quote:Op maandag 9 januari 2012 21:21 schreef Nirak het volgende:
Mooie stats sanne!
Hier ook de vraag gehad op mn werk hoe lang ik nog doorga. Mijn antwoord is: zolang het goed gaat en het voor mij leuk blijft. Er wordt vreemd opgekeken naar mensen die een jaar bv geven in mijn omgeving, ik kijk gewoon hoe het loopt, wil er geen termijn aanhangen nu.
Hoewel ik vandaag en gisteren wel eens denk: auw auw.. Hij is volgens mij aan het regelen en drinkt nu 2 borsten per keer ipv 1 en ook iedere 2 uur zo ongeveer ipv iedere 3. Mijn tepels voelen gekneusd aan inmiddelsmorgen maar extra vaak kolven op mn werk.
Zijn ontlasting is nu wel geler ipv mosterdkleur.. komt dat misschien omdat hij zich aan het overeten is?
Grappig dat ik nu jargon gebruik terwijl ik een tijdje geleden me dit soort dingen ook af vroeg.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:30 schreef _evenstar_ het volgende:
Nirak hier verschillende gradaties geel ook hooren bij een dieetfoutje groen
Wat is een droomvoeding?
Ik had trouwens vooraf echt niet gedacht dat er zoiets bestond als bv-jargon.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:37 schreef sverbern het volgende:
[..]
Grappig dat ik nu jargon gebruik terwijl ik een tijdje geleden me dit soort dingen ook af vroeg.
Dit: http://www.kellymom.com/parenting/sleep/4mo-sleep.htmlquote:Op maandag 9 januari 2012 21:51 schreef Sannne het volgende:
4 maanden dip? Nooit van gehoord, nooit gehad ook
Ik vraag me nu wel af wat dat is.. Zit je dan zelf in een dip of dipt je productie..quote:Op maandag 9 januari 2012 21:51 schreef Sannne het volgende:
4 maanden dip? Nooit van gehoord, nooit gehad ook
Je kindje ziet en hoort zoveel dat het is afgeleid en daardoor minder goed drinkt. 's Nachts wel goed doordrinken maar overdag steeds wegkijken, huilen, lachen. Daarnaast kan je productie dippen als je weer aan het werk gaat en dit is ook vaak bij 4 maanden.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:54 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik vraag me nu wel af wat dat is.. Zit je dan zelf in een dip of dipt je productie..
als ik het me goed herinner .. lijkt je kindje op de curve die de constulatiebureau's gebruiken, af te buigen naar beneden of een terugval te maken tov de fles gevoede kindjes. Er is dus eigenlijk helemaal geen sprake van een dip, maar van een buiging in de curve die te verklaren is omdat kindjes aan de borst natuurlijker groeien dan aan de fles.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:54 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik vraag me nu wel af wat dat is.. Zit je dan zelf in een dip of dipt je productie..
Lekkahquote:Op maandag 9 januari 2012 21:54 schreef mignonne het volgende:
Een slapend kind ruikt je
I kid you not
Nee hoor, ik geloofde het ook eerst niet maar een iets oudere baby kan dat. Soms klaagt J. hongerig terwijl zijn ogen nog dicht zijn. Ik leg hem dan slapend bij me en hij drinkt goed.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:53 schreef Nirak het volgende:
Maar wat ik niet snap aan die droomvoedingen.. Hoe hapt een slapend kindje aan? Vast een domme vraag
wij hebben die dip ook niet gehad hoorquote:Op maandag 9 januari 2012 22:08 schreef Sannne het volgende:
Elise wordt ook echt wakker voor voeding. Na 10 slokken slaapt ze weer.
Die dip hebben we echt niet gehad. Afgeleid zijn wel, maar ze is een te grote vreetzak om andere dingen interessanter te vinden dan melk
haha, ik had uit je berichtje opgemaakt dat je kindje jonger was.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:14 schreef Nirak het volgende:
Oh, maar mijn baby is dan nog niet oud genoeg voor droomvoeden sverbern, want die moet woensdag eerst nog maar eens 11 weken worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |