Weenie wel gehad dat ik eraf vloogquote:Op maandag 9 januari 2012 21:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ooit weleens gehad dat je zo neerkomt en je rug beetje buigt en je voet op de trampo komt en dat die weer omhoog gaat en jezelf in je gezicht een knietje geeft?
Oké dat wist ik nietquote:Op maandag 9 januari 2012 21:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Sowieso dat, en dit dus;
[ afbeelding ]
Sneuheid ten top ditquote:Op maandag 9 januari 2012 21:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wijs op het dm-logo'tje in je eigen post.
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:29 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
BBQSausage: Developer / Wiki/FoBo mod / Moderator / ...
[..]
coban in slow-motion op de trampolineWat zou dat me goed staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:29 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
BBQSausage: Developer / Wiki/FoBo mod / Moderator / ...
[..]
coban in slow-motion op de trampolineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb grote trampoline voor ons allemaalOver 2 jaar woont iedereen in cobanland.
kunt klikken, om vervolgens de posts van alleen die user te laten zien door op de toggle-link te klikken?
Wanneer gaan we met z'n allen springen dan?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:30 schreef coban het volgende:
[..]
ik heb grote trampoline voor ons allemaal
Oeff pijnlijk manquote:Op maandag 9 januari 2012 21:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Haha ernaast vallen.
Of met je hoofd op die ijzeren rand
2 minuten geledenquote:Op maandag 9 januari 2012 21:31 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Wanneer gaan we met z'n allen springen dan?
Ja, of dat als je met zn 2en op die trampoline springt en dan komt de 1e neer en dan vlakdaarna de andere en die word dan dik gelanceerdquote:
Wanneer gaan we trampolinenen dan?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:30 schreef coban het volgende:
[..]
ik heb grote trampoline voor ons allemaal
Uhuquote:Op maandag 9 januari 2012 21:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan wel je echt Forever alone btw
Deze wist ik dan weer welquote:Op maandag 9 januari 2012 21:31 schreef BBQSausage het volgende:
Oja, en dat je op [ afbeelding ] kunt klikken, om vervolgens de posts van alleen die user te laten zien door op de toggle-link te klikken?
Doet mijn broertje met onze konijnquote:Op maandag 9 januari 2012 21:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, of dat als je met zn 2en op die trampoline springt en dan komt de 1e neer en dan vlakdaarna de andere en die word dan dik gelanceerd
Nee echt?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:33 schreef coban het volgende:
[..]
Doet mijn broertje met onze konijn
Zo zielig
lol nee.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan weet je het snel veranderen van UI door op je UI te klikken ook.
ligt niet aan jouquote:Op maandag 9 januari 2012 21:35 schreef Willyfoofoo het volgende:
Ligt het aan mij of is ONZ steeds doder de laatste tijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |