Heb ik gemaaktquote:Op maandag 9 januari 2012 23:35 schreef Willyfoofoo het volgende:
Ik zie nu trouwens pas dat ik in de eerste plaatjes van de OP sta, ook al kom/kwam ik hier amper.
wat ze niet zeiden is dat de regen inmiddels ook in nederland een stukje radioactiever is dankzij japan. prioriteiten he.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:37 schreef Dientje12 het volgende:
vanochtend was op het nieuws dat er nu al bloemetjes groeien.
Who the fuck gives a fuck
Sommige mensen overdrijven echt met die dingen, ik trek mij daar niets van aan, ik loop gewoon langs die bloem en kijk niet eens om als een baus
Als ik vrij was dan lag ik tot 15:00 in me nestquote:Op maandag 9 januari 2012 23:36 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik was om iets van 6u/half 7 wakker vandaag en ik heb vakantie
Schande toch.
Tja, wat denk je van die containers die uit japan komen?quote:Op maandag 9 januari 2012 23:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wat ze niet zeiden is dat de regen inmiddels ook in nederland een stukje radioactiever is dankzij japan. prioriteiten he.
wat dan.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:38 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Tja, wat denk je van die containers die uit japan komen?
Nee, we importeren wel goederen uit japan..quote:Op maandag 9 januari 2012 23:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wij importeren radioactiviteit huh.
Urkquote:Op maandag 9 januari 2012 23:34 schreef Patje1987 het volgende:
Urker Mannen Ensemble in de Martinikerk in Bolsward
weet je wat er veel geimporteerd wordt uit japan?quote:Op maandag 9 januari 2012 23:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, we importeren wel goederen uit japan..
Als dat radioactiviteit bevat
Ik normaal ook, maar de afgelopen dagen werd het 17u, 20u, etc en nu is het cirkeltje weer rondquote:Op maandag 9 januari 2012 23:38 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Als ik vrij was dan lag ik tot 15:00 in me nest
quote:Op maandag 9 januari 2012 23:34 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Daarom zou ik ook alleen in de bovenbouw lesgeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenbouw kan net ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vraag Ali Khameneiquote:Op maandag 9 januari 2012 23:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik wil wel een eigen krachtbron. waar koop ik die radioactiviteit en wat kost ut.
http://www.amazon.com/Images-SI-Inc-Uranium-Ore/dp/B000796XXMquote:Op maandag 9 januari 2012 23:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik wil wel een eigen krachtbron. waar koop ik die radioactiviteit en wat kost ut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |