oefquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:27 schreef Debsterr het volgende:
121 dollar is 94 euro voor de OPI holland collectie. Incl. shipping.
daarom ook 40 dollar shipping berekendquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
Maar die Holland collectie past niet in 1 TD bestelling toch?
Ja was eigenlijk een vraag in het algemeenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
daarom ook 40 dollar shipping berekend.
Godsammequote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:27 schreef Debsterr het volgende:
121 dollar is 94 euro voor de OPI holland collectie. Incl. shipping.
Wat is het?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Godsamme.
Kut, pizza is op (ja andere helft ook), dus ik denk "oeh ik heb nog toetje" Maar die is maar houdbaar tot 8 januari. Zou het verstandig zijn om dat nog te eten?
Het zou de moeite kunnen zijn om op ebay de gehele collectie te zoeken.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
daarom ook 40 dollar shipping berekend.
Lemon Cheesecake in een bakjequote:
Ja, voel me echt rete aantrekkelijk nu. Om nog maar niet te spreken van hoe het voeltquote:
Vaak kan dat nog prima hoor, gewoon proevenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Lemon Cheesecake in een bakje. Van de appie. Is lekkor!
links plzquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:30 schreef Sharana_LV het volgende:
swatches gekeken, ik wil ze toch wel allemaal
HAVE ALL THE POLISHESquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:30 schreef Sharana_LV het volgende:
swatches gekeken, ik wil ze toch wel allemaal
Wat goed dat ze (net) passen!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:29 schreef BBQ-kip het volgende:
MY GOD.... jullie hebben sinds gisterochtend echt 7 topics volgeluld ofzo!
Ik ga maar niet teruglezen...
Heb ik nog iets gemist?
Ik heb mijn dr. Martens schoenen vandaag binnen gekregen
Lage laarsjes pasten perfect, de hoge (die Trix ook heeft) pasten maar echt maar nét, met heel veel moeite, dus daar moet ik even voor kijken of ik er andere veters in kan laten zetten ofzo, want mijn kuiten zijn echt waaaaaaay too big
Wat de hel heb jij gedaan dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:31 schreef Puckzzz het volgende:
Oh ik doe 'm ff opnieuw in het nieuwe topic!!
[ afbeelding ]
Mijn smaakpapillen zijn verziektquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vaak kan dat nog prima hoor, gewoon proeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |