Mij is altijd verteld dat als het lastiger is om vlekken uit kleren te krijgen als ze nog niet gewassen zijn. Plus dat ik het een fijner idee vind om mijn kleren een keer te wassen ivm andere mensen die ze wellicht ook gepast hebben..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
M_C, hoezo moet je je kleren eerst wassen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:34 schreef Dwyn het volgende:
Waar Space aan het puberen is!haterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar er zitten heel vaak ook van de rare vouwen in en zo, van mensen die ze zo raar terug op de stapel/kapstok gefrut hebben. Als ik ze zelf was en strijk zien ze er zo uit als ik zelf wil... /autistquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik was altijd alleen ondergoed en sokken als het uit de winkel komt. Tenzij de kleding stinkt, dan ook de kleding
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar er zitten heel vaak ook van de rare vouwen in en zo, van mensen die ze zo raar terug op de stapel/kapstok gefrut hebben. Als ik ze zelf was en strijk zien ze er zo uit als ik zelf wil... /autist
Als ik zie dat gore mensen aan het passen zijn heb ik wel de neiging om het eerst te wassen jaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar er zitten heel vaak ook van de rare vouwen in en zo, van mensen die ze zo raar terug op de stapel/kapstok gefrut hebben. Als ik ze zelf was en strijk zien ze er zo uit als ik zelf wil... /autist
Dan zitten er allemaal nog pluisjes in en zoquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:34 schreef Lindytje het volgende:
Sokken eerst wassen??? Nee man!!!
Niks zo fijn als sokken aantrekken die nog nieuw en nooit gewassen zijn
Ja ok sokken die zo aan elkaar zitten dat niemand er in kan is niet zo nodig. Maar andere sokken welquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:34 schreef Lindytje het volgende:
Sokken eerst wassen??? Nee man!!!
Niks zo fijn als sokken aantrekken die nog nieuw en nooit gewassen zijn
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:34 schreef Dwyn het volgende:
Waar Space aan het puberen is!Weet je hoe vaak we die kunnen gebruiken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongeveer even vaak als dat Spees de lapo heeft!
EINZ!![]()
WAT EEN GOEDEN MATIGEN GARP!
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan zitten er allemaal nog pluisjes in en zo.
Ik strijk soberso nietquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik pak ook wel een heel kort programmaatje hoor, het is maar dat het een beetje opgefrist is. Al was kort niet echt kort op mijn oude machine, maar op mijn nieuwen kan het binnen 15 minquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ga kleding niet wassen als het net uit de winkel komt, is onwijs nieuw jonge!
Plus andermans bacillen = goed voor den weerstand!
2ehands op Marktplaatsquote:
Sokken in een pakketje van 3 van de action voor 2,35quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ok sokken die zo aan elkaar zitten dat niemand er in kan is niet zo nodig. Maar andere sokken wel
Jaaa die zijn fijnquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Sokken in een pakketje van 3 van de action voor 2,35
Ja, ik draag altijd sokken van de action, like a boss
Die trek ik 1x aan en dan zit er een gat inquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Sokken in een pakketje van 3 van de action voor 2,35
Ja, ik draag altijd sokken van de action, like a boss
Jij bent te sterk voor action-sokkenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die trek ik 1x aan en dan zit er een gat in
Bezorgd met DHLquote:
Dan moet je je teennagels eens knippenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die trek ik 1x aan en dan zit er een gat in
Dat vind ik toch altijd zo bizar!!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn mama strijkt zelfs dekbedovertrekken enzo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn mama strijkt zelfs dekbedovertrekken enzo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb er wel 1, Ik heb hem denk ik in de afgelopen 8 jaar ongeveer 2 keer gebruikt. 1 keer toen ik nog met mijn ex samen was en hij een blouse gestreken moest hebben (daarna mocht hij ze lekker zelf doen) en 1 keer toen ik op m'n werk commentaar kreeg over m'n bakkers-pakje, dat er wel erg veel kreukels in zatenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat, ik heb niet eens een strijkijzer
Ik haat lange teennagels dus daar kan het niet aan liggenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan moet je je teennagels eens knippen
Leg uit, waaaarom?quote:
Ik strijk zo ongeveer alles eigenlijk.. Ook van mijnquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb er wel 1, Ik heb hem denk ik in de afgelopen 8 jaar ongeveer 2 keer gebruikt. 1 keer toen ik nog met mijn ex samen was en hij een blouse gestreken moest hebben (daarna mocht hij ze lekker zelf doen) en 1 keer toen ik op m'n werk commentaar kreeg over m'n bakkers-pakje, dat er wel erg veel kreukels in zaten
Ik klop kleren uit voordat ik ze te drogen hang en daarna gaan de kreukels er wel uit door het dragenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb er wel 1, Ik heb hem denk ik in de afgelopen 8 jaar ongeveer 2 keer gebruikt. 1 keer toen ik nog met mijn ex samen was en hij een blouse gestreken moest hebben (daarna mocht hij ze lekker zelf doen) en 1 keer toen ik op m'n werk commentaar kreeg over m'n bakkers-pakje, dat er wel erg veel kreukels in zaten
Omdat het dan mooier om m'n bed ligt... Anders is het een grote kreukelbende.. Maar ik heb er wel een hekel aan dus ik stel het wel vaak uit en zo..quote:
Ik vind die groene en blauwe kleurquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik wil deze: http://veracamilla.nl/201(...)ow-insurance-policy/
En dan 1 keer slapen....quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Omdat het dan mooier om m'n bed ligt... Anders is het een grote kreukelbende.. Maar ik heb er wel een hekel aan dus ik stel het wel vaak uit en zo..
Werken jij!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:41 schreef Lindytje het volgende:
Oh, kak! Over een half uur statistiek...
Ik ga maar eens naar school!
Tot vanavond chicks
Ehm nee.. Dat ben ik dan af en toe wel wat te laks mee..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan 1 keer slapen.....
Of verschoon je je beddengoed ook nog om de dag?
Ik vind ze mooiquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind die groene en blauwe kleur
Bye!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:41 schreef Lindytje het volgende:
Oh, kak! Over een half uur statistiek...
Ik ga maar eens naar school!
Tot vanavond chicks
Valt wel mee, is 1 tot 2 uurtjes per week.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
strijken
dan heb je echt tijd teveel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |