Je zou het kluisje ernaast maar hebben.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Op school toch
Ik had klasgenootje die deed het tussen de kluisjes
quote:Op maandag 9 januari 2012 22:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Op school toch
Ik had klasgenootje die deed het tussen de kluisjes
Was zeg maar naast de kluisjes in zo'n hoekje en een muurquote:Op maandag 9 januari 2012 22:53 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Je zou het kluisje ernaast maar hebben._________
quote:Op maandag 9 januari 2012 22:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maak foto ervan en upload hem hier dan, dat doen starbucks mensen, en terras mensen
Toch, dat is meestal waar ik mijn tas neerflikkerde als ik mijn boeken er in deed/uit haalde.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Was zeg maar naast de kluisjes in zo'n hoekje en een muur
omg de derde wereld komt onze kant op in de persoon van beachquote:Op maandag 9 januari 2012 22:57 schreef Beach het volgende:
mensen die op school niet poepen in de gang tijdens de lessen als er niemand loopt
quote:Op maandag 9 januari 2012 22:57 schreef Beach het volgende:
mensen die op school niet poepen in de gang tijdens de lessen als er niemand loopt
ah. heb ik wel eens gezegd. moet je opletten!quote:Op maandag 9 januari 2012 23:01 schreef coban het volgende:
[..]
Waar ik vraag in welke provincie je woont
Please?quote:Op maandag 9 januari 2012 23:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ah. heb ik wel eens gezegd. moet je opletten!
Je zal het nooit weten, vrees ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willyfoofoo has posted.
This thread is now important.
heb 3 uur in de starbucks gezeten en anderhalve liter chocomelk opgedronken en aan mijn verhaal zitten wetken. nu gaan ze dicht en ik ben misselijk fmlquote:Op maandag 9 januari 2012 22:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
heb je bij de zitten schrijven vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |