dit!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:21 schreef PriemGirl het volgende:
Wait !! Ik zat daarnet op dollishcake.com te kijken.. en ik ben 100 % zeker dat er eerst stond: Gefeliciteerd angelique.
Nu staat er gefeliciteerd B.
Hoezo zelf keuze gemaakt![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:21 schreef PriemGirl het volgende:
Wait !! Ik zat daarnet op dollishcake.com te kijken.. en ik ben 100 % zeker dat er eerst stond: Gefeliciteerd angelique.
Nu staat er gefeliciteerd B.
Hoezo zelf keuze gemaakt![]()
Ja echt, wat danquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee man, heb zelf al besteld![]()
![]()
!!!!
gingerbread house isquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heel veel bruisballen, gingerbread huisjes en lemony flutter
die heb ik nogquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
gingerbread house is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen christmas eve trouwens? Die is ook![]()
![]()
![]()
jellies, showergel! voetenbad!!!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
Aah Puckzz
En ik ben nu zo blij dat ik geen bad heb
Dat is wel een beetje lullig, als je huisarts er al vies naar kijkt.. Dan durf je straks niet eens naar buiten of zo..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:35 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en ik heb antibiotica creme gehad van Le Docteurrrrr.
Ken je dat hemelse geluid? Dat hoorde ik toen ik het net opsmeerde.....
Hij weet niet zeker of het door de koortslip komt, maar achtte het zeer waarschijnlijk. Hij keek er maar vies naar, ik voel me nu lelijk en vies
Ik heb nog een Whoosh en voor de rest:quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
jellies, showergel! voetenbad!!!
</enabler>
Als ik toch ga falen zal ik aan je denken, maar ik houd me sterk *klikt site weg*quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:39 schreef Puckzzz het volgende:
Is er iemand die voor mij een paar bruisballen mee wil bestellen?
/puppyeyes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |