Thomann heeft ze?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:55 schreef The_Dean het volgende:
Ik zoek zo'n spraak / intercom microfoon voor op een balie of bureau. Hoeft niet nieuw... Iemand hier?
1 2 | Dikste snaar Dunste snaar Elektrisch 2 - 1,5 mm tussen 12e fret en snaar 1,5 - 1,1 mm tussen 12e fret en snaar |
Dat is nogal persoonlijk en hangt af van jouw manier van spelen.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:40 schreef Spelvout het volgende:
Net bij mijn elektrische gitaar de actie aangepast, was nogal hoog. Wat voor actie raden jullie echter aan?
Het is een nacht..quote:Op maandag 9 januari 2012 22:53 schreef QuincydeKoster het volgende:
Test - Kawai guitar origing from 1963 by Quincy de Koster
De gitaar die ik met hulp van The_Dean opgeknapt heb! Nogmaals bedankt voor het schema
Nu dus ff een sample opgenomen.
Let op: Ik speel bagger, de gitaar klinkt nice, niet klagen over mijn spel aub.
Ach je speelt dat nummer beter dan ikquote:Op maandag 9 januari 2012 23:00 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Het is dus net niet bagger genoeg om niet herkend te worden
Ik heb dan ook reden gehad om hem te lerenquote:Op maandag 9 januari 2012 23:03 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ach je speelt dat nummer beter dan ik![]()
Klopt, maar ik vroeg me af of er een beetje een "standaard" is. Speel niet echt aggresief maar ook niet heel zachtquote:Op maandag 9 januari 2012 22:54 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Dat is nogal persoonlijk en hangt af van jouw manier van spelen.
Als je de actie laag instelt, dan mag je de snaren ook niet te hard aanslaan.. speel je juist graag wat harder, dan moet de actie ook groter zijn.
Fretbuzz kan ook komen door de vorm van de nek. Weet je wel zeker dat die niet verdraaid is enzo?
Ik heb er een met een knop en 27mc bakkie plug (4 pins) is het voor een hobby project?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:55 schreef The_Dean het volgende:
Ik zoek zo'n spraak / intercom microfoon voor op een balie of bureau. Hoeft niet nieuw... Iemand hier?
le picture van le gitaar ?quote:Op maandag 9 januari 2012 23:04 schreef QuincydeKoster het volgende:
Oh en voor de mensen die afvragen hoe het achter de schermen eruit ziet
[ afbeelding ]
Ffkies in 2 uur tijd met het schema dat The_Dean gefixed had in elkaar gesoldeerd ^^
[..]
Ik heb dan ook reden gehad om hem te leren
Voor de toneelverenigingquote:Op maandag 9 januari 2012 23:37 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik heb er een met een knop en 27mc bakkie plug (4 pins) is het voor een hobby project?Ik wou hem nog steeds met XLR hebben eigenlijk! Maar hij staat maar een beetje te staan...
In eindhoven: Let's Playquote:Op maandag 9 januari 2012 23:18 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vroeg me af of er een beetje een "standaard" is. Speel niet echt aggresief maar ook niet heel zachtVorm van de nek is goed, dat heb ik nog gekeken.
Kan goed dat ik hem uiteindelijk gewoon ergens naar toe breng. Ik heb er zelf het geduld niet voor om dat te doenWeet iemand nog een leuk adres in de buurt van Ehv?
quote:
Zo hebben The presidents of the usa anders een stuk of wat albums vol gespeeld.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 07:54 schreef Zorro het volgende:
Daar kan je toch niet op spelen? Die heeft maar drie snaren!
Dat was toen nog niet alle snaren erop lagenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 07:54 schreef Zorro het volgende:
Daar kan je toch niet op spelen? Die heeft maar drie snaren!
Cool ding man!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 07:13 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de gitaar zelf, de metalen slagplaat, de pickup en de brug (en dat losse geval waardoor de snaren omhoog komen) is zo goed als alles vernieuwd, en die stemmechanieken waren leuk. Paste niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |