Terwijl hij gewoon aan het afvallen was?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tuurlijk
(ik zei dat eigenlijk nog tegen een Egyptenaar laatst, dat ik eigenlijk meer respect voor hem heb omdat hij wel aan ramadan doet)
jij pakt elk excuus aan om te zuipenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wij hebben nog nooit anders gedaan dan 4 dagen carnaval en eigenlijk 5, aswoensdag heb je ook nog
Mannen niet vrouwen welquote:
Op aswoensdag zit ik braaf in de kerk, mn kruisje halenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wij hebben nog nooit anders gedaan dan 4 dagen carnaval en eigenlijk 5, aswoensdag heb je ook nog
Geef hem eens ongelijk!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:28 schreef lipjes het volgende:
[..]
jij pakt elk excuus aan om te zuipen
hoezo niet ? dat mag toch snachs ? of werkt dat bij de heidenen anders ?? (ik moet gelijk aan asterix en obelix denkenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jewel, geen luxe eten, brood en zo
zonder vlees en zoet.. kaas dus.. of een eitje
ja ik vraag maar niet naar wie zn kruisquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Op aswoensdag zit ik braaf in de kerk, mn kruisje halen
vier het lekker het hele jaar, het zal me worst wezen, tis alleen officieel maar 3 dagen. Op alswoensdag hoor je vroom te zijn en te vastenMaar ik gun jou je 5 dagen van harte
dat weet je
5de dag zit ik ook niet ana het bier hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Op aswoensdag zit ik braaf in de kerk, mn kruisje halen
vier het lekker het hele jaar, het zal me worst wezen, tis alleen officieel maar 3 dagen. Op alswoensdag hoor je vroom te zijn en te vastenMaar ik gun jou je 5 dagen van harte
dat weet je
als er maar juup isquote:
Daar doen we het voor!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
5de dag zit ik ook niet ana het bier hoor
maar ik doe ook het hele jaar door
[..]
als er maar juup is
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoezo niet ? dat mag toch snachs ? of werkt dat bij de heidenen anders ?? (ik moet gelijk aan asterix en obelix denken)
Maar jezus had 40 dagen niet gegeten, vroeger moest dat, tegenwoordig is de kerk al blij als je 40 dagen geen TV kijkt of zoquote:Volgens de geboden van de Katholieke Kerk moeten katholieken vanaf 14 jaar zich op vrijdagen en enige andere dagen, zoals Aswoensdag, onthouden van het gebruik van vlees of van een ander voedsel volgens de voorschriften van de bisschoppenconferentie (onthoudingsgebod). In het nieuwe kerkelijke wetboek van 1983 (canones 1249 t/m 1253) blijft het onthoudingsgebod nagenoeg ongewijzigd: op vrijdagen en op Aswoensdag. Onthouding samen met vasten wordt gevraagd op Aswoensdag en op Goede Vrijdag (vastengebod). Minderjarigen en zestigplussers worden ontheven van het vastengebod.
Beertjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
ik houd me daar echt totally not mee bezig.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Maar jezus had 40 dagen niet gegeten, vroeger moest dat, tegenwoordig is de kerk al blij als je 40 dagen geen TV kijkt of zo
modern vasten noemen ze dat
(ik weet best veel over het christelijk geloof, ook al beoefen ik het niet tot op de letter)
Moet zeggen dat de sfeer in Maastricht minder wordt.. te veel Hollanders (jaja begin maar met aanvallen maar het is wel een feit) en te veel buitenlandersquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik houd me daar echt totally not mee bezig.
vier carnaval omdat ik de sfeer gewoon super relaxed vind en verder kan het geloof me gestolen worden![]()
is er een lijst van voedsel wat je niet mag eten ?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Maar jezus had 40 dagen niet gegeten, vroeger moest dat, tegenwoordig is de kerk al blij als je 40 dagen geen TV kijkt of zo
modern vasten noemen ze dat
(ik weet best veel over het christelijk geloof, ook al beoefen ik het niet tot op de letter. Eigenlijk voer ik weinig christelijks uit)
Nja als je het super traditioneel wilt doen, niets dusquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is er een lijst van voedsel wat je niet mag eten ?
mja degene boven de rivieren komen hier verzieken, niet dat het ze luktquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Moet zeggen dat de sfeer in Maastricht minder wordt.. te veel Hollanders (jaja begin maar met aanvallen maar het is wel een feit) en te veel buitenlanders
Bontkraagjes maken te veel ruzie en de hollanders vallen de meisjes lastig
Dit jaar maar weer eens kijken of ik het toch gezellig vind, anders ga ik naar duitsland volgend jaar
En het geloof kan mij ook gestolen worden, kan er niets aan doen dat ik veel weet. Ma geloofde sterk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |