quote:Op maandag 9 januari 2012 23:03 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Je zal het nooit weten, vrees ik.Jij ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
met wat voor verhaal ben je bezig?quote:Op maandag 9 januari 2012 23:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
heb 3 uur in de starbucks gezeten en anderhalve liter chocomelk opgedronken en aan mijn verhaal zitten wetken. ni gaan ze dicht en ik ben misselijk fml
je moet ook je eigen zuipen meenemen. starbucks koffie de hele dag gaat te ver.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
heb 3 uur in de starbucks gezeten en anderhalve liter chocomelk opgedronken en aan mijn verhaal zitten wetken. ni gaan ze dicht en ik ben misselijk fml
zoeen met woorden en gebeurtenissenquote:Op maandag 9 januari 2012 23:03 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
met wat voor verhaal ben je bezig?
Ik vind verhalen met plaatjes leuker.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
zoeen met woorden en gebeurtenissen
ik zei gister tegen monkyyy dak bij de de winkel in den haag werk. daar was de helft van gelogen en de rest mag je zelf bedenkenquote:
"het harde leven van een aapje"quote:Op maandag 9 januari 2012 23:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
JE WOONT IN DEN HAAG OMGquote:Op maandag 9 januari 2012 23:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik zei gister tegen monkyyy dak bij de de winkel in den haag werk. daar was de helft van gelogen en de rest mag je zelf bedenken
Die mensen willen ook naar huisquote:Op maandag 9 januari 2012 23:08 schreef monkyyy het volgende:
dingen die om 11 uur dichtgaan en hun klanten eruit trappen
wat is er mis met op je zolder typen ookweerquote:Op maandag 9 januari 2012 23:08 schreef monkyyy het volgende:
Gewoon blijven zitten, like a boss.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:08 schreef monkyyy het volgende:
je werkt 3 uur lang aan je dagboek?quote:Op maandag 9 januari 2012 23:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
ze proberen je te helpen.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Daar wonen snitches, ga ik vragen waar coffeeshop is, sturen ze me verkeerd
Zo geweldig vind ik het nietquote:Op maandag 9 januari 2012 23:10 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Zo ver?Wel jaloers. Kutstad van me.
coban woont op stand.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:13 schreef coban het volgende:
Haha dientje thug life
Nee hooidraad niet waar alle turken wonenen
Alles beter dan Rotterdam.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:13 schreef coban het volgende:
[..]
Zo geweldig vind ik het nietheb liever den haag ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |