Dat is wel een goed ideequote:Op maandag 9 januari 2012 22:26 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dat bescheiden moet je van je af gooien, Lekker de stad in gaan met een vriendin en kopen wat je past
Mooi toch hoef je dat tenminste niet meer te doenquote:
Van je familie moet je het hebbenquote:Op maandag 9 januari 2012 22:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja van mij mag je dr doen
you got my blessings
Jij wil zeker niet?quote:Op maandag 9 januari 2012 22:28 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zoek je personal shopperDoet bartje ook
Je bedoeld ontmaagden?quote:Op maandag 9 januari 2012 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mooi toch hoef je dat tenminste niet meer te doen
quote:
En ik maar denken dat ik twisted benquote:
En als je dan iets ziet hangen en je denkt, Tjeee eigenlijk weet ik niet wat men er van vind als ik dat draag... Gewoon denken ik vind het leuk en ik draag het.quote:
Jaquote:
Het is niet mijn zusje, het is mn zus en die is onderhand bijna 25. Komt bij dat we niet de beste band met elkaar hebbenquote:Op maandag 9 januari 2012 22:29 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Van je familie moet je het hebben
Ik ben juist beschermend over mijn zusje. Iedereen moet met z'n gore poten van haar afblijven.
ZoBehalve haar aanstaande man dan. Die heb ik inmiddels wel geaccepteerd.
Jij snapt het!quote:Op maandag 9 januari 2012 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mooi toch hoef je dat tenminste niet meer te doen
Personal Shopping Wingwoman FTWquote:Op maandag 9 januari 2012 22:28 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zoek je personal shopperDoet bartje ook
Niet dus? Vergeleken dit.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:29 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
[..]
En ik maar denken dat ik twisted ben
dat doe ik alquote:Op maandag 9 januari 2012 22:29 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
En als je dan iets ziet hangen en je denkt, Tjeee eigenlijk weet ik niet wat men er van vind als ik dat draag... Gewoon denken ik vind het leuk en ik draag het.
Is het ook niet hoorquote:
Dat doet er ook niet echt toe.. ik heb ook niet altijd de beste band met haar gehad, maar het blijft een stuk grote-broer-instinct bij mij ofzo. Zij heeft dat ook bij mij.. als iemand vroeger iets negatiefs over mij zei, dan viel ze diegene meteen aan.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is niet mijn zusje, het is mn zus en die is onderhand bijna 25. Komt bij dat we niet de beste band met elkaar hebben
Je googlde, geef maar toe. En anders wist je wat t was wat jou ook twisted maaktquote:Op maandag 9 januari 2012 22:29 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
[..]
En ik maar denken dat ik twisted ben
Jij niet? Wie is hier nu twisted?quote:Op maandag 9 januari 2012 22:31 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Je googlde, geef maar toe. En anders wist je wat t was wat jou ook twisted maakt
Geen van beide, ik ben op de hoogte van de running gagsquote:Op maandag 9 januari 2012 22:31 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Je googlde, geef maar toe. En anders wist je wat t was wat jou ook twisted maakt
Met niet de beste band bedoel ik eigenlijk dat ik haar niet moet en vice versaquote:Op maandag 9 januari 2012 22:31 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Dat doet er ook niet echt toe.. ik heb ook niet altijd de beste band met haar gehad, maar het blijft een stuk grote-broer-instinct bij mij ofzo. Zij heeft dat ook bij mij.. als iemand vroeger iets negatiefs over mij zei, dan viel ze diegene meteen aan.
Nou ja, iedereen heeft wel genoeg fantasie om te kunnen bedenken wat dat voorstelt.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:31 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |