dit!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:21 schreef PriemGirl het volgende:
Wait !! Ik zat daarnet op dollishcake.com te kijken.. en ik ben 100 % zeker dat er eerst stond: Gefeliciteerd angelique.
Nu staat er gefeliciteerd B.
Hoezo zelf keuze gemaakt![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:21 schreef PriemGirl het volgende:
Wait !! Ik zat daarnet op dollishcake.com te kijken.. en ik ben 100 % zeker dat er eerst stond: Gefeliciteerd angelique.
Nu staat er gefeliciteerd B.
Hoezo zelf keuze gemaakt![]()
Ja echt, wat danquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee man, heb zelf al besteld![]()
![]()
!!!!
gingerbread house isquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heel veel bruisballen, gingerbread huisjes en lemony flutter
die heb ik nogquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
gingerbread house is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen christmas eve trouwens? Die is ook![]()
![]()
![]()
jellies, showergel! voetenbad!!!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
Aah Puckzz
En ik ben nu zo blij dat ik geen bad heb
Dat is wel een beetje lullig, als je huisarts er al vies naar kijkt.. Dan durf je straks niet eens naar buiten of zo..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:35 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en ik heb antibiotica creme gehad van Le Docteurrrrr.
Ken je dat hemelse geluid? Dat hoorde ik toen ik het net opsmeerde.....
Hij weet niet zeker of het door de koortslip komt, maar achtte het zeer waarschijnlijk. Hij keek er maar vies naar, ik voel me nu lelijk en vies
Ik heb nog een Whoosh en voor de rest:quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
jellies, showergel! voetenbad!!!
</enabler>
Als ik toch ga falen zal ik aan je denken, maar ik houd me sterk *klikt site weg*quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:39 schreef Puckzzz het volgende:
Is er iemand die voor mij een paar bruisballen mee wil bestellen?
/puppyeyes
WEET JE HOE LEKKER SNOWSHOWERS EN CALACAS ZIJN?!?!?!!?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb nog een Whoosh en voor de rest:
Hoe doe je dat? Ik word echt misselijk als ik zo lang niks eet.. Zit nu aan een peerquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb nog steeds neit gelunched en begin nu pas honger te krijgen. Had er niet eens meer aan gedacht. Zal wel een boterham eten
NEE EN DAT WIL IK OOK NIET WETEN TOTDAT IK WEER GELD OVER HEB!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
WEET JE HOE LEKKER SNOWSHOWERS EN CALACAS ZIJN?!?!?!!?
Ik word ook misselijk maar vandaag even niet, echt een wonderquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Ik word echt misselijk als ik zo lang niks eet.. Zit nu aan een peer.
Heb je petje zijn facebookstatus al gezien?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:42 schreef Puckzzz het volgende:
Oh ik vind wat er nu op RTL4 is zo reuze interssant. Ik ben stiekem best een kruidenvrouwtje maar heb er nu de tuin niet voor
En Patje?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:42 schreef Puckzzz het volgende:
Oh ik vind wat er nu op RTL4 is zo reuze interssant. Ik ben stiekem best een kruidenvrouwtje maar heb er nu de tuin niet voor
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:43 schreef BGTes het volgende:
Over dat klau van Angelique naar B ging - > Ik ging bij de comments kijken wie er dan gewonnen had en er stond helemaal geen Angelique tussen, ook niet iemand die alleen maar naar een site linkte, dus ik had een boze comment geplaatst
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:43 schreef BGTes het volgende:
Over dat klau van Angelique naar B ging - > Ik ging bij de comments kijken wie er dan gewonnen had en er stond helemaal geen Angelique tussen, ook niet iemand die alleen maar naar een site linkte, dus ik had een boze comment geplaatst
We zijn samen op zoek naar een huis met een tuin. BBQ-en, rookoventje, kruidentuintje we want it!!!quote:
Klinkt leuk!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
We zijn samen op zoek naar een huis met een tuin. BBQ-en, rookoventje, kruidentuintje we want it!!!
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb je petje zijn facebookstatus al gezien?
Oeh nice!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
We zijn samen op zoek naar een huis met een tuin. BBQ-en, rookoventje, kruidentuintje we want it!!!
En je wil een leuken kind adopteren die een moestuin wil?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nu wel....en jullie reactiesquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb je petje zijn facebookstatus al gezien?
Nee met 'appel' of 'aardbei'quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Handig, voor iedereen een stukje..
En nogatine!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee met 'appel' of 'aardbei'![]()
![]()
![]()
quote:
Dat is toch vrij standaard?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee met 'appel' of 'aardbei'![]()
![]()
![]()
Dat zie je toch zelf welquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat is toch vrij standaard?
Dollishcake een bedrijfje...quote:Van harte gefeliciteerd met je eenjarig bestaan. Ik vind het zo dapper, dat je zoveel lef hebt gehad om een eigen bedrijfje te beginnen. Daar ben ik best wel een beetje jaloers op. Ik durf de stap (nog) niet te nemen, ook al heb ik vorig jaar mijn diploma gehaald. Echt super gedaan!!! Je mag trots zijn op jezelf! Wat een kanjer!
Het papier alleen al om het kerstpakket is mooi…hihihi…de inhoud is vast nog leuker!
Ik volg en rt je op twitter! Veel succes met de kerst-actie en je bedrijfje.
Liefs,
heul niet!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat is toch vrij standaard?
oh wazigquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bij ons bij de bakker liggen altijd van die gebakspunten in de vitrine met dat soort labels..
Oef, ik was ff nieuwsgierig en ging kijken.. Schrik me meteen de pleuris van een dodo in een paars shirt die iets aanprijst wat volgens mij niet voor mannen gemaakt is.. Maar hij had er wel graag een mannelijk geurtje aan gehad ipv tandpasta geurquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:55 schreef Stormqueen het volgende:
Huh?
[..]
Dollishcake een bedrijfje...
Jurquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oef, ik was ff nieuwsgierig en ging kijken.. Schrik me meteen de pleuris van een dodo in een paars shirt die iets aanprijst wat volgens mij niet voor mannen gemaakt is.. Maar hij had er wel graag een mannelijk geurtje aan gehad ipv tandpasta geur
Alleen daarvoor?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
Zo, thuisMorgen weer even naar school
Tentamen inzage.
Klinkt als een fouten smoesquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mama zou stoppen met bier drinken na dr werk, zit ze aan dr 2e biertje zeg ik 'Je zou toch stoppen' 'Ja maar ik heb keelpijn'
![]()
![]()
Boeit me niet dat ze drinkt maar zeg dan niet dat je gaat stoppen
Mwa valt mee, Bijlmer. En ik woon zelf in Almere.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hmm, vervelend.. Moet je ver reizen naar school?
Bijlmerquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mwa valt mee, Bijlmer. En ik woon zelf in Almere.
Als je op schooldagen richting de school loopt en weer terug heb je bijna niet door dat je in Bijlmer bentquote:
Ik heb geen lenzen, dus dat zou denk ik een beetje weird zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Lenzen gewassen met Ijsdraakje d`r chloor spullie?
Hendig!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als je op schooldagen richting de school loopt en weer terug heb je bijna niet door dat je in Bijlmer bent
Euh, jaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:59 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb geen lenzen, dus dat zou denk ik een beetje weird zijn.
Daar word ik zo heet van. Vooral de extra u in revieuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:01 schreef BGTes het volgende:
Haha, die had ik ook al gezien ja. Mijn eerste ervaring met dollishcake :`(SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar word ik zo heet van. Vooral de extra u in revieuw
ik stap altijd over op bijlmerquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mwa valt mee, Bijlmer. En ik woon zelf in Almere.
Totaal overheen gelezen!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En je wil een leuken kind adopteren die een moestuin wil?
Wie?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:10 schreef BGTes het volgende:
[..]
Maar hij is niets vergeleken met Gregor
Klinkt zwaar frustrerend!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Totaal overheen gelezen!
/moederlijke toon:
alleen als je 'm zelf bijhoudt! ik ben niet van plan om jouw onkruid te gaan wieden en het tuintje netjes te houden omdat jij er te lui voor bent!
![]()
en af en toe haat aan alle moderne apparaten hoor. Het enige wat ik wil doen is een foto uploaden op photobucket. Installeer de fantaaaaaaaaaaaaaaastische app van PB op je foon, error...error..error...
dan maar naar mezelf mailen en openen op de ipad, opslaan, uploaden....slaat ie de foto niet op!! nergens terug te vindenmja 4 (want 4 pogingen gedaan) kapotte files, die stonden er wel...
Dussssssssss laptop aanzwengelen, maar die is van Patje zijn werk en dus redelijk dichtgetimmerd. Herkent het USB device niet.
MOET IK NOU ECHT HELEMAAL MIJN PC AANSLINGEREN OM 1 HOERIGE KUTFOTO TE UPLOADEN???![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mama zegt 'die schort' maar het is toch 'dat schort'?
Was toch iets met de = die en het = dat?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wordt ze boos dat ik zeg dat het 'dat schort' is. Ik heb gewoon gelijk
Ongeveer. Maar daar ben ik vandaag de hele dag al mee bezig geweest, dus ik verdring het weer even.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Was toch iets met de = die en het = dat?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:23 schreef Mss het volgende:
Mijn bovenbuur heeft ķf hele valse muziek aanstaan ķf is zelf ontzettend vals aan het zingen. Ik hoor om de paar seconden een ontzettend valse kwelende uithaal.
Gaafquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:23 schreef Mss het volgende:
Mijn bovenbuur heeft ķf hele valse muziek aanstaan ķf is zelf ontzettend vals aan het zingen. Ik hoor om de paar seconden een ontzettend valse kwelende uithaal.
Bwhehe ik geef je groot gelijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ongeveer. Maar daar ben ik vandaag de hele dag al mee bezig geweest, dus ik verdring het weer even.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:25 schreef BGTes het volgende:
Oh IJs, volgens mij heb ik het phonetics-tentamen geowned
Welke?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
Yeah! Enge film vanavond op tv,is gamen bij vrienden en morgen pas laat naar school
Pumpkinhead: Ashes to Ashes http://www.moviemeter.nl/film/39733quote:
Was jij al helemaal beter trouwens?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Krijg ik altijd van de griep erg vervelend
You no have him on UR feesboek?quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
You no have him on UR feesboek?
Just invite him YES!!
En er komt water uit mijn kin....als in druppels wondvocht. Ik vrees dat dit een hele fraaie week gaat worden
succes!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:56 schreef PriemGirl het volgende:
En..... we gaan ons even omkleden.
2 wedstrijden tennis zo meteen !
Tot moin !
Whut, ik mag toch wel lachen omdat ze zegt water uit dr kin, ik zag al een hele straal lopenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:57 schreef Loqi het volgende:
Lekker meelevend ben je weer space
[..]
succes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar ik zal voortaan bij iedereen kusjekroel doen, want daar wordt de wereld beter van
doe anders even niet zo dramatischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klein kind
Knoei
Ghehehe!quote:
Wie doet er nu dramatisch?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:59 schreef Loqi het volgende:
[..]
doe anders even niet zo dramatischklein kind
Succes!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:56 schreef PriemGirl het volgende:
En..... we gaan ons even omkleden.
2 wedstrijden tennis zo meteen !
Tot moin !
Hoe pijn moet dat wel niet doen zegquote:
Maar dat begint met een koortslip of whut? Kan dat zo snel of doen die mensen op die vieze plaatjes op google er gewoon niets aan?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoe pijn moet dat wel niet doen zeg
Nog niet helemaal. Waar wel steeds beter. Deze griep schijnt nogal langte kunnen blijven hangen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Was jij al helemaal beter trouwens?
No idea, heb nog nooit een koortslip gehad zelfs.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar dat begint met een koortslip of whut? Kan dat zo snel of doen die mensen op die vieze plaatjes op google er gewoon niets aan?
Ja jemig. Dit is zeker lang. Maar gelukkig ben je aan de beterende hand!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nog niet helemaal. Waar wel steeds beter. Deze griep schijnt nogal langte kunnen blijven hangen.
Maar niet zo erg als die foto toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:03 schreef Puckzzz het volgende:
Och meissie, ik ben nog niet misschien beledigd!![]()
Maar het is geen fraai gezicht....ik had dus een foto gemaakt maar die krijg ik niet geupload.
En ik moet idd regelmatig ff deppen anders hangt er toch een druppel aan mijn kin.![]()
Het wordt het allermooist als dit gaat opdrogen tot korsten....
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ziet er wel een beetje uit als gegratineerde bechamelsaus
Ik eet pastaschotel met mozarella uit de oven. Als dat ook maar iets van dit weg heeft he..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Smakelijk eten, ik maak geen lasagne
Ik zit te etenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:03 schreef Puckzzz het volgende:
Och meissie, ik ben nog niet misschien beledigd!![]()
Maar het is geen fraai gezicht....ik had dus een foto gemaakt maar die krijg ik niet geupload.
En ik moet idd regelmatig ff deppen anders hangt er toch een druppel aan mijn kin.![]()
Het wordt het allermooist als dit gaat opdrogen tot korsten....
Nooit eten en fokken tegelijkquote:
Sowieso eten met laptop oid, ik schuif zo al alles naar binnen, dan zit ik helemaal van ehhh waar is mijn eten gebleven?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nooit eten en fokken tegelijkdat heb ik al geleerd.
Ik ben ook een pulkerd en knijperd.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zou daar niet van af kunnen blijven, en het ergste van die shit is, dat je dan overal dat krijgt
En op je handen, en weetikveel waarquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben ook een pulkerd en knijperd.
Maar hier blijf ik toch wel vanaf hoor, dadelijk heb ik 1grote wond op mijn kin
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Sowieso eten met laptop oid, ik schuif zo al alles naar binnen, dan zit ik helemaal van ehhh waar is mijn eten gebleven?
Eerst handen wassen, dan mag het welquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geen vieze dingen met petje doen ook
Ik zou dan echt niks doen want straks krijgt hij het aan zijn dong en jij aan je ding en en en en enquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Eerst handen wassen, dan mag het wel
En dan gaat het zo van *dingdong* ?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zou dan echt niks doen want straks krijgt hij het aan zijn dong en jij aan je ding en en en en en
Nee, klein kindquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En dan gaat het zo van *dingdong* ?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, klein kind![]()
Dan komt het aan de pielemuis van petje en aan de poezel van puckzzzz
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Je bent zeker klaar met eten?
Ik faal in ninjaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat had een goeden ninja edit kunnen zijn, maar je verpest het
Navelstrengquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ga in de leer bij unf, zij kan alles![]()
Mag je ook zo'n pakje aan
[ afbeelding ]
Ja, maar dat is dan het eerste dat je opvalt, daar verwonder ik mij overquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat zag ik de eerste keer al dat dit plaatje hier werd gepost
Nee hoor, wel het eerste dat ik intikquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan het eerste dat je opvalt, daar verwonder ik mij over
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee hoor, wel het eerste dat ik intik
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee hoor, wel het eerste dat ik intik
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ja hoor, wij gaat met de meiden van het werk volgende week vrijdag uit eten. Ook nog een afscheid van iemand. Er is ook een fb groep aangemaakt en dan kon je zeggen waar je wilde eten en of je kwam enzo. Nu had 1 van mijn directe collega's voorgesteld om naar het gouden huis, all you can eat te gaan. En iemand van een andere afdeling had bbq-burger voorgesteld. Komen mijn directe collega's naar me toe: "Ja wil jij even op de fb zetten dat je naar het gouden huis wilt, .. vindt jou toch wel aardig en dan vallen wij jou wel bij." Want stel je voor je bent het oneens met iemand en uit dat.*insert emoslinger*
Dit is er ook nog eentje 'slash' wokrestaurant waarvan het algemeen bekend is dat je geen kipfilet moet eten want dan ga je aan de diareequote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
All you can eat vreetschuren
Zelf saucijzenbroodjes makenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb trouwens het saucijzenbroodje afgeslagen vandaag![]()
Ik kreeg er alleen wel 4 mee naar huis
Ik vind ze eigenlijk niet eens zo lekkerquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zelf saucijzenbroodjes maken
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb trouwens het saucijzenbroodje afgeslagen vandaag![]()
Ik kreeg er alleen wel 4 mee naar huis
Zo van de supermarkt hoef ik ze ook niet, eigenlijk ook niet van de bakker. Maar die zelfgemaaktequote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind ze eigenlijk niet eens zo lekkeralleen als ze warm zijn.
Dankzij hun kreeg ik ze meequote:
Ik heb ze nog nooit zelf gemaakt, maar ik wil die van jou wel eens proeven?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zo van de supermarkt hoef ik ze ook niet, eigenlijk ook niet van de bakker. Maar die zelfgemaakte
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn mama wilde ook afvallen, gisteren had ze opeens borrelnootjes. Dus ik kijk:zegt ze: wat? Moet ik ze dan weggooien?
Goed tot 2013, true story wijnglas.gif
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb een keer een bakkersworkshop gedaan! Twee mikken, tien worstenbroodjes, een italiaans kruidenbrood, iets met abrikozen... Allemaal noms gemaakt
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Story of sjaan's life:
[ afbeelding ]
Story of sjaan's life:
[ afbeelding ]
Ohquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's brabants voor broden
Oh ja, een krenten-notenmik hadden we ook nog gemaakt
Story of sjaan's life:
[ afbeelding ]
Smakelijk etenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh pastaschotel met herpes mozzarella is klaar
Die bakker stopte heus wel zijn piem0l in zijn vrouw dr mikquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mijn oude buurman niet. En die is 40 jaar bakker geweest
ik had er twee tot twee weken terug?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar jij hebt heul geen xbox
Waren toch kapoet?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik had er twee tot twee weken terug?
en de emoslinger award voor falende webshop gaat naaarrrr *drumroll* Sigmaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:32 schreef Debsterr het volgende:
Sigma verteld geloof ik niet graag de waarheid. Mail van de 5e: het pakket is opnieuw verzonden! Automatische mail op de 9e: je pakket is verstuurd! Erm, whut
?
Nou, mik wordt vaker gebruikt als zijnde brood dan als zijnde een mondquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die bakker stopte heus wel zijn piem0l in zijn vrouw dr mik
Ook rood haar net als Sjaan. Staat je leuk dat kortere haar Sjaanquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Story of sjaan's life:
[ afbeelding ]
mik is toch poesquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, mik wordt vaker gebruikt als zijnde brood dan als zijnde een mond
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:32 schreef Debsterr het volgende:
Sigma verteld geloof ik niet graag de waarheid. Mail van de 5e: het pakket is opnieuw verzonden! Automatische mail op de 9e: je pakket is verstuurd! Erm, whut
?
Juistquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
en de emoslinger award voor falende webshop gaat naaarrrr *drumroll* Sigma
Nou nee. Helemaal nietquote:
Zeg dat je erover gaat bloggen als je geen gratis spullen krijgtquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Juist. Ik ga maar weer mailen waarom ze alweer liegen
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier wordt mik wel als poes gebruikt hurr, dat zal wel aan mijn schoonmoeder liggen danquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou nee. Helemaal niet
Het is wel een ander woord voor herdersstaf, dus als piemel kan ie nog door wellicht...
Dat denk ik ook, hoewel een flamoes ook wel een broodje genoemd wordt en dan zou het wel weer kunnen. Einz!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hier wordt mik wel als poes gebruikt hurr, dat zal wel aan mijn schoonmoeder liggen dan
In allebei de mikken. Misschien ook wel in een warm broodquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:37 schreef Debsterr het volgende:
Dus hij zal 'm vast wel eens in haar mik gedouwd hebben, die bakker.
Z'n mik in d'r mikquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:37 schreef Debsterr het volgende:
Dus hij zal 'm vast wel eens in haar mik gedouwd hebben, die bakker.
Gare familie, ik heb hetquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, hoewel een flamoes ook wel een broodje genoemd wordt en dan zou het wel weer kunnen. Einz!
Whut wat dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:38 schreef Puckzzz het volgende:
Sorry hoor, maar ben ik de enige die alle handelingen van de verdachte in een zedenzaak in een kinderdagverblijf niet letterlijk hoef te horen??
Op het half 8 journaal zojuist....
lekkerquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:32 schreef Debsterr het volgende:
?
Ik zit met smart te wachten op 'DE mail'quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai!![]()
Pizza Groenten in den oven
Nu even teruglezen wat voor een boeiende dingen jullie vandaag gedaan hebben
Nou gewoon letterlijk wat ie dan zoal allemaal deed met de slachtoffertjes....quote:
Eind november. Ik, of de website bij het opslaan, had geen huisnummer ingevuld (of opgeslagen dus). En nu liggen ze al sinds de... 22e december bij Sigma. En GISTER opnieuw verzonden.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:39 schreef Loqi het volgende:
[..]
lekkerwanneer had je ook weer besteld?
ik zat er ook aan te denken kwasten te bestellen daar, maar zo hoeft t niet
Serieus?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nou gewoon letterlijk wat ie dan zoal allemaal deed met de slachtoffertjes....
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Eind november. Ik, of de website bij het opslaan, had geen huisnummer ingevuld (of opgeslagen dus). En nu liggen ze al sinds de... 22e december bij Sigma. En GISTER opnieuw verzonden.
Ja, voor het feit dat ik volgens hen pas laat gereplied zou hebben, waarbij ze zeiden dat het opnieuw verzonden zou zijn. Wat dus weer niet waar isquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:45 schreef Loqi het volgende:
[..]bieden ze wel iets van excuses aan of ook niet?
Tsjongejonge...je moet die wasten wel erg graag willen. Wat mij betreft had er iemand al heel erg moeilijk gepoept met die kwasten in zijn reetquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, voor het feit dat ik volgens hen pas laat gereplied zou hebben, waarbij ze zeiden dat het opnieuw verzonden zou zijn. Wat dus weer niet waar is.
Tsjaa, het is m'n verjaardagscadeau van m'n ouders en ze zijn ondertussen dus onderweg. Wel jammer dat ik 1ste kerstdag al jarig wasquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Tsjongejonge...je moet die wasten wel erg graag willen. Wat mij betreft had er iemand al heel erg moeilijk gepoept met die kwasten in zijn reet
alsof t nog niet zuur genoeg isquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tsjaa, het is m'n verjaardagscadeau van m'n ouders en ze zijn ondertussen dus onderweg. Wel jammer dat ik 1ste kerstdag al jarig was.
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:50 schreef Loqi het volgende:
[..]
alsof t nog niet zuur genoeg is![]()
hopelijk is dit de winnende poging dan
???quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Waarom is de wall van de FB-groep stuque?
Hij doet bij mij niks.quote:
Alleen dat.quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, bijgelezen en halve pizza op. Goeden timing!
Zit nu te twijfelen of ik de rest van de pizza ook ga eten![]()
Eerst even pauze.
En Klacht: Het grote nadeel van werken bij kinderopvang is dat alle interne communicatie, tot contracten aan toe, in FUCKING COMIC SANS worden getypt![]()
![]()
![]()
![]()
.
Iedere keer als ik weer zo'n papier in handen krijg wil ik ze allemaal schoppen
Serieus contracten?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Eerst even pauze.
En Klacht: Het grote nadeel van werken bij kinderopvang is dat alle interne communicatie, tot contracten aan toe, in FUCKING COMIC SANS worden getypt![]()
![]()
![]()
![]()
.
Hehehehehehequote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Eerst even pauze.
![]()
![]()
![]()
.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hehehehehehe. Wij hebben bij 1 van onze klant een notoire klager, die heeft zijn e-mail handtekening in Comic Sans. Dat is dan ook, de Comic Sans man
.
We lachen hem altijd hartelijk uitquote:
Flauw.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
We lachen hem altijd hartelijk uit. Ik wilde deze zomer eigenlijk wel, op 1 juli (Comic Sans dag) de notaris verzoeken ons koopcontract in Comic Sans op te maken. Mocht niet van
.
Serieusquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Serieus contracten?
Is er geen wet waarin staat dat alle contracten in comic sans ongeldig zijn?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
we blocked ice from facebook, nou we are going to dieeeeeeeeeee
BAMBAMBAM
moet je dropbox nemen! works like a charmquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:14 schreef Puckzzz het volgende:
Waarom kan ik geen foto uploaden via mijn aaipet?
I haz rancid peekshur for you....
Een blauwe. Blauw.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
WELKE NAGELLAK ZAL IK OP MIJN VINGERNAGELS AANBRENGEN?
![]()
ik heb mijn lak er ook net afgehaald, geen idee nogquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
WELKE NAGELLAK ZAL IK OP MIJN VINGERNAGELS AANBRENGEN?
![]()
stom ....quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is niet dat ik er naaktfoto's op zet
Dat.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
whut
voor school is dat vet handig, wie wil mijn papers nou hebben
IK OOKquote:
Honderd miljoen miljard!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
wat kost het ongeveer als je de hele collectie koopt?
Ff kijken of die werkt!quote:
nee joh ik bedoelde stom dat je geen naakfotos doetquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
whut
voor school is dat vet handig, wie wil mijn papers nou hebben
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ff kijken of die werkt!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |