quote:
Op zaterdag 14 januari 2012 04:41 schreef THEFXR het volgende:[..]
ik geloof er geen hol van dat zijn rug onderzocht is door ufc doctors, het is al vaker gezegd dat hij duckt dmv injury's, het begint nu echt op te vallen.
Zover ik weet heeft hij niemand geducked en altijd alles op MW bevochten wat op hem afgegooid werd.. het enige waar ik misschien nu twijfels ben kan hebben is de rematch met Sonnen.
Ik weet niet of Sonnen het zei of gewoon iemand op een fanboard, die zei let maar op hij stelt het zo uit dat hij dadelijk tegen Bisping of een andere makkelijkere opponent mag vechten..
Het lijkt erop, maar.. laten we nou niet meteen roepen dat hij mensen ducked .. want hij komt er toch niet onderuit, ik denk dat hij zich erg bewust is van zijn legacy en die wil hij niet kwijt.. zeker niet aan die vieze troll omdat hij (weer) met een blessure moet vechten.
Ik had hem graag al eerder met pensioen zien gaan eigenlijk..
Zeg wat je wil, leeftijd doet er toe.. je geneest minder snel, ja een hoop mensen zullen snel roepen ducken dit ducken dat.. maar als die vent zich niet goed voelt, waarom dan je leven en prestaties op het spel zetten? Het ziet er misschien uit als ducken..
En daarnaast, wie ducked hij? Hij heeft nog niet eens een tegenstander..
En je hoort nooit niemand klagen van ducken als diegene niet de champ is.. niemand heeft het over Florian? Nee 'want die heeft geen reden om te ducken' .. als champ ook niet want de UFC dwingt je toch om diegene te vechten en als die er tijdelijk niet is is het de volgend bad ass..
En trouwens.. iedereen ducked, ze cutten allemaal weight.. dus ze zijn bang voor de mensen in hun normale gewichtsklassen en willen dus een voordeel hebben over die een gewichtsklasse lager
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2012 11:42:56 ]