Mij is altijd verteld dat als het lastiger is om vlekken uit kleren te krijgen als ze nog niet gewassen zijn. Plus dat ik het een fijner idee vind om mijn kleren een keer te wassen ivm andere mensen die ze wellicht ook gepast hebben..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
M_C, hoezo moet je je kleren eerst wassen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:34 schreef Dwyn het volgende:
Waar Space aan het puberen is!haterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar er zitten heel vaak ook van de rare vouwen in en zo, van mensen die ze zo raar terug op de stapel/kapstok gefrut hebben. Als ik ze zelf was en strijk zien ze er zo uit als ik zelf wil... /autistquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik was altijd alleen ondergoed en sokken als het uit de winkel komt. Tenzij de kleding stinkt, dan ook de kleding
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar er zitten heel vaak ook van de rare vouwen in en zo, van mensen die ze zo raar terug op de stapel/kapstok gefrut hebben. Als ik ze zelf was en strijk zien ze er zo uit als ik zelf wil... /autist
Als ik zie dat gore mensen aan het passen zijn heb ik wel de neiging om het eerst te wassen jaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar er zitten heel vaak ook van de rare vouwen in en zo, van mensen die ze zo raar terug op de stapel/kapstok gefrut hebben. Als ik ze zelf was en strijk zien ze er zo uit als ik zelf wil... /autist
Dan zitten er allemaal nog pluisjes in en zoquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:34 schreef Lindytje het volgende:
Sokken eerst wassen??? Nee man!!!
Niks zo fijn als sokken aantrekken die nog nieuw en nooit gewassen zijn
Ja ok sokken die zo aan elkaar zitten dat niemand er in kan is niet zo nodig. Maar andere sokken welquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:34 schreef Lindytje het volgende:
Sokken eerst wassen??? Nee man!!!
Niks zo fijn als sokken aantrekken die nog nieuw en nooit gewassen zijn
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:34 schreef Dwyn het volgende:
Waar Space aan het puberen is!Weet je hoe vaak we die kunnen gebruiken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongeveer even vaak als dat Spees de lapo heeft!
EINZ!![]()
WAT EEN GOEDEN MATIGEN GARP!
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan zitten er allemaal nog pluisjes in en zo.
Ik strijk soberso nietquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik pak ook wel een heel kort programmaatje hoor, het is maar dat het een beetje opgefrist is. Al was kort niet echt kort op mijn oude machine, maar op mijn nieuwen kan het binnen 15 minquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ga kleding niet wassen als het net uit de winkel komt, is onwijs nieuw jonge!
Plus andermans bacillen = goed voor den weerstand!
2ehands op Marktplaatsquote:
Sokken in een pakketje van 3 van de action voor 2,35quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ok sokken die zo aan elkaar zitten dat niemand er in kan is niet zo nodig. Maar andere sokken wel
Jaaa die zijn fijnquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Sokken in een pakketje van 3 van de action voor 2,35
Ja, ik draag altijd sokken van de action, like a boss
Die trek ik 1x aan en dan zit er een gat inquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Sokken in een pakketje van 3 van de action voor 2,35
Ja, ik draag altijd sokken van de action, like a boss
Jij bent te sterk voor action-sokkenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die trek ik 1x aan en dan zit er een gat in
Bezorgd met DHLquote:
Dan moet je je teennagels eens knippenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die trek ik 1x aan en dan zit er een gat in
Dat vind ik toch altijd zo bizar!!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn mama strijkt zelfs dekbedovertrekken enzo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn mama strijkt zelfs dekbedovertrekken enzo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb er wel 1, Ik heb hem denk ik in de afgelopen 8 jaar ongeveer 2 keer gebruikt. 1 keer toen ik nog met mijn ex samen was en hij een blouse gestreken moest hebben (daarna mocht hij ze lekker zelf doen) en 1 keer toen ik op m'n werk commentaar kreeg over m'n bakkers-pakje, dat er wel erg veel kreukels in zatenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat, ik heb niet eens een strijkijzer
Ik haat lange teennagels dus daar kan het niet aan liggenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan moet je je teennagels eens knippen
Leg uit, waaaarom?quote:
Ik strijk zo ongeveer alles eigenlijk.. Ook van mijnquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb er wel 1, Ik heb hem denk ik in de afgelopen 8 jaar ongeveer 2 keer gebruikt. 1 keer toen ik nog met mijn ex samen was en hij een blouse gestreken moest hebben (daarna mocht hij ze lekker zelf doen) en 1 keer toen ik op m'n werk commentaar kreeg over m'n bakkers-pakje, dat er wel erg veel kreukels in zaten
Ik klop kleren uit voordat ik ze te drogen hang en daarna gaan de kreukels er wel uit door het dragenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb er wel 1, Ik heb hem denk ik in de afgelopen 8 jaar ongeveer 2 keer gebruikt. 1 keer toen ik nog met mijn ex samen was en hij een blouse gestreken moest hebben (daarna mocht hij ze lekker zelf doen) en 1 keer toen ik op m'n werk commentaar kreeg over m'n bakkers-pakje, dat er wel erg veel kreukels in zaten
Omdat het dan mooier om m'n bed ligt... Anders is het een grote kreukelbende.. Maar ik heb er wel een hekel aan dus ik stel het wel vaak uit en zo..quote:
Ik vind die groene en blauwe kleurquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik wil deze: http://veracamilla.nl/201(...)ow-insurance-policy/
En dan 1 keer slapen....quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Omdat het dan mooier om m'n bed ligt... Anders is het een grote kreukelbende.. Maar ik heb er wel een hekel aan dus ik stel het wel vaak uit en zo..
Werken jij!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:41 schreef Lindytje het volgende:
Oh, kak! Over een half uur statistiek...
Ik ga maar eens naar school!
Tot vanavond chicks
Ehm nee.. Dat ben ik dan af en toe wel wat te laks mee..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan 1 keer slapen.....
Of verschoon je je beddengoed ook nog om de dag?
Ik vind ze mooiquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind die groene en blauwe kleur
Bye!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:41 schreef Lindytje het volgende:
Oh, kak! Over een half uur statistiek...
Ik ga maar eens naar school!
Tot vanavond chicks
Valt wel mee, is 1 tot 2 uurtjes per week.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
strijken
dan heb je echt tijd teveel!
ahhh mijn gelijkequote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Mijn moeder streek altijd alles. Dus daar komt het wel zo'n beetje vandaan. Ik heb wel wat kledingstukken die ik echt niet hoef te strijken, maar dat zijn er in mijn ogen maar weinig..
waarin je ook iets leuks of nuttigs kan doenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Valt wel mee, is 1 tot 2 uurtjes per week.
Zowel het palette als de shadow insurance is fijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Slaapkleding strijkenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ahhh mijn gelijke![]()
Alhoewel ik tegenwoordig veel minder strijkT-shirts sla ik al vaak over; dekbedovertrekken sowieso.. Slaapkledij ook.. Meeste truien ook.
Maar wat ik wel altijd strijk: Bloezen en jeansbroeken
Shadow insurance heb ik al, maar backup kan geen kwaadquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:45 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Zowel het palette als de shadow insurance is fijn.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ahhh mijn gelijke![]()
Alhoewel ik tegenwoordig veel minder strijkT-shirts sla ik al vaak over; dekbedovertrekken sowieso.. Slaapkledij ook.. Meeste truien ook.
Maar wat ik wel altijd strijk: Bloezen en jeansbroeken
Le fu... ik kliktequote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
strijken
dan heb je echt tijd teveel!
Midden in de nacht!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:46 schreef PriemGirl het volgende:
Maar sinds ik hier eens heb gepost over vriendlief die me midden in de nacht wakker maakte dat iets de volgende dag gestreken moet worden; heeft ie het nooooit never meer gevraagd
Hij staat nu 's morgens zelf op om het te doen
Huisartsenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat!
vanmiddag naar de HA met mijn tyfusteringkin...het wordt met het uur erger met uitbreiding naar wang
Ik kon eigenlijk pas donderdag komen, dus ik zei zo dat ik vette uitslag in mijn gezicht had...oh nou, toen kon het dan om half vier....pfew!!
Iddquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
goed zo priem! Dat was ook wel aardig kansloos
Ik streek vroeger álles ! Tot ondergoed en sokkenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Slaapkleding strijken
[..]
Shadow insurance heb ik al, maar backup kan geen kwaad
Wat valt er te strijken aan een sok?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
IddIk zie hem nog komen met een bos bloemen omdat ie zich zo schuldig voelde achteraf
![]()
Was zo lief...
![]()
[..]
Ik streek vroeger álles ! Tot ondergoed en sokken
Hij kwam na voetballen thuis.. Om 2u ofzo... maakte me wakker.. Zei dat ik de volgende dag wat eerder moest opstaan om te strijken want hij had geen bloezen meer in de kast hangen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Midden in de nacht!Oh dat is hier gelukkig nog nooit gebeurd haha!
Niet veelquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat valt er te strijken aan een sok?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:02 schreef Dwyn het volgende:
Ik was vanochtend 71.1 kg op de weegschaal.![]()
En ik had gisteravond toch zin in chips.Scheelde dat ik moest werken, dus dan kan ik niet snaaien.
Zo ging het bij mij ookquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn moeder heeft tegen de tijd dat ik richting de middelbare school ging gezegd "als jij al je kleren zo opgefrot in je kast blijft gooien dan strijk je zelf maar." Dus toen zei ik "Dan strijk je toch niet? Van mij hoeft het niet". Opgelost slotje, iedereen blij
Ja, daarom doe ik nu ook niet meer iedere dag wegen. Demotiverend vind ik dat.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik was vanmorgen hetzelfde als gister... en ondanks het feit dat ik WEET dat het normaal is, dat je niet ELKE dag verschil ziet, word ik er toch chagrijnig van![]()
Doe eens niet elke dag wegen danquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik was vanmorgen hetzelfde als gister... en ondanks het feit dat ik WEET dat het normaal is, dat je niet ELKE dag verschil ziet, word ik er toch chagrijnig van![]()
dat kan ik nu niet zo goed loslaten... heb dat echt nodig. Als ik wat verder ben gaat dat vanzelf beterquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Doe eens niet elke dag wegen dan
Maar je bent echt zooo super goed bezig man !! Ik snap dat je baalt als je weegschaal iets anders verteld; maar ik vind het knap dat je zo de knop omzet en er voor gaatquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat kan ik nu niet zo goed loslaten... heb dat echt nodig. Als ik wat verder ben gaat dat vanzelf beter
Dat valt nog mee, 10 kilometer ofzo?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:12 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zit er nog steeds serieus over na te denken om morgen naar het werk te fietsen... en heb het al tig keren spijt van (terwijl ik het nog niet heb gedaan)
die passen er hendig in ja!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar je bent echt zooo super goed bezig man !! Ik snap dat je baalt als je weegschaal iets anders verteld; maar ik vind het knap dat je zo de knop omzet en er voor gaat
honderd miljoen miljard veren in je reet![]()
![]()
het 'weegt' wel mee in je motivatie...dat snap ik. Maar jij bent realistisch genoeg om te weten dat het niet zo werkt. En als het wel zo zou gaan val je te snel af wat ook weer niet goed is!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat kan ik nu niet zo goed loslaten... heb dat echt nodig. Als ik wat verder ben gaat dat vanzelf beter
Ik wéét dat het meevalt; maar in mijn hoofd valt het heul erg tegen... Ik ben er van overtuigd dat ik een uur onderweg ben om dat stuk te fietsen; want heb geen landurige conditie (korte sprints.. gaat super; maar lang lopen/fietsen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat valt nog mee, 10 kilometer ofzo?
hoogstens drie kwartier fiets je daar op, scheelt weer!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik wéét dat het meevalt; maar in mijn hoofd valt het heul erg tegen... Ik ben er van overtuigd dat ik een uur onderweg ben om dat stuk te fietsen; want heb geen landurige conditie (korte sprints.. gaat super; maar lang lopen/fietsen?). Én dan moet ik dus om 7u30 vertrekken... Dan moet ik om 6u15 ongeveer opstaan...
Dus... eigenlijk ben ik een excuus aan het zoeken en moet ik het gewoon doen!
Morgen ga ik fietsen !! Morgen !! Ja !!! Sla mij als ik het niet heb gedaan
Zeker dat we dan gaan slaan, en hard ookquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik wéét dat het meevalt; maar in mijn hoofd valt het heul erg tegen... Ik ben er van overtuigd dat ik een uur onderweg ben om dat stuk te fietsen; want heb geen landurige conditie (korte sprints.. gaat super; maar lang lopen/fietsen?). Én dan moet ik dus om 7u30 vertrekken... Dan moet ik om 6u15 ongeveer opstaan...
Dus... eigenlijk ben ik een excuus aan het zoeken en moet ik het gewoon doen!
Morgen ga ik fietsen !! Morgen !! Ja !!! Sla mij als ik het niet heb gedaan
als je zo vet bent als ik val je in het begin gewoon snel af, daar doe je niks aan. Die sprint is na een paar weken voorbij, dan heb ik meer rust in mijn donder en kan ik gewoon elke vrijdag gaan wegen ipv elke dagquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
het 'weegt' wel mee in je motivatie...dat snap ik. Maar jij bent realistisch genoeg om te weten dat het niet zo werkt. En als het wel zo zou gaan val je te snel af wat ook weer niet goed is!
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:25 schreef Puckzzz het volgende:
En neem je wel schone kleren mee voor als je helemaal bezweet op je werk aankomt?
Vind het wel goed van je hoor!
Ja was ik wel van plan jaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:25 schreef Puckzzz het volgende:
En neem je wel schone kleren mee voor als je helemaal bezweet op je werk aankomt?
Vind het wel goed van je hoor!
Ik doe het !! IK DOE HET !! Morgen fietsen!! Motivatie I haz !quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:25 schreef Stormqueen het volgende:
En priem: ik heb 2,5 jaar lang elke dag 10 kilometer enkele reis gefietst... Ik, met mijn rokerslongen en vetkwabsels! (okee, die waren toen wel minder) en deed daar 35 minuten over. Dus gij ken da ook! Echt wel!
Sowieso niet doen op hakkenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
mijn collega's zijn gaan wandelen.
Op zich wil ik best mee, maar ze lopen altijd kkhard, houden niet in voor mij en heb geen zin om er op mijn 10 cm hakken achteraan te joggen omdat ik ze niet bij hou
Echt wel dat ik ga zwetenquote:
Die zou ik wel nodig hebben hoorquote:
paar keer kleine rondjes lopenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
dus nu loop ik maar remi een klein rondje
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
lol
ik krijg alleen een verdoofde flamoes van lang fietsen
Hihi, ik ook...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die zou ik wel nodig hebben hoor
Dat, en een beademingsapparaat
Daar vrees ik ook voorquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
lol
ik krijg alleen een verdoofde flamoes van lang fietsen
Ik woon in een apartement op de begane grond. En ik werk in een gebouw van 4-hoog op de begane grond. De enige trap die ik doorgaans zie is op het station en daar heb ik mezelf wel verplicht om altijd de gewone trap te nemen en nooit de roltrapquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en stoppen met de lift pakken als ik ga roken... Ik werk nota bene op de tweede
Toen ik na een hele lange tijd weer eens besloten had dat ik op de fiets naar het station wou ipv met de bus, kreeg ik wel enorme pijn in mijn kont van het fietsenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Daar vrees ik ook voorMijn zadel is ook nog van het jaren stilletjes... Hell, mijn fiets is van het jaar stilletjes
Mijn motivatie !!! Wat doe je !!!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Toen ik na een hele lange tijd weer eens besloten had dat ik op de fiets naar het station wou ipv met de bus, kreeg ik wel enorme pijn in mijn kont van het fietsen. En dat was maar een kwartiertje...
Na een paar daagjes was het weer over en had ik het idee dat mijn kont een stuk strakker was?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mijn motivatie !!! Wat doe je !!!
Goeien fixquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Na een paar daagjes was het weer over en had ik het idee dat mijn kont een stuk strakker was?
Positief denken, het lijkt moeilijk maar je wordt er beter van dan denken dat je iets niet kuntquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:48 schreef Puckzzz het volgende:
Oh fuck...somebody stop me....
ik wil alweeeeeeeeeer roken
Ik ga dit toch niet volhouden zo?
Eet een appel ! Loop een rondje !! Iets ter afleiding !quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:48 schreef Puckzzz het volgende:
Toch aan de pleisters? Heeft mij toen heel goed geholpen, wel met het afbouwen erbij. En ik deed altijd 2 dagen met 1 pleister, scheelt weer kosten!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:48 schreef Puckzzz het volgende:
Ja ik ga nieuwe halen....ze waren op dus ik probeerde het ff zonder (ook kijken of het nou gewoon een mindfuck is of niet)quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Toch aan de pleisters? Heeft mij toen heel goed geholpen, wel met het afbouwen erbij. En ik deed altijd 2 dagen met 1 pleister, scheelt weer kosten!
Kan het nog een mindfuck zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja ik ga nieuwe halen....ze waren op dus ik probeerde het ff zonder (ook kijken of het nou gewoon een mindfuck is of niet)
Wat ik vooral handig vond aan de pleisters is dat ze echt de behoefte aan een sigaret wegnemen. Maar de drang om 'iets te doen te hebben' met je handen is er nog wel. Dat kon ik in de periode dat ik de pleisters nam goed afleren. Gewoon bij een bushalte staan te staan ipv automatisch maar een peuk opsteken uit verveling etc. Naderhand verminder je de nicotine inname via het afbouwen met de pleisters en dat is elke keer ff 2 dagen vervelend maar daarna ook weer weg. Ik kreeg alleen steeds meer honger, dat was wel irritant.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja ik ga nieuwe halen....ze waren op dus ik probeerde het ff zonder (ook kijken of het nou gewoon een mindfuck is of niet)
quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb via een ander forum 2mm dingen voor mijn oren overgekocht, en nu krijg ik een envelop binnen met 2 gaten erin op de plek van die dingen![]()
![]()
Sounds like an interesting jobquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
zo, toch vier kantoorgebouwen rond gelopen en de trap genomen
En mijn beste vriend tegenkomen die van Hokatex die maandverbandbakken ophaalt
Ik ook niet...lopen is wat anders als wandelen op hakken imoquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Sounds like an interesting job
Maar serieus?? Op je hakken??Ik doe het niet
Alhoewel ik best op hakken kan lopen; maar gewoon wandelen; heb ik meestal geen hogere dan een 6 a 7cm... Anders gaat het fout met mijn voeten
Wat heb je ervoor betaald?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had er achteraf al een wazig gevoel over
Met lopen bedoel ik ook wandelen.. Euh...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ook niet...lopen is wat anders als wandelen op hakken imo
Dure gatenquote:
Ja sowieso zou ik er wat van zeggenquote:
Door het zakje en alquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik heb je een foto gewhatsappt unf
geen naaldhakken he!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Sounds like an interesting job
Maar serieus?? Op je hakken??Ik doe het niet
Alhoewel ik best op hakken kan lopen; maar gewoon wandelen; heb ik meestal geen hogere dan een 6 a 7cm... Anders gaat het fout met mijn voeten
door plastic zakje heen ook nogquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
space, zaten die dingen alleen in papier verpakt? Want dan kunnen ze best door de envelop heen geprikt zijn zeg maar...
pic?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
door plastic zakje heen ook nog
Dan nogquote:
En dat !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom dusquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
Als een postbode het gedaan zou hebben zou hij dan de lege vlop nog wel bezorgen?
Nee lijkt me niet........quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
Als een postbode het gedaan zou hebben zou hij dan de lege vlop nog wel bezorgen?
Autorijden met hakkenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ach, ik kan dan weer niet autorijden met hakken aan
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hu... Dus.... een mini zakje; daar ook gaten inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeer apart.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Nopequote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heb een modje al een bericht gestuurd, ben benieuwd.
Kun je geld terugboeken wat je zelf hebt overgemaakt?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik krijg pm dat mens terugDat t nog nooit gebeurd is blablabla of ik iets anders wil
MN GELD TERUG!
door en door ook echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Uhmm weet niet eigenlijk. Volgens mij was het toch officieel vanaf zondag en dan 72 uur?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:38 schreef PriemGirl het volgende:
Hu? Die actie van a-england is toch afgelopen; niet?? 30% korting... ?
"One hour left of hour biggest promo ever. Have you complete your Mythicals collection yet? x"quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:38 schreef PriemGirl het volgende:
Hu? Die actie van a-england is toch afgelopen; niet?? 30% korting... ?
Ja dat las ik dus ook.. Maar ik dacht dat het gisteren laatste dag was.. Ik snap nietquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
"One hour left of hour biggest promo ever. Have you complete your Mythicals collection yet? x"
Bijna afgelopen!
7-9, maar weet niet met wat voor tijdzone ze rekenen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja dat las ik dus ook.. Maar ik dacht dat het gisteren laatste dag was.. Ik snap niet
Nvm ! Is idd nog 1 uurquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
7-9, maar weet niet met wat voor tijdzone ze rekenen?
Vaag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb al wel geluncht. Zelfgemaakte omelet met tuinkruiden en champignons en een kopje tomaat-pompoensoep van de kantinequote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heb nog niet gelunched maar ook geen honger
De mijne ookquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:03 schreef Mss het volgende:
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuu mijn fiets is weer kapot.
dan maak je hem zelf! Einz!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:05 schreef BGTes het volgende:
[..]
De mijne ooken mijn vriend wil hem niet maken omdat hij dat 2 weken geleden al gedaan heeft
Ik ben niet zo handig.. Wel met m'n hoofd maar niet echt met m'n handen..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
het is een fiets, een van de simpelste mechanismes ter wereld. Geen space shuttle
besides, als je het niet probeert kom je er nooit achter
Da's in totaal 10 minuten werk johquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:14 schreef Mss het volgende:
Ik heb een lekke band, en de remkabel zit verkeerd waardoor mijn stuur blokkeert als ik naar rechts wil sturen.
Jep, dat zegt mijn pa ook. Heeft ie ook wel eens gedaan met een fiets van mij die hij ergens tweedehands op de kop had getikt maar die niet zo goed bleek te zijn. Nadat hij ermee klaar was heb ik er toch nog aardig wat jaartjes op gereden!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
overigens is de beste manier: je hele fiets uit elkaar halen en 'm dan weer in elkaar zetten. Vergeet je het nooit meer
(ben daar achter gekomen nadat ik mijn fiets gedemonteerd had omdat ik 'm ging verven... en toen ineens zat te kijken met al die bouten en moeren)
Ik kan het echt niet Skjoe. Gelukkig hebben we een cheape fietsenmakert op de campus.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's in totaal 10 minuten werk joh
Die remkabels ja, herkenbaar
Productief!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:19 schreef Loqi het volgende:
Zooo, kattenbak en hamsterkooi schoongemaakt, wasje gedraaid, gestofzuigd (inclusief kattenhangouts en bank) en alle speelgoedjes onder kasten en banken uitgevist![]()
good busy!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:19 schreef Loqi het volgende:
Zooo, kattenbak en hamsterkooi schoongemaakt, wasje gedraaid, gestofzuigd (inclusief kattenhangouts en bank) en alle speelgoedjes onder kasten en banken uitgevist![]()
er waren drie deelnemers!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:19 schreef BGTes het volgende:
omg ik heb het kerstpakket van klau niet gewonnen
ohjeequote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:19 schreef BGTes het volgende:
omg ik heb het kerstpakket van klau niet gewonnen
Ik mag heul niet falen !!!quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Wij moesten laatst een kastje verplaatsen, toen kwamen we ook tig propjes papier, aluminiumfolie en andere speeltjes tegen van de katten die er volgens mij al een tijdje gelegen hadden.
Bwhehe dat zegt bij mij niksquote:
Het feit dat mijn emailadres durrrrrp@durp.nl was zal me niet geholpen hebbenquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:24 schreef BGTes het volgende:
[..]
Het feit dat mijn emailadres durrrrrp@durp.nl was zal me niet geholpen hebben
uuh, nee dat denk ik nietquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:24 schreef BGTes het volgende:
[..]
Het feit dat mijn emailadres durrrrrp@durp.nl was zal me niet geholpen hebben
Ja dat is ook zoquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:26 schreef Loqi het volgende:
[..]
uuh, nee dat denk ik nietmaar wellicht is het goed dat ze nu niet je thuisadres hoeft te hebben
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:28 schreef BGTes het volgende:
Het zou nog leuker zijn geweest als SQ hem had gewonnen
Om te kijken wat ik niet mag falenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehe dat zegt bij mij niksMaar omdat je op a england site zat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal krult het echt in tot boven mijn schouders! Wat is het langggweet alleen niet hoe het zo gekomen is
Slapen met een staartje denk ik.
[ Bericht 19% gewijzigd door Unfckingtitled op 10-01-2012 14:55:47 ]Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Aahwquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Om te kijken wat ik niet mag falen
Yay! Keep up the good workquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb iets voor school af! Het is een wonder, nou de rest nog.
Ik ga een paar uurtjes werken. Daag!
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb vandaag trouwens een good-hair-dayIk werd vanmorgen wakker en toen zat het zo:
Ik kan hem niet zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal krult het echt in tot boven mijn schouders! Wat is het langggweet alleen niet hoe het zo gekomen is
why?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:28 schreef BGTes het volgende:
Het zou nog leuker zijn geweest als SQ hem had gewonnen
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb vandaag trouwens een good-hair-dayIk werd vanmorgen wakker en toen zat het zo:
Oeh knap dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal krult het echt in tot boven mijn schouders! Wat is het langggweet alleen niet hoe het zo gekomen is
Mooi haar
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Wieeeeeeeeeequote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik weet wie het kerstpakket gewonnen heeft![]()
WIE DAN WIE DAN??quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik weet wie het kerstpakket gewonnen heeft![]()
muhjahaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Djuuuu, ik snap nu waarom er op m'n extrasterke lensreiniger staat dat het niet in contact mag komen met de huid. Auw.
En het stinkt.
En dan stop je ze in je ogenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:56 schreef IJsdraakje het volgende:
En nu vind ik het eng, want ze mogen er max dertig minuten inzitten.
WAT IS DAT VOOR HEFTIG SPUL
Het is wel heel ranzig geel geworden.quote:
Dude, ik moet ze eerst afspoelen met m'n lenzenmeuk enzo. En daarna normaal poetsen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En dan stop je ze in je ogen
BURN ALL THE EYES
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is wel heel ranzig geel geworden.
En dan zit er nog een beetje op en danquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dude, ik moet ze eerst afspoelen met m'n lenzenmeuk enzo. En daarna normaal poetsen.
Zonder schuimlaag.quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:58 schreef IJsdraakje het volgende:
En dan moet ik het schoonmaakbakje schoonmaken met een zoutoplossing.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En dan zit er nog een beetje op en dan
BURN ALL THE EYES
Wat voor lenzen heb je? Mijn reiniger brandt niet...(zachte lenzen).quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dude, ik moet ze eerst afspoelen met m'n lenzenmeuk enzo. En daarna normaal poetsen.
Harde. Maar dit is het "doe eens in het jaar eens extreem goed schoonmaken"-spul. Niet de dagelijkse zooi.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat voor lenzen heb je? Mijn reiniger brandt niet...(zachte lenzen).
Ja, ik dus ook..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb geen reiniger ik heb alleen lenzenvloeistof?
Is vaak alles ineen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb geen reiniger ik heb alleen lenzenvloeistof?
Ah vandaar.. Die van mij hoeven maar een maand mee en dan pleur ik ze wegquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Harde. Maar dit is het "doe eens in het jaar eens extreem goed schoonmaken"-spul. Niet de dagelijkse zooi.
Daar zijn de mijne een beetje kostbaar voor.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ah vandaar.. Die van mij hoeven maar een maand mee en dan pleur ik ze weg.
Die van mij ook vind ik stiekumquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar zijn de mijne een beetje kostbaar voor.
Wat kosten zachte eigenlijk tegenwoordig?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die van mij ook vind ik stiekum. Maar alles beter dan full time een bril dragen
.
Ik betaal incl vloeistof 140 euro voor een half jaarquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat kosten zachte eigenlijk tegenwoordig?
ik heb maand lenzen. Voor een half jaar 120 euro.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
SOA OP JE GEZICHTquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik heb maand lenzen. Voor een half jaar 120 euro.
En het is dus echt een herpesbakkes, het komt door mijn koortslipDe huisarts keek er best raar van op..
Ik ben voor een half-jaar pakket (6x lenzen + vloeistof) 144,50 euro kwijt bij Pearle..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Whut, duurquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ben voor een half-jaar pakket (6x lenzen + vloeistof) 144,50 euro kwijt bij Pearle..
Gedver... Had ie ook een indicaie hoe lang het duurt voordat het wat wegtrekt?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik heb maand lenzen. Voor een half jaar 120 euro.
En het is dus echt een herpesbakkes, het komt door mijn koortslipDe huisarts keek er best raar van op..
Ik heb nog lush zooi nodig!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand die lush wil meebestellen?
Ik laat mij niet verleiden door 50% korting
*herhaalt*
50%?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
*herhaalt*
mijn haarmasker is op .. en ben vorige keer vergeten te bestellen ...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
https://www.lush.co.uk/category/268
Geldt het ook op lipscrubs?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
*herhaalt*
Datquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
*herhaalt*
https://www.lush.co.uk/category/268quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Geldt het ook op lipscrubs?
Mijne zijn 60 euro voor een half jaar.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Whut, duur![]()
Ik heb best 'speciale' extra zuurstof lenzen en daarom ook per 2 weken en ik betaal 137 of 140 ofzo
Ja, ik zag het. Zat nog op de vorige paginaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja en ik heb speciale en dan betaalt zij voor 4wekelijkse lenzen even veel/meer dan ikquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:15 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mijne zijn 60 euro voor een half jaar.
Ik heb een lens met cylinder, en ze zijn extra zuurstofdoorlatend. Dus duurderquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja en ik heb speciale en dan betaalt zij voor 4wekelijkse lenzen even veel/meer dan ikDaarom vond ik het duur.
Jep, dan ben je de pineut.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb een lens met cylinder, en ze zijn extra zuurstofdoorlatend. Dus duurder.
Oh ja cylinder in je lens, fuckedquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb een lens met cylinder, en ze zijn extra zuurstofdoorlatend. Dus duurder.
en bedanktquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ook fuckedquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb 2 wekelijkse omdat mijn ogen droog zijn en die lenzen dus niet lang goed blijven bladiebla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |