* WhiteLightning gooit een tray red bull richting MDquote:
Doe k niet aanquote:
Dank je, zal ik nodig hebben...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning gooit een tray red bull richting MD
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:13 schreef lipjes het volgende:
[..]
oh, dus langer dan 2 minuten moet het zeker duren ?
Vluggertje?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dank je, zal ik nodig hebben...zeker morgen, dan zit ik weer een dagje in Hamburg...
Juistquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Echte bazen nemen daar gewoon een paar uur de tijd voor
Iddquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jep 's morgens heen, 's avonds terugquote:
echte bazen hebben sos en gaan de hele nacht doorquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee dat ook nietquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:16 schreef lipjes het volgende:
[..]
Juist
alleen het voorspel al mag al een uur duren
Dat hoeft geen uuuuuren te durenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:25 schreef lipjes het volgende:
[..]
Juist wel joh, eerst lekker opwarmen met massage e.d. beetje sfeer maken enzo
een full-body massage mag wel even wat tijd kosten hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat hoeft geen uuuuuren te durentenminste niet bij mij tien min massage misschien en dan beetje Vs en dan kheln
ik ook, mag ik meerijden ?quote:
Elke keer? Nee thnxquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:26 schreef lipjes het volgende:
[..]
een full-body massage mag wel even wat tijd kosten hoor
whehequote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:29 schreef WhiteLightning het volgende:
weten we gelijk wat lipjes onder slechts knuffelen verstaat
katjes knijpen in het donkerquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:29 schreef WhiteLightning het volgende:
weten we gelijk wat lipjes onder slechts knuffelen verstaat
die maken dan gekke sprongenquote:
rawrquote:
doet me denken aan de luipaard en die kerel met dat toepetje. neem aan dat je dat wel hebt gezien ?quote:
had ik iets van gelezen geloof ik, had het niet overleefd toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
doet me denken aan de luipaard en die kerel met dat toepetje. neem aan dat je dat wel hebt gezien ?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:31 schreef lipjes het volgende:
[..]
rawr
nee, gaeerstvolgende keer dat ze hier is een full-body massage geven, wel met de intentie om haar niet op te geilen
geen idee, zag er best smerig uit. op diverse sites staan fotos.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:33 schreef lipjes het volgende:
[..]
had ik iets van gelezen geloof ik, had het niet overleefd toch?
morgen zegt hij gewoon dat ze keiharde sex hebben gehad en dat het niet de bedoeling wasquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]je bent er wel trots op volgens mij...
maar als je haar gaat masseren maar niet gaat opgeilen... dan ben je een slechte masseur denk ik
nee, probeer ik juist niet te doenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]je bent er wel trots op volgens mij...
maar als je haar gaat masseren maar niet gaat opgeilen... dan ben je een slechte masseur denk ik
vanavond eens ff zoekenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geen idee, zag er best smerig uit. op diverse sites staan fotos.
zie dr pas weer van het weekendquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
morgen zegt hij gewoon dat ze keiharde sex hebben gehad en dat het niet de bedoeling was
met daglicht doe ik ook graag vuige zakenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:35 schreef WAHRHEIT het volgende:
Gaat 't weer eens over vuige zaken die het daglicht niet kunnen verdragen ?
daar gaat het elk topic wel overquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:35 schreef WAHRHEIT het volgende:
Gaat 't weer eens over vuige zaken die het daglicht niet kunnen verdragen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |