Hoeveel? Ik schiet wel voor, ik heb namelijk wel een geldproducerende rugquote:
Ja, sorry.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:24 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Late reactie, nie?Het is een goede baan als je niet naar het lage loon, de lage waardering en gigantische hoeveelheden werk kijkt.
Ik kan geen geld van jou aannemen.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:25 schreef coban het volgende:
[..]
Hoeveel? Ik schiet wel voor, ik heb namelijk wel een geldproducerende rug
Leugens! Ja, lijkt me zeker ook wel een leuke baan, maar de nadelen.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, sorry.Druk hè
Lijkt me wel leuk hoor, les geven. Heb ik ook wel gedaan, soort van. Maar nee, als echte baan, liever niet.
quote:Op maandag 9 januari 2012 23:26 schreef Teoman het volgende:
[..]
Fuck it ik ga er niet verder op in joh.
Maar Rotterdam mensen vergeet niet
Goed juist, dan worden kinderen misschien tenminste weer fatsoenlijk afgerichtquote:Op maandag 9 januari 2012 23:28 schreef coban het volgende:
Ik zou ook geen lerares willen worden. Het lijkt me wel leuk enzo, maar ik ben bang dat ik op den duur mijn geduld verlies en kinderen ga meppen
Dan houden ze hun kop ook wel.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:28 schreef coban het volgende:
Ik zou ook geen lerares willen worden. Het lijkt me wel leuk enzo, maar ik ben bang dat ik op den duur mijn geduld verlies en kinderen ga meppen
Jup, al die jonge meisjes die verliefd op je worden omdat je zo slim bent enzo, en die je dan allemaal moet weigeren omdat ze te jong zijn.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:27 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Leugens! Ja, lijkt me zeker ook wel een leuke baan, maar de nadelen.
Hoezo dan doe je toch gewoon hun hoger cijfergeven enzo en jii profit en zij profit en ieder houdt hun bekquote:Op maandag 9 januari 2012 23:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jup, al die jonge meisjes die verliefd op je worden omdat je zo slim bent enzo, en die je dan allemaal moet weigeren omdat ze te jong zijn.Allemaal gebroken hartjes
Ohja, dat kan ook natuurlijk. Tenzij ze je dan opeens gaan beschuldigen van van alles en nog wat.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:32 schreef coban het volgende:
[..]
Hoezo dan doe je toch gewoon hun hoger cijfergeven enzo en jii profit en zij profit en ieder houdt hun bek
No problem, sir. Ik ben uw advocaat.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ohja, dat kan ook natuurlijk. Tenzij ze je dan opeens gaan beschuldigen van van alles en nog wat.
Daarom zou ik ook alleen in de bovenbouw lesgeven.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jup, al die jonge meisjes die verliefd op je worden omdat je zo slim bent enzo, en die je dan allemaal moet weigeren omdat ze te jong zijn.Allemaal gebroken hartjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Productief geweld wel, hè.quote:
Willyfoofoo has posted.
This thread is now important.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |