boodschappen die ik op de terugweg meesleep gemakshalve maar niet meeje snapt nu de 8 boterhammen per dag, non?
Ja, snap ik zeg, bweuh.. Dat reizen gaat best tegen staan volgens mij..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je hoeft geen sorry te zeggen hoor
Hehehehe
Ik wilde een baan dichterbij na onze verhuizing van 3 jaa rgeleden, maar ja, crisis en zulks, dus nog niet echt mogelijk gebleken. Da's wel jammer, want ik zit liever wat meer ind e buurt van huis.
Dat zijn mijn kuiten denk ik die je bedoeltquote:
ja inderdaad, ben het wel een beetje zat nu, al kan het nog erger (manlief zit vaak in Arnhem en anders in Haarlemquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:10 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja, snap ik zeg, bweuh.. Dat reizen gaat best tegen staan volgens mij..
Oh ik dacht dat Trix ook zoiets had gezegdquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat zijn mijn kuiten denk ik die je bedoelt![]()
![]()
Bij mij door voetballen tot mijn 18e...
Haha, preciesquote:
Kweenie, kilo of 6 a 7 ofzo?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat weegt een normale fiets dan?
Mijn hond weegt meer dan mijn fietsquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:11 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, precieshet hele apparaat in beweging krijgen duurt ook ff
[..]
Kweenie, kilo of 6 a 7 ofzo?
Nee hoor, had ik ook, ik heb ook flinke kuitenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat Trix ook zoiets had gezegdSorry Trix!
Mijn liefje werkt in Utrecht, maar die kan een dag in de week in Den Haag werken en als het zo uitkomt kan hij ook thuis werken, dus dat maakt het wel makkelijker om vol te houden.. Arnhem is ook een lekker stuk zegquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja inderdaad, ben het wel een beetje zat nu, al kan het nog erger (manlief zit vaak in Arnhem en anders in Haarlem)
Ik had precies dezelfde gezichtsuitdrukking als jij!quote:
net even opgezocht op de site van sparta: 21 kilo....quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:11 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, precieshet hele apparaat in beweging krijgen duurt ook ff
[..]
Kweenie, kilo of 6 a 7 ofzo?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik had precies dezelfde gezichtsuitdrukking als jij!
Mijn fiets weegt meer dan mijn broertjes fiets incl. bepakking als hij gaat hiken (dus dan fpgaat hij een weekens lang lopen en buiten slapen en shit)quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn hond weegt meer dan mijn fiets
Je bent nog beter bezig dan je dachtquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:13 schreef Stormqueen het volgende:
Dus ik tors elke dag mijn 21 kilofiets en mijn zware laptoptas mee
Volgens mij "leunt" dat ding op de grond dus gaat die beredenering niet helemaal opquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:13 schreef Stormqueen het volgende:
Dus ik tors elke dag mijn 21 kilofiets en mijn zware laptoptas mee
Bwhehehequote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:13 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mijn fiets weegt meer dan mijn broertjes fiets incl. bepakking als hij gaat hiken (dus dan fpgaat hij een weekens lang lopen en buiten slapen en shit)
Ik las "hikken"quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:13 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mijn fiets weegt meer dan mijn broertjes fiets incl. bepakking als hij gaat hiken (dus dan fpgaat hij een weekens lang lopen en buiten slapen en shit)
Die van trix dus ook nietquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Volgens mij "leunt" dat ding op de grond dus gaat die beredenering niet helemaal op
Een gewone fiets?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
net even opgezocht op de site van sparta: 21 kilo....
Yep, kloptquote:
Wie????quote:
Mijn vorige fiets was een omafiets, maar daarvoor heb ik altijd op een racefiets gereden..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:15 schreef Stormqueen het volgende:
Een race/wielrenfiets weegt idd een kilo of zeven.
Ik, 4 pakken gekochtquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wie????
Gore meuk dat...
Heb je weleens die "vla" van hun geprobeerd, of wat daarvoor door moet gaan, bah!
Kneusje....quote:
Ik merk wel verschil als ik het in beweging moet krijgen hoor, deze fiets of mijn vorigequote:
quote:
Ik schat dat het met mijn vorige fiets wel stukken meer scheelt als met de jouwequote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
Maar goed, het verschilt dus qua gewicht van de fiets niet zo heel veel, ding zal wel zwaarder trappen omdat ze niet ontworpen zijn voor sportief gebruik
Muscles, you needquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:25 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik schat dat het met mijn vorige fiets wel stukken meer scheelt als met de jouweik had een el cheapo omafiets van de halfords en die dingen kun je met 1 hand optillen. Deze kan ik met twee handen niet eens met beide wielen van de grond krijgen en met volledige bepakking krijg ik 'm bijna niet op de standaard getrokken
Nicequote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb gisteren wel een goeie deal gehad bij de Appie. Ik moest nog uitdelen op werk voor mijn verjaardag (ja, die is allang geweest, klopt), dus ik had natuurlijk gene zin om te bakken en toen wilde ik wat kopen.
Dus ik kijk toevallig maandagochtend even op appie, zie ik dat de appeltaartjes 2 = 1 zijn
Dus ik 4 appeltaarten gekocht, met slagroom erbij, voor wčnâg!
En lekker
Minpunt: binnen no time alles op dus helaas niks over om mee naar huis te nemen voor meneer hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb gisteren wel een goeie deal gehad bij de Appie. Ik moest nog uitdelen op werk voor mijn verjaardag (ja, die is allang geweest, klopt), dus ik had natuurlijk gene zin om te bakken en toen wilde ik wat kopen.
Dus ik kijk toevallig maandagochtend even op appie, zie ik dat de appeltaartjes 2 = 1 zijn
Dus ik 4 appeltaarten gekocht, met slagroom erbij, voor wčnâg!
En lekker
Minpunt: binnen no time alles op dus helaas niks over om mee naar huis te nemen voor meneer hier
Ja man, denk dat ik dat kind voortaan maar zelf naar huis laat fietsen ofzoquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Is er trouwens nog een kneuzenclub?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij koopt la genoeg lekkers voor zichzelfquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nicemaar dan haal je toch iets anders lekker voor thuis? Of nog 2 appeltaarts?
pissen in bedquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:28 schreef Incantrix het volgende:
Ik moet pissen maar mijn bed is te fijn en warm enzo
Jij mag wel appeltaart eten, écht, is een aanrader, zoooo lekker! Hele week nog in de bonus!quote:
But your mind knowszquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als je het heel snel drinkt proef je niet dat het naar karton smaakt
Goeden reclame!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als je het heel snel drinkt proef je niet dat het naar karton smaakt
Is er trouwens nog een kneuzenclub?Geraspte vinger in de soepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
O kut dat mag ik niet, ik eet geen vlees
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Haha, wel goed van jequote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hij koopt la genoeg lekkers voor zichzelf
En nee, niet nog 2 appeltaarten, ik ben al moddervet
Heb mezelf maar beschermd door er 4 mee te nemen, was precies genoeg
Hij kwam wel net uit de oven (want, vlak na openingstijd), dus we konden hem (ondanks het ANWB-avontuur) gewoon nog licht warm eten![]()
![]()
![]()
Nee ik mag nietquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jij mag wel appeltaart eten, écht, is een aanrader, zoooo lekker! Hele week nog in de bonus!
hehehehehe!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Geraspte vinger in de soep![]()
O kut dat mag ik niet, ik eet geen vlees
Gewoon ff kont eruit hangen en naast bed pissenquote:
Hahahaha! Een op-eet-plan maken dan? Soort advent kalender maar dan voor vreetzakjes?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:30 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, wel goed van jeik heb, ondanks mijn lijnen, vandaag 3 chocoladeletters (van die bakkers-meuk, met van die krulletjes erop) gekocht voor 5 euro.. Slecht, maar ik kon mezelf niet helpen
heb ze nog niet aangeraakt however
En warme noms, niiice
Gewoon een standaard stadsfiets hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:27 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja man, denk dat ik dat kind voortaan maar zelf naar huis laat fietsen ofzo
Maar dan heb jij ook best een stevige fiets, best chill
Ohhhhh, da's waar ook! Sorryquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee ik mag nietIk doe ook aan de lijn ja!
Toen ik nog bij de appie op de broodafdeling werkte hadden we er regelmatig 1 die toch niet helemaal goed leek te zijn, net of iemand het kartonnetje wat te dicht bij elkaar had geknepen. Of we lieten hem per ongeluk ondersteboven op de tafel vallen. He wat vervelend, die kan je niet meer verkopenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jij mag wel appeltaart eten, écht, is een aanrader, zoooo lekker! Hele week nog in de bonus!
precies!quote:
Is er trouwens nog een kneuzenclub?VleesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Of de choco kokoscake?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Toen ik nog bij de appie op de broodafdeling werkte hadden we er regelmatig 1 die toch niet helemaal goed leek te zijn, net of iemand het kartonnetje wat te dicht bij elkaar had geknepen. Of we lieten hem per ongeluk ondersteboven op de tafel vallen. He wat vervelend, die kan je niet meer verkopen![]()
![]()
Gebeurde gek genoeg ook regelmatig met picolientjes en chocoladebroodjes
quote:
May the force be with you!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]ik wil wel tho
Must... be.... strong!
Hehe, oeps!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Toen ik nog bij de appie op de broodafdeling werkte hadden we er regelmatig 1 die toch niet helemaal goed leek te zijn, net of iemand het kartonnetje wat te dicht bij elkaar had geknepen. Of we lieten hem per ongeluk ondersteboven op de tafel vallen. He wat vervelend, die kan je niet meer verkopen![]()
![]()
Gebeurde gek genoeg ook regelmatig met picolientjes en chocoladebroodjes
Ik hou er zo van dat je dat iedere keer post als ik choco kokoscake noemquote:
Ik doe ook een poging.. Morgen weer naar de groepsles Cario Core!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee ik mag nietIk doe ook aan de lijn ja!
Is die van de Appie?quote:
Cario Core???quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik doe ook een poging.. Morgen weer naar de groepsles Cario Core!
Maar kokos is ook gewoonquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik hou er zo van dat je dat iedere keer post als ik choco kokoscake noem![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is die van de Appie?![]()
Die hadden we toen heul nog niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moet echt stoppen met 9gag
Da's een beetje mijn persoonlijke meme, vanuit een andere SC... Waar ze het altijd over bountyquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Allergisch? Oh, dat heb ik no nooit gehoord, bizar! Ben je ook voor andere dingen allergisch?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:34 schreef BGTes het volgende:
Kokos* BGTes is allergisch
En ik heb een vreetbui, niet normaal. Gelukkig heb ik alleen knackebrod en wat kruidenkaas in huis
Moest Cardio Core zijn..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Cario Core???
Klinkt als karaoke voor mongolen
Jah, zoiets was ik wel van plan, alhoewel wat minder georganiseerdquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hahahaha! Een op-eet-plan maken dan? Soort advent kalender maar dan voor vreetzakjes?
At the risk of sounding like a whiny little bitch, ik schat die toch echt steviger in als een Limit-lelijkerd van de Halfordsquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gewoon een standaard stadsfiets hoormet drie versnellingen
nadat er in twee jaar tijd drie nieuwe fietsen van me gejat waren was het budget op
vandaar geen hybride fancy dinges, maar gewoon een fiets-fiets
Dees:
http://www.vanseggeren.nl(...)O=ja&A=&Merk=Sparta#
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
Voor wie zich mijn vorig eierverhaal nog kan heugen
Ik had gisteren twee eitjes gekookt, voor vandaag 1 in de salade. En omdat het avondeten niet te kanen was wilde ik er net 1 op brood doen. Haal ik hem uit de koelkast:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moet echt stoppen met 9gag
![]()
disclaimer
Ik had gisteren twee eitjes gekookt, voor vandaag 1 in de salade. En omdat het avondeten niet te kanen was wilde ik er net 1 op brood doen. Haal ik hem uit de koelkast:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moet echt stoppen met 9gag
![]()
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Net zoals bij Uggsquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bounty is wel vies ja, veel te zoet, op ene viezige manier, tsja... hoe leg je dat uit.... nou ja, ik vind het niet zo lekker.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's een beetje mijn persoonlijke meme, vanuit een andere SC... Waar ze het altijd over bountyhadden
Ik zeur gewoon graag doorquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:36 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, zoiets was ik wel van plan, alhoewel wat minder georganiseerdmaar ik moet er in elk geval LANG mee doen
en 1 ervan is voor mijn lief, dus dat scheelt alweer
![]()
[..]
At the risk of sounding like a whiny little bitch, ik schat die toch echt steviger in als een Limit-lelijkerd van de Halfordsmijn referentiekader is iets anders als dat van jou, I guess.. Maar anyway, euhm.. Don't run away, we come in peace?
![]()
Maar die mening deel ik dan wel weerquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik had suikervrije snoep gehaald (jaja troep enzo, heb gewoon iets tegen suiker mkay?).
Dus eerst pizza op, daarna snoepje en nog een snoepje.. Nu is het zakje leeg
Zie onderschrift
Da's de kokosquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bounty is wel vies ja, veel te zoet, op ene viezige manier, tsja... hoe leg je dat uit.... nou ja, ik vind het niet zo lekker.
Heb ik wel eens verteld over mijn naamreep?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bounty is wel vies ja, veel te zoet, op ene viezige manier, tsja... hoe leg je dat uit.... nou ja, ik vind het niet zo lekker.
Bij de natuurwinkel heb je een soort eco-bountyquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heb je aan mij een goeie, ik ben zo koppig als...quote:
Tell us!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb ik wel eens verteld over mijn naamreep?
Mars Attacks!!!!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:36 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, zoiets was ik wel van plan, alhoewel wat minder georganiseerdmaar ik moet er in elk geval LANG mee doen
en 1 ervan is voor mijn lief, dus dat scheelt alweer
![]()
[..]
At the risk of sounding like a whiny little bitch, ik schat die toch echt steviger in als een Limit-lelijkerd van de Halfordsmijn referentiekader is iets anders als dat van jou, I guess.. Maar anyway, euhm.. Don't run away, we come in peace?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hehehehequote:
Stormqueen crunch?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Liefdequote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mars Attacks!!!!![]()
We come in peace!!!!
TATATATATATATATTATATATATTATATATATTATATAT
Hoe heet dat? Ga ik ook eens kopen dan, klinkt lekker!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bij de natuurwinkel heb je een soort eco-bounty.
Maar die is me toch lekker. Iets meer pure smaak, je proeft dat er minder conserveringszooi in zit. En dan met pure chocola eromheen
(melk hebben ze ook, maar puur is lekkordor
)
Als ik pot was was ik met jou getrouwdquote:
Ja voor bepaalde noten. Maar niet allemaalquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Allergisch? Oh, dat heb ik no nooit gehoord, bizar! Ben je ook voor andere dingen allergisch?
Do tell!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Euhj!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als ik pot was was ik met jou getrouwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |