Liegen als basic in een relatiequote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:29 schreef V1z0R het volgende:
Niet meer liegen tegen vrouwenDan heb je direct ook geen relatie meer
![]()
![]()
Ja, je kont lijkt dik in die broek, maar dat ligt gewoon aan je dikke kont.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Liegen als basic in een relatie
Geef mijn portie dan maar aan Fikkie.
Stel het toch echt op prijs als die vragen wel eerlijk beantwoord wordenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:36 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ja, je kont lijkt dik in die broek, maar dat ligt gewoon aan je dikke kont.
Nee schat, ik ben niet boos.
Je bent heus niet lelijk als je huilt...
He, bah, kwak...
Moet dat nou?
Doe mij iemand die me dat wel vertelt. Als je over onbenullige dingen liegt, waarom zou je dan eerlijk zijn over belangrijke dingen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:36 schreef V1z0R het volgende:
SPOILER: voor liefhebbers van TammyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Ja leuk, zeggen dat die broek haske goed staat en je lief voor gek laten lopen, da's aardigquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:36 schreef V1z0R het volgende:
[..]
He, bah, kwak...
Moet dat nou?
^^quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Doe mij iemand die me dat wel vertelt. Als je over onbenullige dingen liegt, waarom zou je dan eerlijk zijn over belangrijke dingen?
I beg to differ.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:01 schreef V1z0R het volgende:
Jij weet net zo goed dat zulke redenering kant noch wal raakt, loveli
V1z, dat heb je echt mis of je hebt het verkeerde voorbeeld gekozen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:01 schreef V1z0R het volgende:
Jij weet net zo goed dat zulke redenering kant noch wal raakt, loveli
Als ik toch rook, waarom dan niet direct aan de crack.
Als ik drink, waarom dan niet gelijk een hele fles wodka.
In de gevallen waar het nodig is liegt iedereen.
Vrouw gaat winkelen, komt uit pashokje met iets wat leuk in het rek hing, twijfelt er zelf over, vraagt aan man, man antwoord 'nah, staat je niet'
Vind ze iets 'geweldigs' en helemaal blij als ze het aan heeft voor de spiegel, verkoopster jubelt mee natuurlijk, vraagt aan man (waarom? je weet toch dat je het wel koopt), man antwoord ondanks alles 'ja, staat leuk'.
Niemand die zin heeft aan 3 uur geleuter over hoe ze eigenlijk dat best wel een leuk iets vond en nog steeds twijfelt omdat je toevallig hebt gezegd dat je het niet vond staan.
Moeilijk uit te leggen, maar zit een scheidslijn ergens.
viz heeft volgens mij gewoon een strontvervelend vriendinnetje gehad...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
V1z, dat heb je echt mis of je hebt het verkeerde voorbeeld gekozen.
Als mijn Mr zegt dat hij schoenen lelijk vindt en daarbij met argumenten komt die mij overtuigen dan ga ik niet lopen jengelen daarna.
Zijn ze dat niet dan koop ik ze gewoon en heeft ie pech.
Dat kan ook inderdaad.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:05 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
viz heeft volgens mij gewoon een strontvervelend vriendinnetje gehad...
Ja, maar dat vond je van tevoren al zo ongeveer!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ohh Miss Saigon. Ik vond het een kwelling.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:14 schreef Isabeau het volgende:
Misschien moet ik dit toch maar uit mijn AT halenOf meedoen...ja, meedoen, dat heb ik ooit geleerd is het beste.
[ afbeelding ]
Zelf bedenkenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:09 schreef loveli het volgende:
Als mijn vent niet tegen me zegt dat ik dik word, hoe moet ik er dan achterkomen?
Toen mijn taille >10 cm was toegenomen: "ik had het wel gezien, maar dit staat je ook goed"![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:14 schreef Isabeau het volgende:
Misschien moet ik dit toch maar uit mijn AT halenOf meedoen...ja, meedoen, dat heb ik ooit geleerd is het beste.
[ afbeelding ]
Hij tegen haar of zij tegen hem?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:17 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zelf bedenken
Het eerlijke zinnetje "Schat, je tieten beginnen te hangen", kan ook een![]()
*ontploffing* verwachten...
Tegen hem is het dan, "Schat, je ballen beginnen wel erg laag te hangen"quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]SPOILER: moobsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Iemand hier nog een bed of kast nodig?.
Ik ben al voorzien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar hoe duur was die kast toen je hem kocht, joh?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Eerlijk zijn betekent nog niet dat je alles wat waar is ook moet uitspreken.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:17 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zelf bedenken
Het eerlijke zinnetje "Schat, je tieten beginnen te hangen", kan ook een![]()
*ontploffing* verwachten...
Ik heb 'm niet gekocht, het is Baardmans z'n kast, maar volgens hem was 'ie niet goedkoop. Vooral door de spiegeldeur en inrichting.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben al voorzien!![]()
Maar hoe duur was die kast toen je hem kocht, joh?
Kasten kunnen inderdaad duurder zijn dan je zou inschatten. Maar ik vond het grappig dat het bed duurder was!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet gekocht, het is Baardmans z'n kast, maar volgens hem was 'ie niet goedkoop. Vooral door de spiegeldeur en inrichting.
Ach, we zien ook wel of we het zo kwijtraken. Anders doen we de prijs naar beneden, en uiteindelijk is er vast wel een kringloopwinkel blij mee.
Het bed is Ikea Hopen, indien de kast ook van die serie is, is 'ie duurder dan Pax.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:51 schreef loveli het volgende:
Ikea Pax? Heb de folder in de buurt (oude, staan nog bovenkasten in).
Ik mag zelfs hopen dat iedereen hier meer geld uitgeeft aan zijn/haar matras(sen) dan aan de ombouw. Een goed matras is echt zo ontzettend veel waard!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:45 schreef Ewelina het volgende:
Kledingkasten kunnen inderdaad verrassend duur zijn. Net als het matras, dat is meestal duurder dan de ombouw....
Oja, dat is zo'n mooi streven en zo waard als het luktquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:00 schreef motorbloempje het volgende:
Ik had daarnet het pérfecte zachtgekookte eitje![]()
Tja uniek, ik stond van 9-12 een presentatie te geven en zat aansluitend dik 2 uur in de auto. Mijn ouders zitten weer aan de kalk (modifast), dus er was niks in huis om mee te nemen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Gelukkig zorg je wel goed voor je inwendige mensch...
Je had wel van tevoren een zak wortels of mandarijntjes kunnen halen en die in de auto kunnen gooien... Beter nog, dat kun je nu ook nog doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Tja uniek, ik stond van 9-12 een presentatie te geven en zat aansluitend dik 2 uur in de auto. Mijn ouders zitten weer aan de kalk (modifast), dus er was niks in huis om mee te nemen.
Je weet zelf ook dat je na je presentatie best even een half uur ergens had kunnen stoppen om een fatsoenlijke lunch naar binnen te werken.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Tja uniek, ik stond van 9-12 een presentatie te geven en zat aansluitend dik 2 uur in de auto. Mijn ouders zitten weer aan de kalk (modifast), dus er was niks in huis om mee te nemen.
Super is voor die tijd openquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Moest er ook nog heen rijden hè? En gister ook nog na die idiote dag van huis nr m'n ouders. Ik zou serieus niet weten wanneer ik naar de winkel had kunnen gaan.quote:
Kwartiertje vroeger uit bed does the trick.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Moest er ook nog heen rijden hè? En gister ook nog na die idiote dag van huis nr m'n ouders. Ik zou serieus niet weten wanneer ik naar de winkel had kunnen gaan.
We zijn niet allemaal van die voorbeeldige anticipeerders. Wist niet dat m'n ouders weer aan de midifast waren.
mijn moeder ookquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:17 schreef loveli het volgende:
Mijn opa zei: 'kanniet ligt op het kerkhof en wilniet ligt ernaast".
Nou ja, als zij het maar leuk vindtquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:09 schreef kwakz0r het volgende:
@mo: jij had toch ook les van marguérite c. in Nijmegen? ze heeft net een kindje gekregenzag de foto's op facebook, heel schattig (ook als je niks met babies hebt wel leuk nieuws toch?)
Nog even en je gaat babies leuk vindenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou ja, als zij het maar leuk vindt
Voorbeeldig hoeft ook niet, maar dit is toch wel het andere uiterste. Terwijl het bij jou ook nog harder nodig is op dit moment... Als je wilt dat die kies beter wordt (of je andere klachten van de laatste tijd), dan doe je toch even die extra moeite?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Moest er ook nog heen rijden hè? En gister ook nog na die idiote dag van huis nr m'n ouders. Ik zou serieus niet weten wanneer ik naar de winkel had kunnen gaan.
We zijn niet allemaal van die voorbeeldige anticipeerders. Wist niet dat m'n ouders weer aan de midifast waren.
De oude Mo had een kotssmiley geplaatstquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:21 schreef motorbloempje het volgende:
Lees: ik heb helemaal niets met dat nieuws. Vind het niet 'leuk', maar ook niet 'stom', ik vind het 'neutraal'.
Ehm. Nee?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:22 schreef loveli het volgende:
[..]
De oude Mo had een kotssmiley geplaatst
Ik heb thuis een spiegel?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:09 schreef loveli het volgende:
Als mijn vent niet tegen me zegt dat ik dik word, hoe moet ik er dan achterkomen?
Toen mijn taille >10 cm was toegenomen: "ik had het wel gezien, maar dit staat je ook goed"![]()
Jeetje, over ongenuanceerd gesprokenquote:
gelukkig vond Vik t leukquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:21 schreef motorbloempje het volgende:
Lees: ik heb helemaal niets met dat nieuws. Vind het niet 'leuk', maar ook niet 'stom', ik vind het 'neutraal'.
Ze heeft wel een punt...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jeetje, over ongenuanceerd gesproken
Dat zal best maar het is wel erg onaardig (en dat vind ik niet snelquote:
Dat dusquote:
Haha nee dit is een anderequote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:33 schreef loveli het volgende:
Sorry voor het off-topic. Shiny, tof! Is dat dezelfde van wie je ooit een foto hebt laten zien?
Ben en Jerry's in de bonusquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:43 schreef Mini. het volgende:
Het eeuwige probleem met internet...
Boh, kan iemand me even schoppen? Ik heb geen zin om naar AH te fietsen, dus zit ik nu op mijn werk te woggen.Terwijl ik gewoon naar huis kan en zelfs weer eens tijd heb voor een avondje vrij.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:45 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Ben en Jerry's in de bonus
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:43 schreef Mini. het volgende:
Het eeuwige probleem met internet...
Boh, kan iemand me even schoppen? Ik heb geen zin om naar AH te fietsen, dus zit ik nu op mijn werk te woggen.Terwijl ik gewoon naar huis kan en zelfs weer eens tijd heb voor een avondje vrij.
Jezus Kwakquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:46 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Veel sterkte! Je kunt het, zet m op Mini!
Maar dan natuurlijk niet vertellen wat voor nieuws in de hoop dat mensen ernaar gaan vragen!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:53 schreef Ewelina het volgende:
On the bright side: wel heel goed nieuws gehad van mijn werk.
Ziet er prima uit, Mobloquote:
Uiteraard.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:58 schreef Amsel het volgende:
[..]
Maar dan natuurlijk niet vertellen wat voor nieuws in de hoop dat mensen ernaar gaan vragen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Ewelina op 10-01-2012 18:12:13 ][b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Naja, moest om 8 uur wegrijden en voor die tijd is er niks open, dus dat kwartiertje had weinig geholpen vrees ik. Toen ik wegreed nog wel gekeken of er *iets* was waar ik wat kon halen, maar helaas. Het liep gewoon anders dan dat ik had gedacht, shit happens. Morgen weer een nieuwe kans.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kwartiertje vroeger uit bed does the trick.
Het lijkt bij jou bijna wel of je normaliter al weinig eet en op dagen dat je veel moet doen gewoon nog minder eet.
Boeh, wat een eng plaatjequote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Naja, moest om 8 uur wegrijden en voor die tijd is er niks open, dus dat kwartiertje had weinig geholpen vrees ik. Toen ik wegreed nog wel gekeken of er *iets* was waar ik wat kon halen, maar helaas. Het liep gewoon anders dan dat ik had gedacht, shit happens. Morgen weer een nieuwe kans.
Duuf gaat zo koken, ik in crash-modus op de bank.
En SDB: Mr.Shiny?? Do tell
En voor iedereen die nog moet eten:
[ afbeelding ]
Lezenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:28 schreef Viking84 het volgende:
Oh en ik wil trouwens niet doorzeuren, XM, maar hebben jullie niet altijd wat in huis? Ik zit echt nooit zonder eten. Als ik bagger eet, dan is dat omdat ik daar zin in heb of geen zin heb om te weten, maar niet omdat ik niets in huis heb. Daar doe je toch boodschappen voor, om dit soort dingen voor te zijn?
Dat hebben we net ook gedaanquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:28 schreef Viking84 het volgende:
Oh en ik wil trouwens niet doorzeuren, XM, maar hebben jullie niet altijd wat in huis? Ik zit echt nooit zonder eten. Als ik bagger eet, dan is dat omdat ik daar zin in heb of geen zin heb om te weten, maar niet omdat ik niets in huis heb. Daar doe je toch boodschappen voor, om dit soort dingen voor te zijn?
Al is het maar diepvrieserwtjes, spinazie uit de vriezer of dat soort dingen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:28 schreef Viking84 het volgende:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ze heeft niet thuis geslapen vannacht vik!Ik regel ook geen ontbijt als ik ergens blijf slapen.
Mijn ouders zien me (gelukkig) niet als 'gast'quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:32 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Aan de andere kant: als ik bezoek heb wat blijft slapen, zorg ik wel voor een fatsoenlijk ontbijt.
Ik zie iedereen die bij mij langskomt als gast... ook mijn ouders. En als ik daar langsga (nou ja, bij mijn vader dan) heeft hij ook altijd wat voor mij in huis. Niet eens wat speciaals, maar wel gewoon eten wat ik lekker vind.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mijn ouders zien me (gelukkig) niet als 'gast'.
Een niet-vloeibare maaltijd is wel vrij basis-gastvrij toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mijn ouders zien me (gelukkig) niet als 'gast'.
lol! ik heb ook gewoon 2 boterhammen op vanochtend hoor! De laatstenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Een niet-vloeibare maaltijd is wel vrij basis-gastvrij toch?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Iemand hier nog een bed of kast nodig?.
mijn zusje misschien bed. Zal het even doorgeven!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Naja, moest om 8 uur wegrijden en voor die tijd is er niks open, dus dat kwartiertje had weinig geholpen vrees ik. Toen ik wegreed nog wel gekeken of er *iets* was waar ik wat kon halen, maar helaas. Het liep gewoon anders dan dat ik had gedacht, shit happens. Morgen weer een nieuwe kans.
Duuf gaat zo koken, ik in crash-modus op de bank.
En SDB: Mr.Shiny?? Do tell
En voor iedereen die nog moet eten:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:51 schreef Amsel het volgende:
Oe wat leuk SDB
Ik heb besloten dat ik McOZ geen McOZ meer ga noemen. Hij is namelijk geen makkelijk tussendoortjeNu alleen nog een nieuwe naam verzinnen
Het is tenslotte dinsdagavondquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij hebben net ook boodschappen gedaan hoor, dus hier nu ook weer genoeg in huis.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het is tenslotte dinsdagavond![]()
Gut, ik onthoud boodschappenavonden van Slankies. Werkte dat maar zo met mijn studie!![]()
![]()
Ik vind hem denk ik ook wel mooi, maar ik ben geen expert!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:04 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik ben helemaal niet ontevreden over m'n lijstje:
O: yoghurt met banaan en muesli
T: 2 knackebrod met roomkaas
L: soort turkse maal, wat bulgur, 2 kipspiesjes, tzaziki, feta, wat komkommer/paprika salade
T: capuccino
D: pasta met courgette, gerookte zalm en creme fraiche.
T: frambozen met wat yoghurt dnek ik.
Wat vinden jullie?
Ik ben nog steeds te dom om lijstjes te kunnen beoordelen op slankgehalte, maar het klinkt in ieder geval heerlijk!quote:
M. it is!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:31 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds te dom om lijstjes te kunnen beoordelen op slankgehalte, maar het klinkt in ieder geval heerlijk!
En die eerste letter van de naam is eigenlijk best een slim idee GB, waarom heb ik dat zelf niet bedacht?? M dus, hij heet M. En ik ren inderaad niet hard weg Uniek, ik loop alleen maar hard van stapel
Netjes Uniek, ben trots op je!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker Jeager, ben ook niet ontevreden over je lijstje
Mijn uiteindelijke lijst:
O: boterham kaas, beschuit kaas, beschuit appelstroop, beker melk
B: 2 uur wandelen
T's: appel, mandarijn, gekookt ei
L: 2 boterhammen kaas, ham met tomaat/ei/sla/komkommer, warme chocomelk met slagroom
T's: blokje choco, paar dropjes, augurk met ham, mandarijn
D: (we hadden 2 1.2 kg stamppot) voor mijzelf: 1 kg stamppot, 1 tartaar, 1 gebakken ui, 5 augurken, half rookworst, paar spekjes, mosterd, roomkaas
T: kwark, vla, slagroom, vruchtencompote van de Lidl
D is zo'n 1000 kcal? Nou ja, vanochtend 53.1 kg dus dat gaat rap omhoog. Nu een balans zien te vinden.
De avond van tevoren bammetjes smeren en dan in de koelkast zettenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:40 schreef Lago het volgende:
Leuk van de mr.Shiny en de upgrade naar M van Amsel!
Mijn lijstje voor vandaag:
O) Smoothie (volle yoghurt, beetje vanille yoghurt, bosbessen, framboos, lepel havermout)
T) Mandarijntje
T) Appel
L) 3 sesamkoekjes dingen
D) Pastasalade (met o.a. paprika, geitenkaas en avocado)
Lunch was weer prut, lunch meenemen blijft niet echt mijn sterkte punt.
Ik vind mijn O, L en D eigenlijk wel prima! De T alleen niet uiteraardquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:46 schreef Amsel het volgende:
Da's niet goed hè Maria. Ik heb geen verstand van lijstjes, maar dat zie zelfs ik nog!
De hotdog in combinatie met daarna de rookworst is misschien ook niet helemaal top.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik vind mijn O, L en D eigenlijk wel prima! De T alleen niet uiteraard
De basics zijn wel ok.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:46 schreef Amsel het volgende:
Da's niet goed hè Maria. Ik heb geen verstand van lijstjes, maar dat zie zelfs ik nog!
Ik had nu geen brood omdat ik steeds geen tijd heb om langs de bakker te gaan (en nog niet weet waar er hier een bakker in de buurt zit). En ik ben een zeur die geen supermarkt brood lust.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De avond van tevoren bammetjes smeren en dan in de koelkast zetten. Zo doe ik dat iig.
Heb wel een deel van mijn stuk worst nog aan vriendje gegeven (jaja goedpraatblablaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
De hotdog in combinatie met daarna de rookworst is misschien ook niet helemaal top.En waar is je fruit? En je zuivel?
1 met HD trafficquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat je ook kan doen als je een vriezer hebt:
Heel brood kopen, besmeren en in werkklare zakjes invriezen.. Dan is het al helemaal geen moeite.
Hmmm, vla, slagroom en fruit
Welk navigatiestysteem is het best?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Heb wel een deel van mijn stuk worst nog aan vriendje gegeven (jaja goedpraatblabla)
Fruit en zuivel >_> ehh. Volgt nog als ik nog trek krijg
Ben nu nog aan het ausbauchen
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Heb wel een deel van mijn stuk worst nog aan vriendje gegeven (jaja goedpraatblabla)
Fruit en zuivel >_> ehh. Volgt nog als ik nog trek krijg
Ben nu nog aan het ausbauchen
Becker.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Kan dat ook met kaas en roomkaas, of zou dat minder lekker worden als je het hebt ingevroren?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat je ook kan doen als je een vriezer hebt:
Heel brood kopen, besmeren en in werkklare zakjes invriezen.. Dan is het al helemaal geen moeite.
Hmmm, vla, slagroom en fruit
Bijna? Ik vind hem mooi!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:17 schreef sigme het volgende:
Lijst. Bijna goed.
• 5km hardlopen (eindelijk weer eens, viel niet tegen!)
• yoghurt & muesli
• 2 roggebroodjes pindakaas
• 1,3 kg groente/fruit
• 5 boterhammen vlees
• 1 koekje
• 1 glas wijn
• avondeten: rauwe witlof, rode kool met appel, hapje puree (aangemaakt met gerookte boter), 2 plakken rollade
• toe: griesmeelpudding
Yup dat zeker!quote:
Jij had toch een prima bijbaantje als studentassistent oid?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:22 schreef Chicolate het volgende:
Ik pluk 's morgens vaak gewoon los brood en beleg mee, dat smeer ik op mn werk wel.
Op baantjesjacht. Tot nu toe weinig succes, ik ben overgekwalificeerd voor de meeste bijbaantjes. Of te oud (dit jaar 23).
Niet meer juf Chico zijn? Wat voor iets zoek je? Zag laatst nog dingetjes op academic transfer staan waarvoor ze studenten zochten, interviews houden voor bepaalde onderzoeken enzo!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:22 schreef Chicolate het volgende:
Ik pluk 's morgens vaak gewoon los brood en beleg mee, dat smeer ik op mn werk wel.
Op baantjesjacht. Tot nu toe weinig succes, ik ben overgekwalificeerd voor de meeste bijbaantjes. Of te oud (dit jaar 23).
Dat stopt over een maandje helaas. En mijn taken op een middelbare school blijven, maar daar kan ik niet extra gaan werken. Dus ik zoek nu iets voor het weekend, want ik moet sparen voor mijn buitenlandplannen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Jij had toch een prima bijbaantje als studentassistent oid?
Oh joh, het kan echt veel erger. Daar weet ik alles van!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Yup dat zeker!En ik had nu iig gezond beleg voor O en L en zowel avocado als boerenkool, dus ben toch wel een béétje tevreden
![]()
</gohwaaromzouikeenspekjezijn>
Is ook goed dat je het zegtquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh joh, het kan echt veel erger. Daar weet ik alles van!Maar fruit en zuivel ontbraken zo overduidelijk, kon ik eindelijk eens lijstjescommentaar geven!
Twee keer genieten: van het vooruitzicht van iets verdiends maar zondigs en van het eten van iets beters!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:25 schreef motorbloempje het volgende:
Spinnen was zwaar! Krachttraining is veranderd in roeien en crosstrainer ivm nog wat zeurende spiertjes.
Tijdens het spinnen waren we ervan overtuigd fish and chips te halen
máár inmiddels is de pasta met daarin spinazie, broccoli, sperziebonen en courgette bijna klaar
Van bijhouden ga je niet vanzelf harder lopen, dus het kan gewoon allebeiquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zo, dat ging best lekker die 5 km!
Misschien maar weer eens een beetje mn snelheid bij gaan houden. Of zou het verstandiger zijn om eerst mn lichaam weer gewoon te laten wennen aan 5 km rennen?
Mezelf kennende wil ik dan wel harder gaan lopen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Van bijhouden ga je niet vanzelf harder lopen, dus het kan gewoon allebei.
Wat voor tempo denk je en wat liep je eerder?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Mezelf kennende wil ik dan wel harder gaan lopen.
Zou niet zo heel veel kwaad kunnen overigens, want volgens mij ga ik nu best langzaam.
Je kan een bak kwark met muesli meenemen. En een handvol noten is ook niet verkeerd.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:09 schreef Vincento17 het volgende:
Kan iemand mij ook met het volgende helpen: oké misschien ben ik een tisnaas, maar ik lust geen boterhammenMaar ook ik zit iedere middag braaf op school, en nu overleef ik dit dus op een stukje peperkoek en een banaan. Als ik thuis kom natuurlijk enorme honger, en dan grijp ik weer naar snoep. Iemand meeneem-lunch-tips ?
Liefst zonder boterhammen...
![]()
Had het ook al op in het hardlooptopic geplaatst, maar wellicht dat jullie mij ook kunnen helpen.
Van die folie om de crackers doen? En goede bakjes, eventueel met een zakje er om heen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:17 schreef Vincento17 het volgende:
Ja ik een wel crackers. Alleen bij mij is het probleem altijd dat die taai worden als ik ze meeneem. Musli heb ik een tijdje gedaan, totdat mijn yoghurt ging lekken in mijn tas...
Ozzie?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:51 schreef Amsel het volgende:
Oe wat leuk SDB
Ik heb besloten dat ik McOZ geen McOZ meer ga noemen. Hij is namelijk geen makkelijk tussendoortjeNu alleen nog een nieuwe naam verzinnen
Tupperware mini bakje mee voor de salade.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:21 schreef Vincento17 het volgende:
Stel dat ik iets met salade meeneem, hoef namelijk 2 dagen in de week pas om 10 uur op school te zijn, moet ik de dressing er dan thuis of om 1 uur op doen?
Die naam is al bezetquote:
Ik loop volgens mij nu ergens tussen de 8 en 9 km per uur. Maar dat is gebaseerd op vertrekken iets nadat de kerkklok half 8 sloeg en weer binnen komen iets na 5 over 8.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat voor tempo denk je en wat liep je eerder?
En het was waarschijnlijk ook 10 keer lekkerder dan de fish 'n chips!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Twee keer genieten: van het vooruitzicht van iets verdiends maar zondigs en van het eten van iets beters!
Wie is dat?!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:28 schreef Amsel het volgende:
Ik heb geen auto maar wel een TomTomBen zo gewend aan dat systeem dat ik van andere navigatie in de war raak. En wie googelt op mijn achternaam in combinatie met TomTom ziet ook dat ik nog een extra reden heb voor mijn TomTom-voorkeur
Groot gelijk!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:37 schreef loveli het volgende:
egopost: net besloten dat ik misschien twee keer ga skiën dit jaar. Alleen m'n ma nog vertellen dat ze iemand anders moet zoeken om op de hond te passen.
Syrena? Glapje
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:37 schreef loveli het volgende:
egopost: net besloten dat ik misschien twee keer ga skiën dit jaar. Alleen m'n ma nog vertellen dat ze iemand anders moet zoeken om op de hond te passen.
Syrena? Glapje
Nice, TomTom is leuk om voor te werken heb ik me laten vertellen. Doet hij goed.quote:
Wat voor broodachtige dingen lust je wel? Roggebrood, zachte/harde broodjes?quote:
Ik heb net een quinoa salade voor mijn lunch voor morgen in een tupperwaredoosje geproptquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Je zou nog iets van wraps ofzo mee kunnen nemen. Of pasta salade.
Sowieso is investeren in goed afsluitende doosjes wel verstandig. Tupperware rocks wat dat betreft!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:09 schreef motorbloempje het volgende:
Oh ja, die staan op 'friends of friends'
Harde broodjes welquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:55 schreef Mini. het volgende:
[..]
Wat voor broodachtige dingen lust je wel? Roggebrood, zachte/harde broodjes?
Anders kun je ook salades met pasta of aardappel ofzo meenemen, dat vult wat meer dan alleen maar sla.
-edit- Oh, die crackers waren al besproken.
Die blijven dan weer niet lang lekker, maar je zou eventueel afbakbroodjes kunnen nemen en die op de dag zelf afbakken ofzo. Of misschien zou je ze kunnen invriezen en op de dag zelf ontdooien? Harde broodjes zijn niet de gezondste keuze, maar niet lunchen is ook niet gezond en als je volkoren neemt valt het misschien nog wel mee.quote:
Wat veel!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb net uitgerekend meer dan 1000 kcal te verbranden aan wandelen alleen op werkdagen![]()
Dat is incl half uur naar station wandelen, kwartier naar mijn werk, lunchpauzewandeling en wandeling naar de supermarkt.
Topickill-estafette.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:01 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik neem het stokje wel van je over hoor
Ik denk dat je voldoende mensen hebt gezien bij de 4daagse die alles behalve slank waren.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:00 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wat veel!
Toch heb ik niet het idee dat je van wandelen dunner wordt, althans ik heb er niets van gemerkt met al die km's trainen vorig jaar...
uniek is daarentegen heel veel afgevallen, o.a. met wandelen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik denk dat je voldoende mensen hebt gezien bij de 4daagse die alles behalve slank waren.
Ik heb tijden heel veel gefietst en daar viel ik ook niet van af.
Geen idee hoe dat nu eigenlijk komt.
Dat zou ook kunnen idd. Alhoewel uniek volgens mij ook vrij weinig carbs at/eet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:11 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
uniek is daarentegen heel veel afgevallen, o.a. met wandelen.
het ligt denk ik ook aan je basis-fitheidsniveau.
Leukquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:33 schreef Amsel het volgende:
Net 40 minuten met M aan de telefoon gehangen en nu heb ik buikpijn van het lachen en de vlinders!
Wat is no butter chicken Sunny? Want gewone bitter chicken vind ik echt enorm lekkerquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:15 schreef Sunnythesun het volgende:
D: no-butter chicken (curry), klein schepje rijst, shitload peultjes en sperziebonen
Sowieso een geweldige site dat!quote:Op woensdag 11 januari 2012 08:16 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik ben dan geen sunny, maar dit recept gebruik tze denk ik: http://www.kayotic.nl/blog/no-butter-chicken
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
Sunny welkom
Ken je niet, maar ik hou van de zon dus vind jou vast ook lief
quote:Op woensdag 11 januari 2012 08:16 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik ben dan geen sunny, maar dit recept gebruik tze denk ik: http://www.kayotic.nl/blog/no-butter-chicken
Goeiemorgen! Eindelijk eens goed geslapen!
En je hebt een toffe camera + mooie lenzen (jaloers!), dus dat kan alleen maar goed komenquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 08:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Quote van de dag:
"ik zie er echt uit als een zombie zonder oogpotlood"
Ehmm.. ohja.. dat staat nog in mijn onderschrift he..quote:Op woensdag 11 januari 2012 08:46 schreef Phaidra het volgende:
[..]
En je hebt een toffe camera + mooie lenzen (jaloers!), dus dat kan alleen maar goed komen.
Welkom!
lolquote:Op woensdag 11 januari 2012 08:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ehmm.. ohja.. dat staat nog in mijn onderschrift he..helemaal vergeten dus zat even mijn hoofd te breken hoe je dit weet
![]()
Maak momenteel vooral foto's van eten btw
Neuh.. nou ja, van mijn 'fans' op facebook die graag weer een nieuw recept willen, telt dat ook?quote:
Is ook leukquote:Op woensdag 11 januari 2012 08:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Neuh.. nou ja, van mijn 'fans' op facebook die graag weer een nieuw recept willen, telt dat ook?![]()
Verder fotografeer ik voor wat sites die we (mijn mr en ik) onderhouden/bouwen. Uit de hand gelopen hobby verder..
50?quote:Op woensdag 11 januari 2012 08:53 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Is ook leuk. En joh, ik ken een hobbyfotograaf die meer dan 50 lenzen heeft liggen, dus je hebt nog even... (helaas canon, dus ik kan ze niet eens lenen voor mijn nikon
)
Netjes Jagar! Misschien nog een avond T? Yoghurt ofzo?quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:06 schreef Jagärtrut het volgende:
Lijstje:
O; yoghurt met muesli en banaan
T: appel
L: restje pasta met courgette en zalm en creme fraiche
T: kom tomatensoep
D: broccoli, worstje en wat rosti.
Geitenyoghurt vond ik wel eetbaar. Vooral gemengd met slagroomvla. Oh wacht...quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:05 schreef Nallie het volgende:
Morning![]()
Leermoment van vandaag: geitenmelk is niet te zuipen.
Ik dacht ik probeer het eens.. in mn koffie.. geen succes
Oh en welkom Sunny!
Geitenyoghurt eet ik ook heel regelmatig, zonder slagroomvlaquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:25 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Geitenyoghurt vond ik wel eetbaar. Vooral gemengd met slagroomvla. Oh wacht...
Dromen over crashen mag ook nietquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:26 schreef Perruche het volgende:
Oh en ik heb gedroomd dat ik 75 kilo woog en dat ik daar zo van schrok dat ik op crashdieet ging
Dat lijkt me geen succes in de koffie nee. Geitenyoghurt vond ik niet echt naar geitenkaas ruiken/smaken, ook puur niet (wel heel zuur, dus een lepeltje jam of fruit vond ik wel nodig om erbij te gooien).quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:27 schreef Nallie het volgende:
[..]
Geitenyoghurt eet ik ook heel regelmatig, zonder slagroomvlaDat vind ik echt heel lekker.
Maar dit rook al naar gesmolten geitenkaas, dus dat had een waarschuwing moeten zijn
Nette set heb je idd! Wel jammer dat het Nikon isquote:Op woensdag 11 januari 2012 08:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
50?dat is wel heel erg veel ja
Wij gebruiken eigenlijk alleen de 2.8 lenzen. De 18-200 zit op de D80 body die we als 'reserve' gebruiken, maar dat is echt maar een paar keer per jaar (als ik ergens heen ga waar ik liever niet met het zware en dure spul wil lopen).
Hmm.. nog steeds geen trek.Moet nu even naar het ziekenhuis dus ontbijten moet maar even wachten. Niet handig
Lekker lijstjequote:Op woensdag 11 januari 2012 09:52 schreef V1z0R het volgende:
De oudste heb je toch geen werk meer mee, Mar? En die 2kg is vast een makkie voor je
Lijstje:
O: Kwark met havermout en banaan
T: 2 bth peer/kalkoen, glas melk
L: 2 bth paprika/kipfilet/paard, sockeye zalm, kiwi, glas melk
T: bth kipfilet/honing, glas melk
T: sockeye zalm, amandelen, garnalen
S: 45min. kracht / 45min. cardio
D: Witlofsalade met haaskarbonade en een aardappel
T: 1/4 droge worst
Dat zijn veel verschillende soorten eiwitten tegelijk. Heb geleerd dat het voor je spijsvertering beter is om max twee soorten te combineren, ivm enzymen die elkaar anders tegenwerken.quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:52 schreef V1z0R het volgende:
lol nah, fysiek niet, maar om te zorgen dat ze niet al haar tijd vertreuzelt en eten binnenkrijgt voor ze gaat en niet al mijn make up jat en haar beugel niet vergeet (die nu overigens nog wel op tafel ligtquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:52 schreef V1z0R het volgende:
De oudste heb je toch geen werk meer mee, Mar? En die 2kg is vast een makkie voor je
Lijstje:
O: Kwark met havermout en banaan
T: 2 bth peer/kalkoen, glas melk
T: bth kipfilet/honing, glas melk
T: sockeye zalm, amandelen, garnalen
S: 45min. kracht / 45min. cardio
D: Witlofsalade met haaskarbonade en een aardappel
T: 1/4 droge worst
Weet ik, maar heb t nodig voor de stoelgang, aangezien ik tijdelijk even low-vezels moet doen...quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:14 schreef loveli het volgende:
Gedroogd fruit = geconcentreerde suiker. Dan is 12 stuks veel.
Dat mag nu ook even niet. Ik heb namelijk wel van die vezelzakjes van de huisarts, maar dat irriteert nu alleen maar. Het moet echt uit fruit en groente komen nu....quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:28 schreef MarMar het volgende:
Hey, mijn post is poef weg.. (zal wel aan mn brakke wireless liggen)
Maar heb je niets aan psylliumvezels Nallie? Of werkt dat in jouw geval dan juist weer tegen?
Was ik al bang voor, ik heb die meuk ook, vies vind ik het, daar ben je dan weer eventjes van af (allways look on the bright side?)quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:31 schreef Nallie het volgende:
[..]
Dat mag nu ook even niet. Ik heb namelijk wel van die vezelzakjes van de huisarts, maar dat irriteert nu alleen maar. Het moet echt uit fruit en groente komen nu....
Ik vind de mijne niet zo vies, citroensmaakje. Regulan heet t! Maar dat gedroogde fruit werkt wel prima en doe meestal wat lijnzaadolie door de yoghurt. Zou ook moeten helpen!quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:32 schreef MarMar het volgende:
[..]
Was ik al bang voor, ik heb die meuk ook, vies vind ik het, daar ben je dan weer eventjes van af (allways look on the bright side?)
Maar lastig joh! Succes, hopelijk blijft alles een beetje op gang.
Wist ik nietquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat zijn veel verschillende soorten eiwitten tegelijk. Heb geleerd dat het voor je spijsvertering beter is om max twee soorten te combineren, ivm enzymen die elkaar anders tegenwerken.
Nee niets ernstigs gelukkigquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:03 schreef Chicolate het volgende:
Nette set heb je idd! Wel jammer dat het Nikon is![]()
Ziekenhuis, niets ernstigs hoop ik?
Hehehe, goed idee, dat kan ik er ook wel in gaan gooien hier.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:33 schreef anna82 het volgende:
vanochtend trap gelopen naar de vierde verdieping. Hijg ende puf. Oh jongens wat moet er nog veel gebeuren aan mijn conditie!
^^quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hehehe, goed idee, dat kan ik er ook wel in gaan gooien hier.
Bril gewonnen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
O le hai!
Bril gewonnen
Zometeen kapper![]()
Bijna laatste tekstje af!![]()
Yeah
Die Lensway-actie op FB!quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:50 schreef Quinazoline het volgende:
Bril gewonnen Maria? Hoe doe je dat? Leuk, willikook!
Mwohhh tof!quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Bril gewonnen?Hoe cool!
Ik heb besloten dat ik op vakantie ga naar China en dan in Hong Kong een nieuwe bril ga kopen en in Chengdu voor heel veel geld ga knuffelen met baby panda's.
Dat kan, want een bril in Hong Kong is heel goedkoop.En knuffelen met baby panda's is belachelijk duur, dus dat compenseert lekker.
Zo dan!quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
De bril kost volgens mijn chinese collega 30 euro, het panda's knuffelen kost geloof ik 100 dollar.
Als ik hier een bril koop, dan ben ik 450 euro kwijt. En zo heb ik zelfs al bijna het ticket (moet lukken voor 500 euro) terug verdiend.
Nee hoorquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:09 schreef Mini. het volgende:
Panda's knuffelen? Ben ik de enige die zich afvraagt of die panda's dat wel zo leuk vinden?
Hm geen idee eigenlijk! Zal wellicht per panda verschillen? Ik heb in Australië wel een koala vastgehouden, maar zodra dat beestje nukkig werd, werd ie teruggebracht naar z'n habitat. Ik kan me eigenlijk wel voorstellen dat ze er niet megablij van worden ofzo. Maar dat worden Perry en Tamina ook niet als ik ze luuuv probeer te gevenquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:09 schreef Mini. het volgende:
Panda's knuffelen? Ben ik de enige die zich afvraagt of die panda's dat wel zo leuk vinden?
Doesn't matter, had sexquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hm geen idee eigenlijk! Zal wellicht per panda verschillen? Ik heb in Australië wel een koala vastgehouden, maar zodra dat beestje nukkig werd, werd ie teruggebracht naar z'n habitat. Ik kan me eigenlijk wel voorstellen dat ze er niet megablij van worden ofzo. Maar dat worden Perry en Tamina ook niet als ik ze luuuv probeer te geven![]()
Dat vinden ze vast helemaal niet zo ontzettend leuk. Maar ik neem aan dat ze er wel op letten of de beesten niet ongeduldig worden.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:09 schreef Mini. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |