Ik denk dat je bij meer oudere techno platen in de westergas wel overstag gaat.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:11 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Er zijn maar een paar ekte begin jaren 90 nummers die ik mooi vind, deze is daar wel 1 vanbij de rest heb ik meer zo'n gevoel dat je er bij moest zijn geweest, klinkt te ouderwets allemaal
Bij pompende technoplaten misschien wel, maar die typische 1990 housenummers niet zo. Al klinkt het live zóveel anders, heb ik gemerkt tijdens Awakenings. Dat gedreun ooohquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:21 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij meer oudere techno platen in de westergas wel overstag gaat.
Dan zit je hierboven goedquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Bij pompende technoplaten misschien wel,
Fijne lineup zeg! Ik ben er bijquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:50 schreef Sc0tTy het volgende:
Oeh das wel dichtbij , houd em open als optie
Zaal is ook vet
Ik ben er niet bij, saaie line-up. Ik ga een slaap-inhaal-ronde houden, is wel nodig na vorige nachtquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:02 schreef Levitas het volgende:
Ik ga douchen, en dan bier drinken voor we naar 013 gaan. Iedereen veel plezier vanavond en Tom (+ Krullie?) tot vanavond!
MSTX is bertje toch? Ziek dat die site zo groot is geworden. Qlimax 2006 zag ik bert voor het eerst, ik ben een vriend van Edwin tochquote:
die is dit jaar weer?!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:16 schreef Krulliewullie het volgende:
De Fokkers die er niet waren; ik zie jullie dus sowieso bij de Decibel-after dit jaar!!
"Wegens succes herhaald"quote:
Excuses, het werd een beetje laat toen we eerst met wat vrienden nog wat gingen drinken. Ik denk niet dat ik het had overleefd als ik om 23:30 nog 2 uur moest rijden, laat staan de terugweg.quote:
quote:
Zegt me zo even niks eigenlijkquote:Qlimax 2006 zag ik bert voor het eerst, ik ben een vriend van Edwin tochWat gaat de tijd snel. Op Decibel outdoor ook nog ff gezien.
Sorry? Heeft ie het weer geflikt?quote:Op zondag 15 januari 2012 09:39 schreef robuust89 het volgende:
Headhunterz - doomed (duifmeneer edit)![]()
wat een dwaas!
Vroegah deden Fok!kers nog moeite om een beetje verslag te schrijven. Hoe was de sfeer, hoe waren de setjes? Wat waren de min- en pluspunten?quote:Op zondag 15 januari 2012 17:13 schreef Levitas het volgende:
Gisteren Euphoria. Was weer vet!
Rage remix, crump remix, tonight remix. Stuk voor stuk geniaal!
Bléh, schijtremixen van die klassiekers zou echt verboden moeten worden. Blij dat ik er niet bij was, had wel zoiets verwachtquote:
Crump misschien, de andere 2 inderdaad totaal nietquote:Op zondag 15 januari 2012 17:49 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Alsof Crump, Rage en vooral Tonight klassiekers zijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |