ik had eerst een bril, maar die stond mij nietquote:Op maandag 9 januari 2012 21:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mn ex had lenzen, lekker ding was ut
en ineens had ie een bril op, wist niet eens dat hij lenzen had
Maar die bril stond hem ook errug leuk
helaas dat we ermee gestopt zijnquote:
ik doe niet aan meetsquote:
Is mij nu ff te verquote:
ja voor lasagnequote:Op maandag 9 januari 2012 21:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Is mij nu ff te ver
maar je mag altijd naar maastricht komen
niet zonder jou..quote:Op maandag 9 januari 2012 21:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik doe niet aan meetsmaar jullie kunnen gerust gaan ik hoor de verhalen later wel
ik wil jou een keer meetequote:Op maandag 9 januari 2012 21:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik doe niet aan meetsmaar jullie kunnen gerust gaan ik hoor de verhalen later wel
als de lasgne klaar staatquote:Op maandag 9 januari 2012 21:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Is mij nu ff te ver
je kunt wel meerijden. Ik heb wel geen alfa..quote:Op maandag 9 januari 2012 21:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Is mij nu ff te ver
Alfa roest onder je kont wegquote:Op maandag 9 januari 2012 21:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je kunt wel meerijden. Ik heb wel geen alfa..
Maar ze zijn wel mooiquote:
mwa, vind die kentekenplaat op een lelijke plek zittenquote:Op maandag 9 januari 2012 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel mooi![]()
![]()
![]()
In tegenstelling tot de grote hoeveelheid gebakjes die ik zie rijden.
quote:
Ja dat is waar.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mwa, vind die kentekenplaat op een lelijke plek zitten
ik rij gewoon ibiza
watquote:
Leon ziet er ook mooi uitquote:Op maandag 9 januari 2012 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat is waar.![]()
Ibiza is ook mooi.
Of de nieuwe leon.
ik ook. Maar niet lang meerquote:Op maandag 9 januari 2012 21:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mwa, vind die kentekenplaat op een lelijke plek zitten
ik rij gewoon ibiza
Ik ben niets zonder jou, annabelquote:
als ik prive ga leasen wordt het of Polo of ibizaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |