Ja toch.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zo zo.. Nectar wordt eindelijk volwassen zo te lezen.
tabtabspatiequote:Op maandag 9 januari 2012 21:55 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mensen die niet posten via alt+s
Nee ik weet nietquote:Op maandag 9 januari 2012 21:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
9201221503843
Als je weet waar dit vandaan komt ben je echt een baas
Zeg hoe staat het met de nutteloze sites?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:56 schreef Dalando het volgende:
of tabtabenter, hangt er vanaf wat lekkerder in de vingers ligt, wat ik als laatst heb getypt
Ja, als dat stukje tekst door hem geschreven is, mag ik maar vanuit gaan, aangezien ik geen zin heb om nu de internetdetective uit te hangen, dat Nectar een stuk volwassener is dan menig doen geloven.quote:
Prima hoor, up and running.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:57 schreef Nectar het volgende:
[..]
Zeg hoe staat het met de nutteloze sites?
oh ik heb zn tekst niet gelzenquote:Op maandag 9 januari 2012 21:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, als dat stukje tekst door hem geschreven is, mag ik maar vanuit gaan, aangezien ik geen zin heb om nu de internetdetective uit te hangen, dat Nectar een stuk volwassener is dan menig doen geloven.
Zeker, zeker, bij jou ook?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:56 schreef Nectar het volgende:
[..]
hey hooidraaid alles cool achter de motherfucking sjam
't waren er een beetje veel, ik heb ze naar mijn FoBo verplaatst.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:58 schreef Nectar het volgende:
[..]
Oh ze zijn wel allemaal uit je sig gehaald
linkjequote:Op maandag 9 januari 2012 21:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat zou ik dan wel even doen.
Sorryquote:Op maandag 9 januari 2012 21:56 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Was je posttijd en nummer van de post in de topic.
Dit niet weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |