ow ik welquote:Op maandag 9 januari 2012 21:43 schreef Crazy-M het volgende:
Eigenlijk heeft de efteling best wel mooie muziek als je zo dat kanaal van hun luistertals je door dat park loopt dan sta je daar niet gelijk bij stil
forrest gump, was dat niet die film met die gast met een slechte been ?quote:
nee hoor, het is gewoon mooie muziekquote:
kloptquote:Op maandag 9 januari 2012 21:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
forrest gump, was dat niet die film met die gast met een slechte been ?
jah kan me er vaag iets van herinneren, vroeger gezienquote:
die ken ik dan weer nietquote:
ik ken die van mn stage.. mijn bazin had die elke dag opstaanquote:
Mag ik ze aanraken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja sorriequote:Op maandag 9 januari 2012 21:46 schreef Crazy-M het volgende:
En volgens mij zijn we voor de 2de keer vandaag alleen hier
geweldigquote:Op maandag 9 januari 2012 21:48 schreef Crazy-M het volgende:
Dit deuntje hebben wij gebruikt voor een spooktocht van een groep 8 klas van een basisschool.
Wij hadden daar met een groep vrienden een post en hadden vanuit holiday on ice van die echte grote lijk kisten kunnen regelen van karton.
WIj stonden ook op een groot veld. Als je dan aankwam hadden we daar 7 van die kisten neer gezet, dit deuntje aan en dan bij de donderslag kwamen we langzaam uit die kisten, gehuld in witte kleden, overal kaarsen op dat veld. En dan liepen we traag richting hun. Daarna als weer sneller word gingen we langzaam terug om dan op het einde van het liedje weer in de kist te liggen en de deksel dicht te doen.
Daarna liepen ze verder en kwam er nog een pop uit de boom gevallen.
We hadden elk jaar de mooiste post
was een heel verhaal aan het typequote:Op maandag 9 januari 2012 21:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ken die van mn stage.. mijn bazin had die elke dag opstaan
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag ik ze aanraken?
ja hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
sorryquote:Op maandag 9 januari 2012 21:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
was een heel verhaal aan het type
[..]
ja hoor
Geeft dat geen vingervlekken?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
was een heel verhaal aan het type
[..]
ja hoor
als je in die kist lag, dan hoorde je ze gillen als die pop kwamquote:
moet ze ook elke keer schoon makenquote:
LMAOquote:Op maandag 9 januari 2012 21:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als je in die kist lag, dan hoorde je ze gillen als die pop kwam
ze dachten namelijk dat het was afgelopen, krijgen ze nog die pop, en degene die aan de touwen stond die stond 50 meter verder in het bos, in het zwart dus zag je ook niet, en dat touw zag je ook al niet
en hij kreeg het elke keer voor elkaar om die pop midden in de groep te laten vallen
Mn ex had lenzen, lekker ding was utquote:
ik had eerst een bril, maar die stond mij nietquote:Op maandag 9 januari 2012 21:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mn ex had lenzen, lekker ding was ut
en ineens had ie een bril op, wist niet eens dat hij lenzen had
Maar die bril stond hem ook errug leuk
helaas dat we ermee gestopt zijnquote:
ik doe niet aan meetsquote:
Is mij nu ff te verquote:
ja voor lasagnequote:Op maandag 9 januari 2012 21:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Is mij nu ff te ver
maar je mag altijd naar maastricht komen
niet zonder jou..quote:Op maandag 9 januari 2012 21:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik doe niet aan meetsmaar jullie kunnen gerust gaan ik hoor de verhalen later wel
ik wil jou een keer meetequote:Op maandag 9 januari 2012 21:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik doe niet aan meetsmaar jullie kunnen gerust gaan ik hoor de verhalen later wel
als de lasgne klaar staatquote:Op maandag 9 januari 2012 21:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Is mij nu ff te ver
je kunt wel meerijden. Ik heb wel geen alfa..quote:Op maandag 9 januari 2012 21:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Is mij nu ff te ver
Alfa roest onder je kont wegquote:Op maandag 9 januari 2012 21:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je kunt wel meerijden. Ik heb wel geen alfa..
Maar ze zijn wel mooiquote:
mwa, vind die kentekenplaat op een lelijke plek zittenquote:Op maandag 9 januari 2012 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel mooi![]()
![]()
![]()
In tegenstelling tot de grote hoeveelheid gebakjes die ik zie rijden.
quote:
Ja dat is waar.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mwa, vind die kentekenplaat op een lelijke plek zitten
ik rij gewoon ibiza
watquote:
Leon ziet er ook mooi uitquote:Op maandag 9 januari 2012 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat is waar.![]()
Ibiza is ook mooi.
Of de nieuwe leon.
ik ook. Maar niet lang meerquote:Op maandag 9 januari 2012 21:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mwa, vind die kentekenplaat op een lelijke plek zitten
ik rij gewoon ibiza
Ik ben niets zonder jou, annabelquote:
als ik prive ga leasen wordt het of Polo of ibizaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |