Alleen werkt het in de praktijk niet echt.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:56 schreef Karstman het volgende:
Krijgen bedrijven niet allemaal voordelen als ze Wajong-ers in dienst nemen. Premie en belasting kortingen enzo. Dat zou juist een voordeel zijn om jou wel aan te nemen.
En je komt toch in aanmerking voor de Wajong? Vreemd.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:47 schreef Vstark het volgende:
Ik ben al uitgenodigd om bij een advocatenkantoor te komen werken (Heb er 40 uur maatschappelijke stage gelopen) en heb in het algemeen geen enkel probleem met werken.
Ja, en dan moet je alsnog verplicht op zoek naar werk. Doe je dat niet dan word je gekort op je uitkering. Met andere woorden; lekker nu die baan aanpakken!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:06 schreef Lienekien het volgende:
Als je gedeeltelijk arbeidsongeschikt bent, val je straks onder de Wet Werken naar Vermogen,
Ja daar is het natuurlijk niet voor. Als je zonodig wil studeren sluit je maar een lening af.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 01:10 schreef Xetran het volgende:
ik heb het zelf ook een poging gegeven om mijn studie te bekostigen.
No shit, ik zei er ook bij dat het niet mijn idee was.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 01:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja daar is het natuurlijk niet voor. Als je zonodig wil studeren sluit je maar een lening af.
Natuurlijk zijn die veilig. Maar een Wajong-uitkering is iets dat direct invloed heeft op je salaris, dus dat hoort een werkgever natuurlijk te weten.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:22 schreef Vstark het volgende:
Zo stelt m'n stiefpa dat je gegevens bij de staat wel veilig zijn!
Dat is alleen voor nieuwe wajongers. Als je er voor 2010 in zat verandert er niet zoveel dacht ik?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:06 schreef Lienekien het volgende:
Kortgezegd is de Wajong er straks alleen nog voor wie volledig arbeidsongeschikt is. Als je gedeeltelijk arbeidsongeschikt bent, val je straks onder de Wet Werken naar Vermogen, die de huidige bijstand vervangt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |