Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
[ Bericht 0% gewijzigd door Dudeweiser op 09-01-2012 21:20:47 ]
Blijft weinig over van de waarde dus..quote:FIFA Ultimate Team
TOTY Defenders: Casillas (89 to 93), Alves (86 to 91), Pique (88 to93), Vidic (89-94), Ramos (85-91). Available until Sunday. FUT Web http://bit.ly/duznsU Tweet this: http://bit.ly/zipeFu
Goeie smaak ^o^quote:Op maandag 9 januari 2012 21:17 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Also, Messi gaat echt wel 99 worden. Zie alleen al hoe deze shit wordt gemolken.
Fut is toch al gratis?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:18 schreef vandermar het volgende:
Volgend jaar mag FUT wel gratis worden, EA pakt miljoenen potver. Beter maken ze dit ook voor NBA, is wel genoeg vraag naar denk ik.
Griffin
Bosh
en nog meer bazen in een team
Die lijkt op iemand uit mijn dorp die ik wel kenquote:Op maandag 9 januari 2012 21:17 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Also, Messi gaat echt wel 99 worden. Zie alleen al hoe deze shit wordt gemolken.
ons kent ons in Fyslân hequote:Op maandag 9 januari 2012 21:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die lijkt op iemand uit mijn dorp die ik wel ken
De pakjengs en dan gewoon 30 pakjes mag iedereen in totaal gratis premium dus en de rest moet je zelf kopen.quote:
Maar pakjes zijn geen must opzich, is gewoon tactisch van EAquote:Op maandag 9 januari 2012 21:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
De pakjengs en dan gewoon 30 pakjes mag iedereen in totaal gratis premium dus en de rest moet je zelf kopen.
EA is een drugsdealer.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maar pakjes zijn geen must opzich, is gewoon tactisch van EA
Volgens mij zit het ook in dat American Football spel.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:18 schreef vandermar het volgende:
Volgend jaar mag FUT wel gratis worden, EA pakt miljoenen potver. Beter maken ze dit ook voor NBA, is wel genoeg vraag naar denk ik.
Griffin
Bosh
EA heeft niet eens een NBA-spel meer.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:18 schreef vandermar het volgende:
Griffin
Bosh
Leuk team! Vooral de combinatie Evra - Suarez.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:31 schreef MeneerBob het volgende:
Hoppa, BPL team af. Puur gemaakt met spelers die ik leuk vind om te zien spelen IRL.
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#dhBCpL2ebcuUP
2K games danquote:Op maandag 9 januari 2012 21:28 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
EA heeft niet eens een NBA-spel meer.
Als dat geen leuke taferelen op zal leverenquote:Op maandag 9 januari 2012 21:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Leuk team! Vooral de combinatie Evra - Suarez.
Denk dat hij nog verder gaat dalen... Ik zou hem lozen.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:48 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb o.a. een Sagna voor 1100 coins, Dede 600, Buffon 650...
Aan de andere kant kan ik IF Xabi Alonso niet eens voor 150k verkopenik hou hem maar even vast, misschien dat als de gekte van deze week voorbij is het weer iets beter wordt (zal wel niet).
Ik zeg deoquote:Op maandag 9 januari 2012 22:00 schreef Tobi-wan het volgende:
Even een vraagje gasten...
Is dit sweaty?
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/109692474
Zonder pakjes geen spelers zonder spelers geen FUTquote:Op maandag 9 januari 2012 21:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maar pakjes zijn geen must opzich, is gewoon tactisch van EA
Op xbox al 30,quote:Op maandag 9 januari 2012 22:03 schreef duoz het volgende:
jammer dat silva nog steeds 40 k is =( (op de pc dan tenminste)
Die CAM of CB?quote:Op maandag 9 januari 2012 22:03 schreef duoz het volgende:
jammer dat silva nog steeds 40 k is =( (op de pc dan tenminste)
Maar als er eenmaal genoeg kaarten ingame zijn rolt het toch ook door zonder pakjes?quote:Op maandag 9 januari 2012 22:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zonder pakjes geen spelers zonder spelers geen FUT
nee.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maar als er eenmaal genoeg kaarten ingame zijn rolt het toch ook door zonder pakjes?
Mensen gaan dan alle kaarten kopen van de speler. En alles discarden. En dan de laatste 3 voor het 1000 dubbele op de markt zetten.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maar als er eenmaal genoeg kaarten ingame zijn rolt het toch ook door zonder pakjes?
Doe eens linkje van je team, hou wel van buget teams die verwachtingen overtreffenquote:Op maandag 9 januari 2012 22:06 schreef vandermar het volgende:
Rafael Sobis en Maicosuel zijn echt ondergewaardeerd door iedereen. Iedereen speelt maar met Neymar en Pato maar deze 2 voelen niet anders aan en dat voor 150 coins per spelerecht heerlijk team nu bij mijn brazilianen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |