quote:Op donderdag 12 januari 2012 04:37 schreef Sharpdressedman het volgende:
Goedemorgen! Zo, eindelijk eens voor Bozz
Uiteindelijk 1 van de 2 routers losgekoppeld, toen ging het wel zoals je hebt gemerktquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
doopy, doe gewoon een keer die netwerk test?
Wat is desequote:Op donderdag 12 januari 2012 08:09 schreef Rossdale het volgende:
Zemmel.. bezem... jullie zijn toch godverdomme geen 14-jarige Marokkaanse kutkoters?
ga je mondwassen! Bouwvakker!quote:Op donderdag 12 januari 2012 08:09 schreef Rossdale het volgende:
Zemmel.. bezem... jullie zijn toch godverdomme geen 14-jarige Marokkaanse kutkoters?
wat is dit voor ouderwets gezwets man.quote:Op donderdag 12 januari 2012 08:09 schreef Rossdale het volgende:
Waar is de OGTY verkiezing?quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:28 schreef KneusTeun het volgende:
Die fok GOTY verkiezing wordt nu al een ramp, maar als MW3 echt hoger komt dan al die games die al geweest zijn
Ja heel goed, daar gaan weer extra belastingcenten om de site van die rukkers weer online te krijgenquote:
Brein staat compleet los van de overheid. Het wordt gefinancierd door platenmaatschappijen etc.quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja heel goed, daar gaan weer extra belastingcenten om de site van die rukkers weer online te krijgen
Brein, daar zit onmeunig veel geld achter inderdaad, maar niks van de overheid.quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:17 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Brein staat compleet los van de overheid. Het wordt gefinancierd door platenmaatschappijen etc.
Heel chill dit.quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:17 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Brein staat compleet los van de overheid. Het wordt gefinancierd door platenmaatschappijen etc.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:29 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Brein, daar zit onmeunig veel geld achter inderdaad, maar niks van de overheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Hoe hoger de kosten, hoe meer geld er richting Brein gesluist wordt. Gedeelte daarvan komt dus zoals gezegd uit belastingen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:16 schreef KoningStoma het volgende:
Maar worden die subsidies meer naarmate die website langer uit de lucht is? Lijkt me sterk.
Het is sowieso nuttiger. Die misstanden bij brein worden namelijk niet aan de kaak gesteld, en nu misschien wel. Waarschijnlijk nog steeds niet maar er is een kleine kans van wel.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoe hoger de kosten, hoe meer geld er richting Brein gesluist wordt. Gedeelte daarvan komt dus zoals gezegd uit belastingen.
Het is net zo nuttig als het vernietigen van flitspalen. Die worden ook herplaatst van belastinggeld.
Maar worden die subsidies meer naarmate ze meer dwarsgezeten worden? Als dat niet zo zo is maakt het namelijk geen zak uit en gaat die vergelijking niet op.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoe hoger de kosten, hoe meer geld er richting Brein gesluist wordt. Gedeelte daarvan komt dus zoals gezegd uit belastingen.
Het is net zo nuttig als het vernietigen van flitspalen. Die worden ook herplaatst van belastinggeld.
Ik heb liever dat de subsidies die worden uitgegeven aan bedrijven niet in Brein gepompt worden nee. Als je eenmaal onderdeel wordt van het bedrijfsleven snap je misschien beter hoe het allemaal werkt qua kosten maken en "klanten/begunstigden" die investeren in je bedrijf/projecten.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:32 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Maar worden die subsidies meer naarmate ze meer dwarsgezeten worden? Als dat niet zo zo is maakt het namelijk geen zak uit en gaat die vergelijking niet op.
Dat geld krijgen ze dan toch wel en daar kunnen ze van alles mee doen. Of het nou het tegengaan van DOS aanvallen is, of dat ze er iets anders "nuttigs" mee doen, dat maakt voor de belastingbetaler niets uit.
Al dat overdreven gedoe... ik vind het ook kut hoor, maar in principe is dit gewoon volgens de regels. Je mag geen muziek/video/software aanbieden, downloaden van muziek en video mag wel.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:16 schreef Tauchmeister het volgende:
Het boeit me werkelijk geen drol hoeveel belastingcenten zo'n DDoS-aanval kost, als die vieze lobbyisten maar eens goed aangepakt worden. Dit is alleen in het voordeel van de grote platenmaatschappijen, verder van niemand anders. Internet was het enige medium waar bedrijven nog geen invloed op konden uitoefenen en daar is gisteren, in ieder geval in Nederland, een einde aan gekomen.
Ik zou me eerder druk maken om al dat belastinggeld dat (indirect dus) naar die rechtszaken gaat.
Ik weet inderdaad niet hoe het werkt. Ik zie het zo:quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb liever dat de subsidies die worden uitgegeven aan bedrijven niet in Brein gepompt worden nee. Als je eenmaal onderdeel wordt van het bedrijfsleven snap je misschien beter hoe het allemaal werkt qua kosten maken en "klanten/begunstigden" die investeren in je bedrijf/projecten.
Beetje lastig om uit te leggen, als je er zelf geen ervaring mee hebt
Daarom niet betalenquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:37 schreef Rossdale het volgende:
Het maakt je niet uit wat er met belastinggeld wordt gedaan, want je betaald het toch wel?
Lekkere linkse rakker van me
TPB wijst alleen maar naar de plek waar andere mensen, al dan niet illegaal, hun zooi delen/uploaden. Meer niet.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Al dat overdreven gedoe... ik vind het ook kut hoor, maar in principe is dit gewoon volgens de regels. Je mag geen muziek/video/software aanbieden, downloaden van muziek en video mag wel.
Zolang je met torrents een upload hebt, is het illegaal. Downloaden van muziek/video is nog altijd geoorloofd en zal waarschijnlijk ook nooit te verbieden zijn in Nederland.
TPB faciliteert het kunnen downloaden van torrents en dat kan aan banden gelegd worden. Je mag in Nederland ook niet zomaar een pistool hebben en plekken die vuurwapens verkopen moeten zich aan strenge regels houden. Anders kunnen ze net zo goed pistolen in de supermarkt verkopen.
Mensen die meteen Nederland met Noord-Korea beginnen te vergelijken zijn wel zo zielig...
Nee. Het maakt niet uit wat er met het belastinggeld, wat richting Brein, gaat gedaan wordt, want dat krijgen ze toch wel.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:37 schreef Rossdale het volgende:
Het maakt je niet uit wat er met belastinggeld wordt gedaan, want je betaald het toch wel?
Lekkere linkse rakker van me
Dan moeten ze TPB aan banden leggen en geen rechtszaak aanspannen tegen providers. Dat is namelijk censuur en dat is net zo not done als het illegaal verspreiden van muziek, video en software, want we zijn immers geen Noord-Korea zoals je zelf al zegt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
TPB faciliteert het kunnen downloaden van torrents en dat kan aan banden gelegd worden. Je mag in Nederland ook niet zomaar een pistool hebben en plekken die vuurwapens verkopen moeten zich aan strenge regels houden. Anders kunnen ze net zo goed pistolen in de supermarkt verkopen.
TPB is ook verboden, maar ze stoppen niet.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:41 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dan moeten ze TPB aan banden leggen en geen rechtszaak aanspannen tegen providers. Dat is namelijk censuur en dat is net zo not done als het illegaal verspreiden van muziek, video en software, want we zijn immers geen Noord-Korea zoals je zelf al zegt.
Door wie?quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
TPB is ook verboden, maar ze stoppen niet.
Door de rechter, in Finland dacht ik of waar ze gevestigd zitten.quote:
Zweden toch? toen naar NLquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Door de rechter, in Finland dacht ik of waar ze gevestigd zitten.
Ja dan was het diequote:
Sowieso mensen die TPB gebruikenquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja dan was het die
Maar vind het gezeur, als ik op ggogle een film titel+.tor neerzet doet ie hetzelfde als TPB![]()
En die mensen die nu op FB etc vragen hoe ze nu straks moeten downloaden
Binsearch zal er over een tijdje ook wel aan moeten geloven.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sowieso mensen die TPB gebruiken
Lullige is dat Eweka ook al bezig is met bepaalde series en games. Binsearch gebruik ik bijna nooit meer, MysterBin de laatste tijdquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:53 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Binsearch zal er over een tijdje ook wel aan moeten geloven.
Dit dus.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sowieso mensen die TPB gebruiken
Publieke torrent sites zijn gewoon troep, helemaal omdat iedereen er van alles kan uploaden. En ja dat is bij nieuwsgroepen ook wel zo.quote:
Itunes MATCH!!!! 25euro al je illegale shit in 1 klap legaal!quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:56 schreef Kutstudent het volgende:
Mensen die downloaden.Koop gewoon al je muziek van itunes.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Itunes MATCH!!!! 25euro al je illegale shit in 1 klap legaal!![]()
Maarja jullie windows fanbois zullen dat toch weer te hip vinden
En waar moet ik zijn als ik een tv-serie of film wil zien op een zaterdagavond? In de winkel ja, want het online legaal aanbod is ruk. Dus dan maar illegaal. Ze roepen het over zichzelf af hoor.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:56 schreef Kutstudent het volgende:
Mensen die downloaden.Koop gewoon al je muziek van itunes.
Dat is opzich wel heel makkelijk hequote:Op donderdag 12 januari 2012 12:59 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
En waar moet ik zijn als ik een tv-serie of film wil zien op een zaterdagavond? In de winkel ja, want het online legaal aanbod is ruk. Dus dan maar illegaal. Ze roepen het over zichzelf af hoor.
Precies. Google zou dus ook geblokkeerd kunnen worden. Google zet dan wel niet direct torrent bestanden op hun servers, maar dat zegt niet veel. Torrent bestanden bevatten alleen maar verwijzingen en informatie over het te delen bestand.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja dan was het die
Maar vind het gezeur, als ik op ggogle een film titel+.tor neerzet doet ie hetzelfde als TPB![]()
En die mensen die nu op FB etc vragen hoe ze nu straks moeten downloaden
Beter gewoon het internet uitzetten.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:06 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Precies. Google zou dus ook geblokkeerd kunnen worden. Google zet dan wel niet direct torrent bestanden op hun servers, maar dat zegt niet veel. Torrent bestanden bevatten alleen maar verwijzingen en informatie over het te delen bestand.
Laat ze Bram Cohen dan ook maar oppakkenquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:06 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Precies. Google zou dus ook geblokkeerd kunnen worden. Google zet dan wel niet direct torrent bestanden op hun servers, maar dat zegt niet veel. Torrent bestanden bevatten alleen maar verwijzingen en informatie over het te delen bestand.
Nah, vind ik niet.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is opzich wel heel makkelijk he.
Hangt er vanaf hoe je het bekijkt. Als jij zegt dat je zaterdag een bepaalde film wilt zien, kun je hem of huren, kopen of downloaden. Denk dat je zelf de keuze maaktquote:
Ja true, en vanwege het feit dat via torrent en nieuwsgroepen ineens iedereen kon downloaden.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:23 schreef Rossdale het volgende:
We zijn gewoon gewend geraakt aan keuzes, die we normaal gezien uberhaupt nooit hadden moeten hebben.
Komt eraan! ze waren nu bezig met Ierland geloof ik.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als ze nou eens netflix regelen in Europa zou ik niets meer downloaden en gewoon mijn abbo daarvoor betalen
11 dollar per maand geloof ik!quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:31 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Komt eraan! ze waren nu bezig met Ierland geloof ik.
Maar wat zijn de kosten van netflix btw?
Of iets al wel of nog niet uitgebracht is, is weer een ander verhaal, maar het is toch zo dat het online aanbod niks is? Daar gaat het mij meer om. Waarom moet ik per se naar de bios of naar de winkel als ik een film wil zien? Ik wil best betalen, maar dan moet het aanbod wel fatsoenlijk zijn. Ik ga niet vier dagen op een film wachten omdat ik die nergens anders kan vinden dan in de uithoeken van Marktplaats. Dan download ik 'm wel.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe je het bekijkt. Als jij zegt dat je zaterdag een bepaalde film wilt zien, kun je hem of huren, kopen of downloaden. Denk dat je zelf de keuze maakt
En als je een serie of film wilt zien die hier nog niet eens uit is, ja dan maak je de keuze toch helemaal zelf?
Het is een onvermijdelijk gevolg van het internet en daar moeten de film- en platenmaatschappijen, de game publishers en de rest zich op aanpassen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:23 schreef Rossdale het volgende:
We zijn gewoon gewend geraakt aan keuzes, die we normaal gezien uberhaupt nooit hadden moeten hebben.
Ja klopt, online aanbod valt vies tegenquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:40 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Of iets al wel of nog niet uitgebracht is, is weer een ander verhaal, maar het is toch zo dat het online aanbod niks is? Daar gaat het mij meer om. Waarom moet ik per se naar de bios of naar de winkel als ik een film wil zien? Ik wil best betalen, maar dan moet het aanbod wel fatsoenlijk zijn. Ik ga niet vier dagen op een film wachten omdat ik die nergens anders kan vinden dan in de uithoeken van Marktplaats. Dan download ik 'm wel.
Muziek koop ik trouwens wel gewoon via iTunes, omdat ik daar wél nagenoeg alles kan vinden en ik dan zelf niet meer hoef gaan klooien met ID3-tags en dergelijke. Daar wil ik best voor betalen.
En dat doen ze nu dan ookquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:40 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het is een onvermijdelijk gevolg van het internet en daar moeten de film- en platenmaatschappijen, de game publishers en de rest zich op aanpassen.
Ik wil net zeggen. Neemt niet weg dat ze het op een verkeerde manier doen.quote:
Ik bedoel vooral dat ze hun eigen bedrijfsmodellen moeten aanpassen. Wat er nu gebeurd, is dat ze vooral de omgeving proberen aan te passen.quote:
Whut?quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:56 schreef Kutstudent het volgende:
Hee Alex, deze chicks lijken wel wat op jouw zusje.
[ afbeelding ]
Hun gezichten.quote:
jup!quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:05 schreef KoningStoma het volgende:
Wuhw is in foh a gaim of ba-ol fiejd threj?
Kom er ook aan. Begrijp nu eindelijk wat hij zegt.quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:26 schreef Frankii het volgende:
Ik doe vanavond ook weer eens een rondje mee
Ga jij nou maar etenquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Kom er ook aan. Begrijp nu eindelijk wat hij zegt.
dan sta ik in de filequote:Op donderdag 12 januari 2012 14:26 schreef Rossdale het volgende:
Over een uurtje of 3 doe ik ook wel weer mee
Tenzij Bozz er is voor Flashpoint
hihiquote:
Voorschotje.nl?quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:10 schreef Frankii het volgende:
Kut. Rekeningen betaald -> nog geen salaris -> blut
Vanavond droog brood eten
No shit. Hoe denkt je dan dat iedereen op die camp plekjes komt?quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:11 schreef Kutstudent het volgende:
Hoef helemaal niet zo'n kut spawn beacon te gebruiken.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:18 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
No shit. Hoe denkt je dan dat iedereen op die camp plekjes komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |