quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:38 schreef Jajong het volgende:
Originele picks iedereen. Ik twijfel eigenlijk alleen over Etim/Barboza. Ga even wat onderzoek doen brb.
QFT!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mijn picks zijn:
Aldo
Vitor
Paul Harris
Silva
Barboza.
Tja. Zijn imo vrij makkelijk picks op 1 naquote:
Hahaquote:
Hoe snel kan het gaan, binnen 24 uur van veelbelovend vechter naar een situatie waarin hij waarschijnlijk zijn laatste partij in de UFC vecht, win or lose.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:18 schreef Geo4kant het volgende:
Tja je weet nooit.. Vitor kan boos zijn en het respectloos vinden en dan als 'vintage vitor' erin komen stormen TKO scoren of zelf KO gaan.. maar ik denk dat hij de eerste ronde Rumble moe gaat maken, veel clinchen etc, body shots.. en dan in de 2e ronde wat 'afstraffen' dmv ground and pound
Als ik King Mo begrijp is het cutten voor een normale vechter al een aanslag op je nieren. Dus de hoeveelheid die Rumble heeft gecut moet verwoestend zijn geweest voor zijn nieren. Als je een lange carriere wilt, dan doe je dit niet lijkt mij. Misschien dat hij nog met een verklaring komt..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:34 schreef Geo4kant het volgende:
Waarschijnlijk "omdat het kan", omdat het hem lukte en hij nog snel en sterk was (voor 1 a 2 rondes) op dat gewicht.. en als je daar succes hebt blijf je vaak doorgaan..
Maarja gezond zal het niet zijn.. Gleison Tibau doet het ook zo extreem..
Hij is 1,88m en 205 (93kg) volgens wikipedia.. je zou zeggen met een goed dieet, en niet tussen gevechten in jezelf opblaast dat hij MW moet halen.
Misschien leert hij ervan als hij dadelijk gecut wordt door de UFC.
Hier, niet normaal.. en Rumble doet hetzelfde of misschien nog meer.quote:Gleison Tibau Talks About Cutting 33lbs And Gaining 28lbs From The WeighIns Till The Fight
Tja zo gaat het in de vechtsport.. alleen sommige gaan door tot in het extreme..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:39 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Als ik King Mo begrijp is het cutten voor een normale vechter al een aanslag op je nieren. Dus de hoeveelheid die Rumble heeft gecut moet verwoestend zijn geweest voor zijn nieren. Als je een lange carriere wilt, dan doe je dit niet lijkt mij. Misschien dat hij nog met een verklaring komt..
Zieke zooi, lijkt me verstandig als ze dit in de hand houden in plaats van zo geforceerd te doen over roids.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:02 schreef Fyodor het volgende:
Hier een interessant artikel met de visie van King Mo op de hele Rumble situatie.
Lawal: Rumble May Have Done Long Term Damage To His Body
Waarom? Die vechters zijn toch verantwoordelijk wat ze met hun lichaam doen? Als hun 40lbs willen cutten prima..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:43 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Zieke zooi, lijkt me verstandig als ze dit in de hand houden in plaats van zo geforceerd te doen over roids.
Omdat je nu dus ziet dat ze die verantwoordelijkheid niet aankunnen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom? Die vechters zijn toch verantwoordelijk wat ze met hun lichaam doen? Als hun 40lbs willen cutten prima..
Het zijn geen domme jongens, kom nou, en dan nog.. overal maar regeltjes op leggen.. gewoon je eigen verstand gebruiken.
Dit dus.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:45 schreef Fenomeno het volgende:
Ik zou graag caged weigh ins willen zien, dus gewoon live inwegen voor het gevecht, dan stimuleer je niet meer om zieke cuts te maken maar gewoon om fighters op hun eigen gewicht te laten vechten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |