Nee, ze gaan eerst keurig op een rij bij de afscheiding staan.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:54 schreef Caland het volgende:
[..]
De ME begon direct te rammen bij binnenkomst.
Er was niet gewaarschuwd.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:55 schreef Nuchterheid het volgende:
Klopt. Daar is de ME voor. Er was al eerder gewaarschuwd. En als je dan niet luisteren wil...
Nee hoor. Kwamen via de achterkant van het stadion al rammend naar bovenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, ze gaan eerst keurig op een rij bij de afscheiding staan.
Jong Feyenoord - Vitesse 11-05 staat er. Geen idee waar.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:59 schreef Caland het volgende:
Kan het filmpje niet zien. Maar neem aan dat het over Feyenoord - Vitesse gaat op het kasteel?
Maar in die gracht loopt vrijwel niemand. En die ME'ers komen wel degelijk rammend naar boven. Uiteindelijk drijven ze ook de groep naar links, daar waar het vak bomvol was en er dus ook mensen in de verdrukking kwamen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jong Feyenoord - Vitesse 11-05 staat er. Geen idee waar.
Ze komen niet al klappend van achteren het stadion binnen maar van naast het veld, een trap op naar de tribune, netjes langs de kant.
Waarom moeten supporters automatisch ook relschoppers zijn?? Het enige wat telt is feiten en dat er geen sprake was van rellen is een feit.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:17 schreef Dagonet het volgende:
Ach ja, hoe kon ik het vergeten, het is natuurlijk altijd de schuld van de stoute politie en nooit en te nimmer van de voetbalsupporters die alleen maar komen om een fijn robbertje voetbal te aanschouwen en daarna al triomfantelijk in koor zingend herwaarts te keren of met enige kornuiten nog een kranig pils te drinken in de lokale uitbaterij.
dat valt juist reuze mee!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:37 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
[youtube]
www.youtube.com/watch?v=x096zCm9UYs&feature=youtube_gdata_player[/youtube]
Kijk dit eens en probeer dan eens een betere reactie te geven![]()
Ratten dat het zijn...
edit-hrgmpf link werkt niet via mobiel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |