Ja inderdaad Gerberaatje. Hopelijk zijn er onder de kerstboom nog wat kindjes verwerkt?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:00 schreef Gerberaatje het volgende:
Er komt ook maar weinig nieuwe aanwas bij, vind ik! Augustus is zo leeg nog?
Oh dat is wel leuk!quote:Op maandag 9 januari 2012 20:00 schreef Kyara het volgende:
ja, leest best makkelijk weg ja. Elk hoofdstuk begint ook met een bevallingsverhaal zodat het onderwerp ook beschreven wordt uit de praktijk.
Als er info instaat over Na de bevalling, kan het alsnog een aanrader zijn. Ik was heel blij met het kraamperiode boek van Beatrijsquote:Op maandag 9 januari 2012 20:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh dat is wel leuk!
Ik wacht nog even het gesprek met de gyn af, wordt het een ks dan heeft het niet zoveel zin denk ik om het boek te bestellen.
+ 1quote:Op maandag 9 januari 2012 20:07 schreef covie het volgende:
Ik verwacht van de volgende mensen dat ze zich binnenkort hier komen melden MET datum!![]()
Ik weet dat jullie meelezen potjandrie![]()
Surpreme Evil
StrawberryChocolateDip
BiancaenMichael
Sopho
Labelloo
Vitapientje
Melopes
Als ik een hartje heb zien kloppen kom ik meteen hier naartoe gerend en ga ik deze heel reeks volspammen, ok?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:07 schreef covie het volgende:
Ik verwacht van de volgende mensen dat ze zich binnenkort hier komen melden MET datum!![]()
Surpreme Evil
StrawberryChocolateDip
BiancaenMichael
Sopho
Labelloo
Vitapientje
Melopes
Tof zijn wij he?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:29 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
En ja ik lees meerdere malen per dag mee, maar dat doe ik al een heel tijdje![]()
Hey, de linea negra is verschenen.... Hier nog niet te bekennen...quote:Op maandag 9 januari 2012 21:17 schreef SuperwormJim het volgende:
omg, ik zie nu bij m'n vrouw een of andere bruine streep verticaal over haar buik lopen. Ze heeft het al proberen weg te wassen![]()
Haha, lief!quote:Op maandag 9 januari 2012 21:39 schreef clauwheee het volgende:
Ja,praat niet tegen me de rest van de dag en morgen als ik niet naar boven ga zegt ie
Covie haha!!quote:Op maandag 9 januari 2012 20:07 schreef covie het volgende:
Surpreme Evil
StrawberryChocolateDip
BiancaenMichael
Sopho
Labelloo
Vitapientje
Melopes
Dat is toch ook alweer een aardige lijst.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:07 schreef covie het volgende:
Surpreme Evil
StrawberryChocolateDip
BiancaenMichael
Sopho
Labelloo
Vitapientje
Melopes
Er valt niks te updaten.quote:
Wat lief Asy, dat je naar me vraagt.quote:
Als jij precies 2 weken overtijd bevalt kunnen we wellicht precies nog 2 dagen hier tegelijk postenquote:Op maandag 9 januari 2012 22:10 schreef Kyara het volgende:
nog geen soempie update?
Bianca, hoop dat je snel een kloppend hartje ziet. Al ben ik dan alweer weg uit z&g.
Laten we het hopen!quote:
Ik kom me dan maar voorzichtig melden!! Als de berekening klopt word Danique rond 13 September grote zusquote:Op maandag 9 januari 2012 20:00 schreef Gerberaatje het volgende:
Er komt ook maar weinig nieuwe aanwas bij, vind ik! Augustus is zo leeg nog?
Oke, ik kom me melden! Gisteren het hartje gezien op een vroege echo, dus mag ik me van mezelf nu hier melden. Ben 1 september uitgerekend overigens. Dus hallo allemaalquote:Op maandag 9 januari 2012 20:07 schreef covie het volgende:
Surpreme Evil
StrawberryChocolateDip
BiancaenMichael
Sopho
Labelloo
Vitapientje
Melopes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |