SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom in de GRTDOJW SC!
Een leuke en gezellige SC voor mensen die echt geen reet te doen hebben. Hieronder een kleine FAQ.Onze FAQ
Ten allertijde ben je verplicht je te houden aan de FOK! huisregels
Q: Klinkt heel leuk dat SC maar ben ik wel welkom?
A: Uiteraard, mits je maar gezellig meedoet. Deze slowchat is voor iedereen die gezellig mee wil kletsen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd toch?
Q: Ik ben nieuw hier en wil meeposten, maar kom ik er wel tussen dan?
A: Als je gewoon normaal meedoet, dan hoor je er gewoon heel snel bij. Notoire bagger en zeikusers die hier alleen komen om te baggeren, bashen of wat dan ook zullen dan ook genegeerd worden.
Persoonlijke aanvallen zijn ook een no-go.Onze stamgasten
We noemen geen namen, dit veranderd nogal. Doe gewoon gezellig mee!
Voorstel voor meet:
Als je interesse hebt in een meet met mensen uit GRTDOJW, moet je MD maar even een pm sturen, dan kunnen we beter plannen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel meet!
Kom allemaal naar het Amerikaanseland van dudesque. Alles wordt verzorgd alleen de reiskosten niet
Statistieken:
Met dank aan Piles voor de StatsJa nee
Onder anderequote:
Das wel liefquote:Op maandag 9 januari 2012 21:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je kunt wel meerijden. Ik heb wel geen alfa..
Dat was vroegerquote:
Okay daar heb je gelijk in, bij mn 156 zit ie aan de zijkant voorquote:Op maandag 9 januari 2012 21:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mwa, vind die kentekenplaat op een lelijke plek zitten
ik rij gewoon ibiza
quote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 9 januari 2012 22:02 schreef Moeraskat het volgende:
LAPO FIPO SEPO TRIPO EINZZZ!!!!!!___ HALLON HOIN is vis een optie
gr gr mies en de sgaapen
truston
Sweet dreamsquote:Op maandag 9 januari 2012 22:02 schreef Moeraskat het volgende:
LAPO FIPO SEPO TRIPO EINZZZ!!!!!!___ HALLON HOIN is vis een optie
gr gr mies en de sgaapen
truston
nieuwe topic ook weer gevonden ?quote:
kerstvrouwquote:
Ik was die quote nog een het bouwenquote:Op maandag 9 januari 2012 22:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nieuwe topic ook weer gevonden ?
[..]
kerstvrouw
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja nee
Eigenlijk ben ik wel weer blij dat ik geen kerstliedjes meer hoor.quote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 22:07 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]Viessssssss (WAHRHEIT)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
wel onze dikke vriendin?quote:Op maandag 9 januari 2012 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik wel weer blij dat ik geen kerstliedjes meer hoor.
Oh god.. neeequote:
Ik ga even de kleine naar bed brengen dus er is een pauze in mijn gekletsquote:
tot zoquote:Op maandag 9 januari 2012 22:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga even de kleine naar bed brengen dus er is een pauze in mijn geklets
tot zo mensen
als die zo laat naar ned mag, ia die ook oud genoeg om zelf jet bed te vindenquote:Op maandag 9 januari 2012 22:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga even de kleine naar bed brengen dus er is een pauze in mijn geklets
tot zo mensen
waterpokken dus hoeft niet naar schoolquote:Op maandag 9 januari 2012 22:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als die zo laat naar ned mag, ia die ook oud genoeg om zelf jet bed te vinden
quote:Op maandag 9 januari 2012 22:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als die zo laat naar ned mag, ia die ook oud genoeg om zelf jet bed te vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |