Had hier weinig problemen. Kan hem nog wel even nalopen als je er niet uit komt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:33 schreef Cynic het volgende:
Deze maand zeer waarschijnlijk in Vera spelen, altijd leuk!
Gisteren is een vriend van me langs geweest waar ik mee in een bandje ga spelen. Hij heeft zo'n Digitech GSP1101 gekocht, ook een erg leuk ding, mooie degelijke floorcontroller erbij (stukken beter dan die van mijn oude 2120 in ieder geval.
Ohja, en volgens mij is er iets met de electronica van mijn Washburn niet helemaal goed Dean, ik mis output en het neckelement is bijna clean als ik met mijn normale scheurgeluid speel.... Binnenkort dus maar eens mijn soldeerkunsten er op los laten.
Het is op vrijdagavond.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Tof. Als het in een weekend is kom ik misschien wel even langs.
Ik ga dit weekend er even goed voor zitten, voor hetzelfde geld is er ergens een kabel niet helemaal 100%.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 06:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Had hier weinig problemen. Kan hem nog wel even nalopen als je er niet uit komt.
Dat is weekend genoegquote:
welke vrijdag?quote:
Juist. Ik kom ook.quote:
Wat danquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:18 schreef The_Dean het volgende:
Ik had gisteren een hevige GASaanval. Meteen deal gesloten, word 13.00 op het werk afgeleverd.
Wow gaaf! Is natuurlijk wel dubbelvet voor jou!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:24 schreef The_Dean het volgende:
First Act GarageMaster! Na jaren zoeken
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:56 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Dat heeft ook geen zin. Je kan beter een riff een 10 a 15 min per dag oefenen. Je zult zien dat je de volgende dag (of na een paar dagen) sommige dingen 'opeens' kan terwijl het de dag ervoor voor geen meter lukte.
lol tofquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:24 schreef The_Dean het volgende:
First Act GarageMaster! Na jaren zoeken
http://www.firstact.com/A(...)s/09_28_2006_VW.aspx
Natuurlijk is het kwaliteit. Het Volkswagenlogo staat er op.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:47 schreef mr-green het volgende:
[..]
lol tof
Is het een beetje kwaliteit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |