Liegen als basic in een relatiequote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:29 schreef V1z0R het volgende:
Niet meer liegen tegen vrouwenDan heb je direct ook geen relatie meer
![]()
![]()
Ja, je kont lijkt dik in die broek, maar dat ligt gewoon aan je dikke kont.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Liegen als basic in een relatie
Geef mijn portie dan maar aan Fikkie.
Stel het toch echt op prijs als die vragen wel eerlijk beantwoord wordenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:36 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ja, je kont lijkt dik in die broek, maar dat ligt gewoon aan je dikke kont.
Nee schat, ik ben niet boos.
Je bent heus niet lelijk als je huilt...
He, bah, kwak...
Moet dat nou?
Doe mij iemand die me dat wel vertelt. Als je over onbenullige dingen liegt, waarom zou je dan eerlijk zijn over belangrijke dingen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:36 schreef V1z0R het volgende:
SPOILER: voor liefhebbers van TammyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Ja leuk, zeggen dat die broek haske goed staat en je lief voor gek laten lopen, da's aardigquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:36 schreef V1z0R het volgende:
[..]
He, bah, kwak...
Moet dat nou?
^^quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Doe mij iemand die me dat wel vertelt. Als je over onbenullige dingen liegt, waarom zou je dan eerlijk zijn over belangrijke dingen?
I beg to differ.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:01 schreef V1z0R het volgende:
Jij weet net zo goed dat zulke redenering kant noch wal raakt, loveli
V1z, dat heb je echt mis of je hebt het verkeerde voorbeeld gekozen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:01 schreef V1z0R het volgende:
Jij weet net zo goed dat zulke redenering kant noch wal raakt, loveli
Als ik toch rook, waarom dan niet direct aan de crack.
Als ik drink, waarom dan niet gelijk een hele fles wodka.
In de gevallen waar het nodig is liegt iedereen.
Vrouw gaat winkelen, komt uit pashokje met iets wat leuk in het rek hing, twijfelt er zelf over, vraagt aan man, man antwoord 'nah, staat je niet'
Vind ze iets 'geweldigs' en helemaal blij als ze het aan heeft voor de spiegel, verkoopster jubelt mee natuurlijk, vraagt aan man (waarom? je weet toch dat je het wel koopt), man antwoord ondanks alles 'ja, staat leuk'.
Niemand die zin heeft aan 3 uur geleuter over hoe ze eigenlijk dat best wel een leuk iets vond en nog steeds twijfelt omdat je toevallig hebt gezegd dat je het niet vond staan.
Moeilijk uit te leggen, maar zit een scheidslijn ergens.
viz heeft volgens mij gewoon een strontvervelend vriendinnetje gehad...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
V1z, dat heb je echt mis of je hebt het verkeerde voorbeeld gekozen.
Als mijn Mr zegt dat hij schoenen lelijk vindt en daarbij met argumenten komt die mij overtuigen dan ga ik niet lopen jengelen daarna.
Zijn ze dat niet dan koop ik ze gewoon en heeft ie pech.
Dat kan ook inderdaad.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:05 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
viz heeft volgens mij gewoon een strontvervelend vriendinnetje gehad...
Ja, maar dat vond je van tevoren al zo ongeveer!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ohh Miss Saigon. Ik vond het een kwelling.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:14 schreef Isabeau het volgende:
Misschien moet ik dit toch maar uit mijn AT halenOf meedoen...ja, meedoen, dat heb ik ooit geleerd is het beste.
[ afbeelding ]
Zelf bedenkenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:09 schreef loveli het volgende:
Als mijn vent niet tegen me zegt dat ik dik word, hoe moet ik er dan achterkomen?
Toen mijn taille >10 cm was toegenomen: "ik had het wel gezien, maar dit staat je ook goed"![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:14 schreef Isabeau het volgende:
Misschien moet ik dit toch maar uit mijn AT halenOf meedoen...ja, meedoen, dat heb ik ooit geleerd is het beste.
[ afbeelding ]
Hij tegen haar of zij tegen hem?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:17 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zelf bedenken
Het eerlijke zinnetje "Schat, je tieten beginnen te hangen", kan ook een![]()
*ontploffing* verwachten...
Tegen hem is het dan, "Schat, je ballen beginnen wel erg laag te hangen"quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]SPOILER: moobsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Iemand hier nog een bed of kast nodig?.
Ik ben al voorzien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar hoe duur was die kast toen je hem kocht, joh?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Eerlijk zijn betekent nog niet dat je alles wat waar is ook moet uitspreken.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:17 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zelf bedenken
Het eerlijke zinnetje "Schat, je tieten beginnen te hangen", kan ook een![]()
*ontploffing* verwachten...
Ik heb 'm niet gekocht, het is Baardmans z'n kast, maar volgens hem was 'ie niet goedkoop. Vooral door de spiegeldeur en inrichting.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben al voorzien!![]()
Maar hoe duur was die kast toen je hem kocht, joh?
Kasten kunnen inderdaad duurder zijn dan je zou inschatten. Maar ik vond het grappig dat het bed duurder was!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet gekocht, het is Baardmans z'n kast, maar volgens hem was 'ie niet goedkoop. Vooral door de spiegeldeur en inrichting.
Ach, we zien ook wel of we het zo kwijtraken. Anders doen we de prijs naar beneden, en uiteindelijk is er vast wel een kringloopwinkel blij mee.
Het bed is Ikea Hopen, indien de kast ook van die serie is, is 'ie duurder dan Pax.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:51 schreef loveli het volgende:
Ikea Pax? Heb de folder in de buurt (oude, staan nog bovenkasten in).
Ik mag zelfs hopen dat iedereen hier meer geld uitgeeft aan zijn/haar matras(sen) dan aan de ombouw. Een goed matras is echt zo ontzettend veel waard!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:45 schreef Ewelina het volgende:
Kledingkasten kunnen inderdaad verrassend duur zijn. Net als het matras, dat is meestal duurder dan de ombouw....
Oja, dat is zo'n mooi streven en zo waard als het luktquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:00 schreef motorbloempje het volgende:
Ik had daarnet het pérfecte zachtgekookte eitje![]()
Tja uniek, ik stond van 9-12 een presentatie te geven en zat aansluitend dik 2 uur in de auto. Mijn ouders zitten weer aan de kalk (modifast), dus er was niks in huis om mee te nemen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Gelukkig zorg je wel goed voor je inwendige mensch...
Je had wel van tevoren een zak wortels of mandarijntjes kunnen halen en die in de auto kunnen gooien... Beter nog, dat kun je nu ook nog doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Tja uniek, ik stond van 9-12 een presentatie te geven en zat aansluitend dik 2 uur in de auto. Mijn ouders zitten weer aan de kalk (modifast), dus er was niks in huis om mee te nemen.
Je weet zelf ook dat je na je presentatie best even een half uur ergens had kunnen stoppen om een fatsoenlijke lunch naar binnen te werken.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Tja uniek, ik stond van 9-12 een presentatie te geven en zat aansluitend dik 2 uur in de auto. Mijn ouders zitten weer aan de kalk (modifast), dus er was niks in huis om mee te nemen.
Super is voor die tijd openquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Moest er ook nog heen rijden hè? En gister ook nog na die idiote dag van huis nr m'n ouders. Ik zou serieus niet weten wanneer ik naar de winkel had kunnen gaan.quote:
Kwartiertje vroeger uit bed does the trick.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Moest er ook nog heen rijden hè? En gister ook nog na die idiote dag van huis nr m'n ouders. Ik zou serieus niet weten wanneer ik naar de winkel had kunnen gaan.
We zijn niet allemaal van die voorbeeldige anticipeerders. Wist niet dat m'n ouders weer aan de midifast waren.
mijn moeder ookquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:17 schreef loveli het volgende:
Mijn opa zei: 'kanniet ligt op het kerkhof en wilniet ligt ernaast".
Nou ja, als zij het maar leuk vindtquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:09 schreef kwakz0r het volgende:
@mo: jij had toch ook les van marguérite c. in Nijmegen? ze heeft net een kindje gekregenzag de foto's op facebook, heel schattig (ook als je niks met babies hebt wel leuk nieuws toch?)
Nog even en je gaat babies leuk vindenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou ja, als zij het maar leuk vindt
Voorbeeldig hoeft ook niet, maar dit is toch wel het andere uiterste. Terwijl het bij jou ook nog harder nodig is op dit moment... Als je wilt dat die kies beter wordt (of je andere klachten van de laatste tijd), dan doe je toch even die extra moeite?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Moest er ook nog heen rijden hè? En gister ook nog na die idiote dag van huis nr m'n ouders. Ik zou serieus niet weten wanneer ik naar de winkel had kunnen gaan.
We zijn niet allemaal van die voorbeeldige anticipeerders. Wist niet dat m'n ouders weer aan de midifast waren.
De oude Mo had een kotssmiley geplaatstquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:21 schreef motorbloempje het volgende:
Lees: ik heb helemaal niets met dat nieuws. Vind het niet 'leuk', maar ook niet 'stom', ik vind het 'neutraal'.
Ehm. Nee?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:22 schreef loveli het volgende:
[..]
De oude Mo had een kotssmiley geplaatst
Ik heb thuis een spiegel?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:09 schreef loveli het volgende:
Als mijn vent niet tegen me zegt dat ik dik word, hoe moet ik er dan achterkomen?
Toen mijn taille >10 cm was toegenomen: "ik had het wel gezien, maar dit staat je ook goed"![]()
Jeetje, over ongenuanceerd gesprokenquote:
gelukkig vond Vik t leukquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:21 schreef motorbloempje het volgende:
Lees: ik heb helemaal niets met dat nieuws. Vind het niet 'leuk', maar ook niet 'stom', ik vind het 'neutraal'.
Ze heeft wel een punt...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jeetje, over ongenuanceerd gesproken
Dat zal best maar het is wel erg onaardig (en dat vind ik niet snelquote:
Dat dusquote:
Haha nee dit is een anderequote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:33 schreef loveli het volgende:
Sorry voor het off-topic. Shiny, tof! Is dat dezelfde van wie je ooit een foto hebt laten zien?
Ben en Jerry's in de bonusquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:43 schreef Mini. het volgende:
Het eeuwige probleem met internet...
Boh, kan iemand me even schoppen? Ik heb geen zin om naar AH te fietsen, dus zit ik nu op mijn werk te woggen.Terwijl ik gewoon naar huis kan en zelfs weer eens tijd heb voor een avondje vrij.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:45 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Ben en Jerry's in de bonus
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:43 schreef Mini. het volgende:
Het eeuwige probleem met internet...
Boh, kan iemand me even schoppen? Ik heb geen zin om naar AH te fietsen, dus zit ik nu op mijn werk te woggen.Terwijl ik gewoon naar huis kan en zelfs weer eens tijd heb voor een avondje vrij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |