tref je een examinator van het andere geslacht?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:11 schreef H-D het volgende:
Iemand nog tips voor mondeling erfrecht trouwens?
SIS werkte vandaag uitzonderlijk snel! Het lijkt vernieuwd te zijn. Ik hoefde niet heel veel te doen want ik had alle vakken al weken in m'n winkelmandje (tip voor de volgende keer: dat is een aanrader) dus ik hoefde toen het druk werd alleen nog maar te bevestigen en dat ging foutloos. Dus nu heb ik een rooster om van te watertanden: dinsdag 13:00-17:00, woensdag 15:00-17:00. En vijf dagen weekendquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:11 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Beter dan deze TT.
Hoe gingen inschrijvingen met nieuwe vakken btw? Ik moet er morgen aan geloven en heb bijzonder weinig vertrouwen in het SIS systeem als het druk wordt.
Ik moet steeds aan the Bloc Party denken als ik jouw UI ziequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah nice, goed om te horen. Had ze ook al van te voren in winkelwagen gezet, even hopen dat het morgen nog steeds goed werkt. Di van 11-13 en do 13-17, kan ik iig nog paar dagen werken. Is trouwens al bekend wanneer IRW en aanspr online komen? Dacht dat het gisteren zou gebeuren.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
SIS werkte vandaag uitzonderlijk snel! Het lijkt vernieuwd te zijn. Ik hoefde niet heel veel te doen want ik had alle vakken al weken in m'n winkelmandje (tip voor de volgende keer: dat is een aanrader) dus ik hoefde toen het druk werd alleen nog maar te bevestigen en dat ging foutloos. Dus nu heb ik een rooster om van te watertanden: dinsdag 13:00-17:00, woensdag 15:00-17:00. En vijf dagen weekend
AR staat al online, ik heb een 7. IRW weet ik nietquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:01 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ah nice, goed om te horen. Had ze ook al van te voren in winkelwagen gezet, even hopen dat het morgen nog steeds goed werkt. Di van 11-13 en do 13-17, kan ik iig nog paar dagen werken. Is trouwens al bekend wanneer IRW en aanspr online komen? Dacht dat het gisteren zou gebeuren.
Alleen de werkgroepen, hoorcolleges doe ik niet aan zolang ik geen kamer hebquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:04 schreef Ryon het volgende:
Zelfs voor rechten zijn dat weinig contact uren. Of zijn dit alleen 3 werkgroepen?
Bijvoorbeeld. Dit staat zo kaalquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waar dacht je aan? 'Jetblasten het nieuwe jaar in' ofzo?
Dat is onbekend tot je het tentamen hebt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:49 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
tref je een examinator van het andere geslacht?
anders gewoon studeren.
Moest aanspr en IRW overnieuw doen, zit voor de rest al in mn 2e jaar fiscaal rechtquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
AR staat al online, ik heb een 7. IRW weet ik nietHoe komt het trouwens dat jij eerstejaars vakken volgt, maar morgen pas aan moet melden?
Kijk hier. Sowieso dat het je redtquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:27 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Kan iemand me misschien blij maken met een (korte) samenvatting van van der Pot? Of andere dingen voor staatsrecht?Overmorgen tentamen, dat wordt niks.
Staatsrecht had ik vorig jaar met een zes gehaald dankzij goed opletten bij de werkgroepen. Aan de colleges had ik toen helemaal niks en dat boek van van der Pot kwam ik niet echt goed doorheen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:27 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Kan iemand me misschien blij maken met een (korte) samenvatting van van der Pot? Of andere dingen voor staatsrecht?Overmorgen tentamen, dat wordt niks.
Oh jij held, dankjewel!quote:
Van der Pot is echt een drama. Daarom heb ik het ook zo lang mogelijk uitgesteld denk ik. Ik ben echter ook nooit echt naar die hoorcollege's geweest omdat ik daar ook niet echt wat aan had. Die werkgroepen overigens wel, maar die waren om vrijdagmorgen, dus of ik daar zoveel van heb meegekregen..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:46 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Staatsrecht had ik vorig jaar met een zes gehaald dankzij goed opletten bij de werkgroepen. Aan de colleges had ik toen helemaal niks en dat boek van van der Pot kwam ik niet echt goed doorheen.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:01 schreef Tchock het volgende:
Ik moet steeds aan the Bloc Party denken als ik jouw UI zieOh, ik wist helemaal niet van het bestaan van een gelijksoortige foto afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
* Fip meldt zichquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:16 schreef Kimochi het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Dit staat zo kaal
Ik ben benieuwd hoe het met de herkansers van Internationaal is gegaan.
Ah, dat ben ik!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:16 schreef Kimochi het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe het met de herkansers van Internationaal is gegaan.
Nee, ik studeer aan de Erasmus Universiteit. Ik moet er wel trouwens bij vertellen dat je voor het maken van opdrachten tien punten kreeg als twee van de drie nagekeken opdrachten goed of voldoende waren. Het alternatief was anders het maken van een extra vraag op het tentamen voor tien punten. Volgens de docenten zou die vraag pittig zijn, maar gek genoeg vond ik hem niet moeilijk. Ik had wel overigens vooraf tien punten voordat ik het tentamen ging maken, dus ik hoefde hem niet te maken.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:04 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Van der Pot is echt een drama. Daarom heb ik het ook zo lang mogelijk uitgesteld denk ik. Ik ben echter ook nooit echt naar die hoorcollege's geweest omdat ik daar ook niet echt wat aan had. Die werkgroepen overigens wel, maar die waren om vrijdagmorgen, dus of ik daar zoveel van heb meegekregen..
Studeer je ook aan de RuG trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |