Je gaat toch tegenvallen na al die fantasien die ik van je had.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, nu mis je wel die nieuwe foto's die ik van mijzelf heb geüpload.
Prachtig, al die standaardafwijzingen in je repertoire om iedere vorm van genegenheid maar op afstand te houden. Ik kan prima leven met deze standaardafwijzing overigens.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:19 schreef Tegan het volgende:
Je gaat toch tegenvallen na al die fantasien die ik van je had.
Ik hou al opquote:Op maandag 9 januari 2012 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het wordt er niet duidelijker op als je nog een dier toevoegt.
Dan vermaak ik je wel evenquote:
Graag!quote:
Waarom verveel je je popje?quote:
Nog een half uurtje werk, maar er is niks te doen. Meestal als het rustig is, verzinnen we wel iets leuks. Maar het is te kort om een pokertoernooi oid te regelen.quote:
Wat is er gebeurd?quote:
Owh nog een half uurtje! Dan aan de cockquote:Op maandag 9 januari 2012 21:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog een half uurtje werk, maar er is niks te doen. Meestal als het rustig is, verzinnen we wel iets leuks. Maar het is te kort om een pokertoernooi oid te regelen.
Nare dingen met Omaquote:
Hoezo is dat een vorm van genegenheid?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Prachtig, al die standaardafwijzingen in je repertoire om iedere vorm van genegenheid maar op afstand te houden. Ik kan prima leven met deze standaardafwijzing overigens.
Morgen aan de cocktails, vanavond neem ik een biertje en ga ik naar bedquote:Op maandag 9 januari 2012 21:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Owh nog een half uurtje! Dan aan de cocktails!
Oh, das niet leukquote:
sterktequote:
Das voorpretquote:Op maandag 9 januari 2012 21:34 schreef rhubarbje het volgende:
Ooh ik ben echt zoo zinloos resorts en hotels aan het kijken voor de vakantie
maar we weten nog niet hoeveel geld we hebben en waar we heen kunnendus het is hartstikke nutteloos maar ik word er wel heel blij van!
wanneer willen jullie gaan?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:34 schreef rhubarbje het volgende:
Ooh ik ben echt zoo zinloos resorts en hotels aan het kijken voor de vakantie
maar we weten nog niet hoeveel geld we hebben en waar we heen kunnendus het is hartstikke nutteloos maar ik word er wel heel blij van!
Omdat ik het zeg.quote:
in de zomervakantiequote:
Oma heeft een tumor in haar darmen. Ontdekt toen ze anderhalve week geleden een hartinfarct kreeg.quote:
Poeh heftig. Hoe oud is ze?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Oma heeft een tumor in haar darmen. Ontdekt toen ze anderhalve week geleden een hartinfarct kreeg.
Woensdag horen we of ze uitzaaiingen heeft.
He bah!quote:Op maandag 9 januari 2012 21:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Oma heeft een tumor in haar darmen. Ontdekt toen ze anderhalve week geleden een hartinfarct kreeg.
klinkt relax.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
in de zomervakantie
nee we gaan eind juli met mijn familie op vakantie en dat ligt allemaal al vast (behalve de vlucht)
wij willen daar voor of na nog samen op vakantie en dan het feit benutten dat we al in azië zijn
we willen dus als het kan, gebruik maken van zeg maar een tussenstop die er sowieso in zit
maar omdat de vlucht nog niet vast ligt weten we niet wat dat zou kunnen zijn
dus ik ben heel willekeurig half azië aan het bekijken
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Owkee, dan ben je wel even bezigquote:Op maandag 9 januari 2012 21:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
in de zomervakantie
nee we gaan eind juli met mijn familie op vakantie en dat ligt allemaal al vast (behalve de vlucht)
wij willen daar voor of na nog samen op vakantie en dan het feit benutten dat we al in azië zijn
we willen dus als het kan, gebruik maken van zeg maar een tussenstop die er sowieso in zit
maar omdat de vlucht nog niet vast ligt weten we niet wat dat zou kunnen zijn
dus ik ben heel willekeurig half azië aan het bekijken
Mja snap ik. Mijn oma moet ook voor altijd levenquote:Op maandag 9 januari 2012 21:42 schreef Tally het volgende:
81. En ja woensdag is snel maar ik krijg steeds meer een knoop in m'n maag
Riskquote:
Omg, Riskquote:Op maandag 9 januari 2012 21:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Riskdat heb ik al veel te lang niet meer gespeeld.
Ja dat snap ikquote:Op maandag 9 januari 2012 21:42 schreef Tally het volgende:
81. En ja woensdag is snel maar ik krijg steeds meer een knoop in m'n maag
Ik nietquote:Op maandag 9 januari 2012 21:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Omg, Risk. Helaas vind iedereen die ik ken dat een kut-spel.
Ergens waar zon is, en dan gaan we de hele week liggen, op het strand en in bed, en uit etenquote:Op maandag 9 januari 2012 21:43 schreef dawg het volgende:
[..]
dat kwam stiekem ook bij mij op.
waar gaan we heen?
Dank je. Dat hebben we echt nodig.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja snap ik. Mijn oma moet ook voor altijd leven. Zal voor jullie duimen woensdag
.
zo begin ik me wel te voelenquote:
Weltrusten en nogmaals heel veel sterktequote:Op maandag 9 januari 2012 21:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Dank je. Dat hebben we echt nodig.
ik ga maar proberen te slapen. Dat is 1 van de dingen die de afgelopen weken niet zo goed gaat door het nieuws.
Fijne avond allemaal.
oh nee dat doen we hier best vaak!quote:Op maandag 9 januari 2012 21:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Omg, Risk. Helaas vind iedereen die ik ken dat een kut-spel.
Ja, hoi.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ergens waar zon is, en dan gaan we de hele week liggen, op het strand en in bed, en uit eten, en verder niets doen
.
Omg, wanneer kom je hier Risken met mijquote:Op maandag 9 januari 2012 21:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh nee dat doen we hier best vaak!
we hebben zelfs voor 2 personen
brand wat lavendel wierrook dat schijnt te helpenquote:Op maandag 9 januari 2012 21:44 schreef Tally het volgende:
[..]
ik ga maar proberen te slapen. Dat is 1 van de dingen die de afgelopen weken niet zo goed gaat door het nieuws.
Fijne avond allemaal.
volgende dinsdag?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Omg, wanneer kom je hier Risken met mij.
welterusten, en nogmaals sterkte.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Fijne avond allemaal.
goed plan.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ergens waar zon is, en dan gaan we de hele week liggen, op het strand en in bed, en uit eten, en verder niets doen
.
Wat minderquote:Op maandag 9 januari 2012 21:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, hoi.Alleen momenteel wat minder
![]()
Ok.quote:
Zonquote:
Waar ben je dan?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
ZonHet regende vandaag.... Maar morgen weer zon, en binnen 2 maandjes is het hier weer 25 graden
In juni.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:51 schreef dawg het volgende:
[..]
wanneer gaan we?het is koud hier nml.
Malta.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:53 schreef rhubarbje het volgende:
even omdat ik er zo'n zin in heb
hier gaan we sowieso heenVery nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Anders ik wel, in 2011 geen vakantie gehad.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:54 schreef rhubarbje het volgende:
Ja he!
pfoe ik ben nu al toe aan vakantie
Ik ook niet. Maar jaquote:Op maandag 9 januari 2012 21:55 schreef STING het volgende:
[..]
Anders ik wel, in 2011 geen vakantie gehad.
Londenquote:Op maandag 9 januari 2012 21:57 schreef Tegan het volgende:
Ik ben alleen paar dagen in London geweest in 2011.
New York, New York. The city so nice, they named it twicequote:
oh ja. nouja, met jou ga ik altijd overal heen. uiteraard.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Net voor de drukte en anders moet je eerst iedereen uitgerust terug zien komen at work.
nou daar waren wij vorige zomer maar ik was er niet zo van hoteldebotel als ik had verwacht/gehooptquote:Op maandag 9 januari 2012 21:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
New York, New York. The city so nice, they named it twice
ik denk dat ik misschien wel 10 keer in londen ben geweestquote:Op maandag 9 januari 2012 21:59 schreef Tegan het volgende:
Ben drie keer in London geweest (2008, 2010 en 2011), en een keer in Griekenland (2010). En de vakantie daarvoor was in 2002 ofzo met ouders.
Kwestie van smaak. Ik ben gek op Rome, maar ik ken mensen die er nog niet dood gevonden willen wordenquote:Op maandag 9 januari 2012 22:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou daar waren wij vorige zomer maar ik was er niet zo van hoteldebotel als ik had verwacht/gehoopt
eigenlijk deed het me niet mega veel
ja was wel oke maar ik had meer verwacht dan oke
Oh, dan kan ik dus zonder schaamte prima nog een paar keer gaanquote:Op maandag 9 januari 2012 22:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik denk dat ik misschien wel 10 keer in londen ben geweest
maar londen is dan ook gewoon vet tof
Ik ben steeds met iemand gegaan voor wie het de eerste keer was, dus we kunnen wel gaan maar dan skippen we alle stomme toeristische dingenquote:
ik ben nooit zo van de hele toeristische dingen, dus wederom oki.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben steeds met iemand gegaan voor wie het de eerste keer was, dus we kunnen wel gaan maar dan skippen we alle stomme toeristische dingen.
Uiteraard vliegen.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:05 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ben nooit zo van de hele toeristische dingen, dus wederom oki.
vliegen?
brussel ben ik vaak genoeg geweest en heb ik niet zoveel mee.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ga samen op reis naar het exotische Brussel.
Daar woon ik al naast.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ga samen op reis naar het exotische Brussel.
oh rome vind ik wel heel leukquote:Op maandag 9 januari 2012 22:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kwestie van smaak. Ik ben gek op Rome, maar ik ken mensen die er nog niet dood gevonden willen worden
daar ben ik dan maar pas 1 keer geweestquote:Op maandag 9 januari 2012 22:06 schreef dawg het volgende:
[..]
brussel ben ik vaak genoeg geweest en heb ik niet zoveel mee.
Nu gaan is niet slim neequote:Op maandag 9 januari 2012 22:13 schreef rhubarbje het volgende:
hebben wij ook geroepen
maar na een kort onderzoekje zou dat wel heel duur worden
vraag eens aan godt, die is vorig jaar ook een tijd in z-o azie geweest.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:13 schreef rhubarbje het volgende:
hebben wij ook geroepen
maar na een kort onderzoekje zou dat wel heel duur worden
Woon je in Eindhovenquote:Op maandag 9 januari 2012 22:08 schreef dawg het volgende:
[..]
vanaf eindhoven? kun je dag vantevoren al hier komen, woon er 15min vanaf.
Niet in Tokyoquote:Op maandag 9 januari 2012 22:14 schreef dawg het volgende:
[..]
vraag eens aan godt, die is vorig jaar ook een tijd in z-o azie geweest.
nee, helmond.quote:
De pauper.quote:
Owh, maar ze wil wel naar zie? Heb niet teruggelezen, dus geen ideequote:Op maandag 9 januari 2012 22:18 schreef dawg het volgende:
[..]
rhu zei toch ook dat tokyo te duur werd?
Wanneer gaan wij weer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |