Snel maar even gepost, danquote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:35 schreef arachide. het volgende:
heloef is jarig
Wie niet post is forever alone.
Doe het dan per DM dan hoeven wij niet steeds jouw privé vragen niet te lezenquote:
Ja ik heb jullie wel doorquote:Op dinsdag 10 januari 2012 01:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doe het dan per DM dan hoeven wij niet steeds jouw privé vragen niet te lezen
En doe verder niet zo aangebrand
quote:Op maandag 9 januari 2012 22:58 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Geinig dat je dat zegt. Want ik zei toen toch in de chat dat jij wel mn type bent kwa uiterlijk. Nou 'die bovenste' ofwel Chyler Leigh vind ik echt een van de mooiste vrouwen op deze aardkloot
Nou Cactus was toch een autoriteit in dit topic, ik ben aan haar gehecht geraaktquote:Op dinsdag 10 januari 2012 01:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vroeg me af waarom je je dat afvroeg. Zo raar is dat toch niet.
Ah op die manier. Sorry dat ik over jouw grens ben gegaan door dit te vragen en niet te weten. Het spijt me enorm zeg.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 01:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nou Cactus was toch een autoriteit in dit topic, ik ben aan haar gehecht geraakt
Huh wat is deze?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 01:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
Kom jij nou niet tof doen, je durft niet eens een bakkie koffie met me te drinken
Geeft nietquote:Op dinsdag 10 januari 2012 01:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ah op die manier. Sorry dat ik over jouw grens ben gegaan door dit te vragen en niet te weten. Het spijt me enorm zeg.
Je moet ergens beginnenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 01:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dus moeten we maar koffiedrinken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |