Terwijl hij gewoon aan het afvallen was?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tuurlijk
(ik zei dat eigenlijk nog tegen een Egyptenaar laatst, dat ik eigenlijk meer respect voor hem heb omdat hij wel aan ramadan doet)
jij pakt elk excuus aan om te zuipenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wij hebben nog nooit anders gedaan dan 4 dagen carnaval en eigenlijk 5, aswoensdag heb je ook nog
Mannen niet vrouwen welquote:
Op aswoensdag zit ik braaf in de kerk, mn kruisje halenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wij hebben nog nooit anders gedaan dan 4 dagen carnaval en eigenlijk 5, aswoensdag heb je ook nog
Geef hem eens ongelijk!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:28 schreef lipjes het volgende:
[..]
jij pakt elk excuus aan om te zuipen
hoezo niet ? dat mag toch snachs ? of werkt dat bij de heidenen anders ?? (ik moet gelijk aan asterix en obelix denkenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jewel, geen luxe eten, brood en zo
zonder vlees en zoet.. kaas dus.. of een eitje
ja ik vraag maar niet naar wie zn kruisquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Op aswoensdag zit ik braaf in de kerk, mn kruisje halen
vier het lekker het hele jaar, het zal me worst wezen, tis alleen officieel maar 3 dagen. Op alswoensdag hoor je vroom te zijn en te vastenMaar ik gun jou je 5 dagen van harte
dat weet je
5de dag zit ik ook niet ana het bier hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Op aswoensdag zit ik braaf in de kerk, mn kruisje halen
vier het lekker het hele jaar, het zal me worst wezen, tis alleen officieel maar 3 dagen. Op alswoensdag hoor je vroom te zijn en te vastenMaar ik gun jou je 5 dagen van harte
dat weet je
als er maar juup isquote:
Daar doen we het voor!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
5de dag zit ik ook niet ana het bier hoor
maar ik doe ook het hele jaar door
[..]
als er maar juup is
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoezo niet ? dat mag toch snachs ? of werkt dat bij de heidenen anders ?? (ik moet gelijk aan asterix en obelix denken)
Maar jezus had 40 dagen niet gegeten, vroeger moest dat, tegenwoordig is de kerk al blij als je 40 dagen geen TV kijkt of zoquote:Volgens de geboden van de Katholieke Kerk moeten katholieken vanaf 14 jaar zich op vrijdagen en enige andere dagen, zoals Aswoensdag, onthouden van het gebruik van vlees of van een ander voedsel volgens de voorschriften van de bisschoppenconferentie (onthoudingsgebod). In het nieuwe kerkelijke wetboek van 1983 (canones 1249 t/m 1253) blijft het onthoudingsgebod nagenoeg ongewijzigd: op vrijdagen en op Aswoensdag. Onthouding samen met vasten wordt gevraagd op Aswoensdag en op Goede Vrijdag (vastengebod). Minderjarigen en zestigplussers worden ontheven van het vastengebod.
Beertjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
ik houd me daar echt totally not mee bezig.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Maar jezus had 40 dagen niet gegeten, vroeger moest dat, tegenwoordig is de kerk al blij als je 40 dagen geen TV kijkt of zo
modern vasten noemen ze dat
(ik weet best veel over het christelijk geloof, ook al beoefen ik het niet tot op de letter)
Moet zeggen dat de sfeer in Maastricht minder wordt.. te veel Hollanders (jaja begin maar met aanvallen maar het is wel een feit) en te veel buitenlandersquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik houd me daar echt totally not mee bezig.
vier carnaval omdat ik de sfeer gewoon super relaxed vind en verder kan het geloof me gestolen worden![]()
is er een lijst van voedsel wat je niet mag eten ?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Maar jezus had 40 dagen niet gegeten, vroeger moest dat, tegenwoordig is de kerk al blij als je 40 dagen geen TV kijkt of zo
modern vasten noemen ze dat
(ik weet best veel over het christelijk geloof, ook al beoefen ik het niet tot op de letter. Eigenlijk voer ik weinig christelijks uit)
Nja als je het super traditioneel wilt doen, niets dusquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is er een lijst van voedsel wat je niet mag eten ?
mja degene boven de rivieren komen hier verzieken, niet dat het ze luktquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Moet zeggen dat de sfeer in Maastricht minder wordt.. te veel Hollanders (jaja begin maar met aanvallen maar het is wel een feit) en te veel buitenlanders
Bontkraagjes maken te veel ruzie en de hollanders vallen de meisjes lastig
Dit jaar maar weer eens kijken of ik het toch gezellig vind, anders ga ik naar duitsland volgend jaar
En het geloof kan mij ook gestolen worden, kan er niets aan doen dat ik veel weet. Ma geloofde sterk
wij blijven hier ook in dorpen, is toch veel leuker dan in stedenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja degene boven de rivieren komen hier verzieken, niet dat het ze lukt
bij ons blijft het nog gezellig, maar ik vier dan ook niet echt in de stad maar gewoon met de vereniging. en dan krijg je dus ook gelijk andere verenigingen op bezoek en bandjes enzo. veel leuker dan echt in de stad.
eens. daarom vier ik al jaren geen carnaval meer in maastricht. gewoon lekker in de dorpjesquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Moet zeggen dat de sfeer in Maastricht minder wordt.. te veel Hollanders (jaja begin maar met aanvallen maar het is wel een feit) en te veel buitenlanders
Bontkraagjes maken te veel ruzie en de hollanders vallen de meisjes lastig
Dit jaar maar weer eens kijken of ik het toch gezellig vind, anders ga ik naar duitsland volgend jaar
En het geloof kan mij ook gestolen worden, kan er niets aan doen dat ik veel weet. Ma geloofde sterk
maar jezus dronk toch wijn ? hij maakte zelfs van 1 fles 2 flessenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja als je het super traditioneel wilt doen, niets dus
behalve wat water en brood, liefst na 3 uur 's middags (moet even opzoeken waarom dat ook alweer 3 uur was)
Niet doen, ik wil een baan vindenquote:
Nou, ik kan beamen dat dat dus echt niet zo is, ze zullen wel spermatozoïden bedoelenquote:
jah ik vier wel gewoon in tilburg. maar net buiten het centrum.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:40 schreef lipjes het volgende:
[..]
wij blijven hier ook in dorpen, is toch veel leuker dan in steden
Hij maakte van water wijn, maar dat was niet met vastenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maar jezus dronk toch wijn ? hij maakte zelfs van 1 fles 2 flessen
of haal ik nou periodes door mekaar ?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:37 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
I nooow waaat u likeee!!
[..]inoooow!
wat zoek je?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niet doen, ik wil een baan vinden
wat een lul he, was wel het ideale moment geweestquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij maakte van water wijn, maar dat was niet met vasten
hij heeft 40 dagen niets gegeten...
hoe is het met onze hoax ?quote:
whehequote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou, ik kan beamen dat dat dus echt niet zo is, ze zullen wel spermatozoïden bedoelen![]()
Ik blijf lekker hier in regio moerdijk hangen denk ikquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah ik vier wel gewoon in tilburg. maar net buiten het centrum.
Administratiefquote:
Hij deed het tijdens een huwelijkquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat een lul he, was wel het ideale moment geweest
quote:Het is feest in Kana: een bruiloft. Een man en een vrouw gaan trouwen, en iedereen is uitgenodigd. Een prachtig feest. Met goeie muzikanten!
Jezus is er ook. Hij mag mee met zijn moeder Maria.
De mensen drinken wijn en hebben plezier. Ze dansen op de muziek.
Maar dan wordt het ineens stil.
Wat is er aan de hand?
De wijn is op! En het feest is nog in volle gang!
Iedereen moppert en mort.
Sommige mensen krijgen ruzie.
De muzikanten spelen vals.
De bruid en de bruidegom weten niet wat ze doen moeten.
Ze vragen Maria om hulp.
Maria zegt: "luister maar naar mijn zoon Jezus. Die brengt vrede."
Jezus zegt: "doe maar water in de lege wijnflessen. Gewoon water. En dan schenk je dat aan de gasten."
De bruid en de bruidegom doen wat Jezus zegt. Ze doen water in de lege wijnflessen en schenken dat in de glazen van de gasten.
De gasten drinken ervan.
"Deze wijn is duizend keer beter dan de allerbeste wijn die ik ooit gehad heb!" roept er een.
En meteen is het over met de ruzie.
Niemand moppert meer.
De muzikanten spelen nieuwe muziek en iedereen danst van vreugde.
De bruid en de bruidegom vragen aan Maria hoe Jezus dat nou deed met dat water.
"Waar Jezus komt, wordt alles anders," zegt Maria.
"Water wordt wijn. Oorlog wordt vrede. Donker wordt licht."
Is toch zoquote:
Denk eerder emmertjesquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:41 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Je-zus, als dat waar is moet ik praten als een wijf.
Emmers zeg ik je, werkelijk emmmmerrrss!
hadden we maar zo'n jonge dames hier op het werk rondlopenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Administratief
Heb mega goede ervaring mja, oud he
lichtjes stoet is ook wel relaxedquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:44 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik blijf lekker hier in regio moerdijk hangen denk ik
verlichte optocht kijken in standaarbuiten metals ze kan enzo
en ik mocht je niet oud noemenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Administratief
Heb mega goede ervaring mja, oud he
[..]
Hij deed het tijdens een huwelijk
(eigenlijk was het een hypnotiseur, want mensen DACHTEN dat het wijn was)
kinderversie:
[..]
jah mij ook goedquote:
Stel het voor aan je baas zou ik zeggen..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hadden we maar zo'n jonge dames hier op het werk rondlopen
same herequote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hadden we maar zo'n jonge dames hier op het werk rondlopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |