quote:Op maandag 9 januari 2012 21:15 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Is mijn onvoorwaardelijke liefde niet genoeg voor je?
[..]
En dan zomaar je tagje afnemen!Nee sorry man daar kan ik niet van overlevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Zolang je geen Duitse dictator gaat groeten ziet niemand dat johquote:Op maandag 9 januari 2012 21:20 schreef Dalando het volgende:
Er zit een gat in m'n shirtONDER M'N OKSEL
Je zweet is aan de zurige kant..quote:Op maandag 9 januari 2012 21:20 schreef Dalando het volgende:
Ik heb Aldi-ijsthee.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:19 schreef coban het volgende:
[..]
Nee sorry man daar kan ik niet van overleven
Extra luchtgatquote:Op maandag 9 januari 2012 21:20 schreef Dalando het volgende:
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:15 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
En dan zomaar je tagje afnemen!Ja, ik vind het ook niet kunnen. Die tag moet gewoon blijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar een nieuwe tag mag ook wel hoor, eentje met een kleurtje.![]()
Het was niet het zweet, maar m'n bed.quote:
Deze snap ik nietquote:Op maandag 9 januari 2012 21:22 schreef Dalando het volgende:
[..]
Het was niet het zweet, maar m'n bed.
Hoek van m'n bed heeft m'n shirt doen scheurenquote:
Doe een voorstel zou ik zeggen.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook niet kunnen. Die tag moet gewoon blijven.
Maar een nieuwe tag mag ook wel hoor, eentje met een kleurtje.
Psh.quote:
Hoe dat dan?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:23 schreef Dalando het volgende:
[..]
Hoek van m'n bed heeft m'n shirt doen scheuren
Spaghettivreterquote:
T80 Lijst?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:23 schreef BBQSausage het volgende:
Weet je wat me opvalt, verbannen users staan ook gewoon in de tong80 lijst
Dat heb ik in zekere mate al gedaan.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:23 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Doe een voorstel zou ik zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |