oh ik zou dat wel waarderen!quote:Op maandag 9 januari 2012 18:29 schreef STING het volgende:
From: Koelkast
To: STING
Het pakje AH Achterham is over 5 dage(n) over de houdbaarheidsdatum.
Liefs,
Koelkast
Onzin, dat doet de melk zelf ook al.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:46 schreef xinge9 het volgende:
Je hebt nu met pakken melk volgens mij, dat ze verkleuren naarmate de houdbaarheidsdatum dichterbij komt.
Bedankt voor deze mededelingquote:Op maandag 9 januari 2012 19:16 schreef rhubarbje het volgende:
Soms is plassen zo fijn
dan voel je echt dat er meer ruimte is binnen in je
Volgens mij hebben wij die hier eenquote:
graag gedaanquote:
Die oprit, is die zo gepositioneerd dat'ie om half 6 's avonds precies voor de garage zit?quote:Op maandag 9 januari 2012 19:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij die hier een
of volgens mij heet een bepaald kunstwerk (dat ik echt niet begrijp) zo
een huis dat rond draait op een rotonde
[ afbeelding ]
Een bewegend huis, zou er nog zeehuisziek van worden, telkens aftellen wanneer je de deur mag inspringen.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij die hier een
of volgens mij heet een bepaald kunstwerk (dat ik echt niet begrijp) zo
een huis dat rond draait op een rotonde
[ afbeelding ]
Ja, iets zegt me dat je nooit meer lekker zult slapenquote:Op maandag 9 januari 2012 19:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een bewegend huis, zou er nog zeehuisziek van worden, telkens aftellen wanneer je de deur mag inspringen.
Ja maar er woont niemand he! dat mag dus nietquote:Op maandag 9 januari 2012 19:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een bewegend huis, zou er nog zeehuisziek van worden, telkens aftellen wanneer je de deur mag inspringen.
Beetje in slaapwiegen is nooit slecht.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:30 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, iets zegt me dat je nooit meer lekker zult slapen
Stomme reclame ja, waarvoor eigenlijk? Staat er nieuwbouw in de buurt? Komt er een nieuwe wijk?quote:Op maandag 9 januari 2012 19:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar er woont niemand he! dat mag dus niet
het is dus het meest zinloze huis ooit
Hehe, dat zeggen ze ja, dat je lichaam sneller in slaap valt als je heen een weer wiegtquote:Op maandag 9 januari 2012 19:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Beetje in slaapwiegen is nooit slecht.
nee het is kunst!quote:Op maandag 9 januari 2012 19:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Stomme reclame ja, waarvoor eigenlijk? Staat er nieuwbouw in de buurt? Komt er een nieuwe wijk?
Zeker, behalve tijdens seks, dat "wiegen" is weer anders.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:32 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, dat zeggen ze ja, dat je lichaam sneller in slaap valt als je heen een weer wiegt
Uhm oke, ik heb een ander idee bij kunst.quote:
Wat zeg je nu!?quote:Op maandag 9 januari 2012 19:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeker, behalve tijdens seks, dat "wiegen" is weer anders.O wacht geen vrijdag nog.
ja ik snap hem dus ook niet zo hahaquote:Op maandag 9 januari 2012 19:48 schreef Bengeltje het volgende:
Uhm oke, ik heb een ander idee bij kunst.
Hallo. Je ziet de bushalte op de pic. En mensen lopen!quote:Op maandag 9 januari 2012 19:28 schreef rhubarbje het volgende:
geen idee
het ding staat namelijk praktisch aan de snelweg dus een autoloos mens komt daar niet zo vaak
Scherpquote:Op maandag 9 januari 2012 19:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hallo. Je ziet de bushalte op de pic. En mensen lopen!
je weet toch waar ie staatquote:Op maandag 9 januari 2012 19:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hallo. Je ziet de bushalte op de pic. En mensen lopen!
Ahhh, op die manierquote:Op maandag 9 januari 2012 19:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ken het, en ik wist dat er een bushalte was.
en hij gaat veeeeeeeeeeel te langzaamquote:Op maandag 9 januari 2012 19:54 schreef Tegan het volgende:
Idee was leuk. Maar het huis is lelijk (die ramen) en het kostte teveel belastinggeld
.
kon je op wachten met zo'n huis natuurlijk.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:00 schreef Tegan het volgende:
http://nos.nl/artikel/856(...)ilburg-gekraakt.html
Tilburg?quote:Op maandag 9 januari 2012 19:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je weet toch waar ie staatdat is zo goed als het einde van de wereld
Ik meen ergens es gelezen te hebben dat Dante Tilburg heeft overwogen als naam voor de eerste kring van de hel. Uiteindelijk is het toch Limbo geworden.quote:
Limbo is een plaats?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik meen ergens es gelezen te hebben dat Dante Tilburg heeft overwogen als naam voor de eerste kring van de hel. Uiteindelijk is het toch Limbo geworden.
Ja lui enzo. En uitgeslapen na een lang weekend dus dan schuiven alle maaltijden een paar uur opquote:
Geen idee, naast het boek van Dante ken ik het als andere naam voor Limburg, oftewel Limboland. Toeval?quote:
Zo gaat het liedje niet.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:31 schreef STING het volgende:
Het is een kwestie van geduld tot de Maas heel Limburg vult
Je bent een 'meisje'? Je bent 12 ofzo?quote:Op maandag 9 januari 2012 17:56 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb nooit een snotneus!!
ik ben een meisje, wij hebben dat soort dingen niet
Slechte vertaler ben je dan.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:32 schreef STING het volgende:
[..]
Sorry, vrij vertaald naar het Nederlands
Wat is daar nou gek aan?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:34 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Je bent een 'meisje'? Je bent 12 ofzo?
Ik zou je doen.quote:
quote:
Dat zijn engeltjes?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zijn ook geen kinderen meer te noemen
Welles. Mijn kinderen.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zijn ook geen kinderen meer te noemen
Sowiesoquote:
Babies zijn een no-go voor mij hoor.quote:
De oudste i.i.g. zeker.quote:
Origineel hoor.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:42 schreef Tegan het volgende:
. Ik zou jou ook doen, so there you have it.
Topdagquote:Op maandag 9 januari 2012 20:42 schreef Tegan het volgende:
[..]. Ik zou jou ook doen, so there you have it.
Jij komt niet opdagenquote:Op maandag 9 januari 2012 20:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja maar dat van jou heeft geen betekenis meer.
quote:Op maandag 9 januari 2012 20:43 schreef Tegan het volgende:
Ja maar dat van jou heeft geen betekenis meer.
U zei?quote:
Mwah, dat nou ook weer niet.quote:
Daar laat ik mij niet over uit.quote:
Maak je je zorgen dan?quote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:09 schreef AirwiN het volgende:
Ik upload nog es een foto op Facebook. Wat een kutinterface.
Ga maar ff liggenquote:
Nou dan.quote:
Ik las maar half, en dacht eerst dat dit jouw reactie op mijn post was.quote:
Graag. En dan?quote:
Tja, nu mis je wel die nieuwe foto's die ik van mijzelf heb geüpload.quote:
Eksters en beren huilen nuquote:Op maandag 9 januari 2012 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, nu mis je wel die nieuwe foto's die ik van mijzelf heb geüpload.
quote:
Lamaquote:
Het wordt er niet duidelijker op als je nog een dier toevoegt.quote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het wordt er niet duidelijker op als je nog een dier toevoegt.
Je gaat toch tegenvallen na al die fantasien die ik van je had.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, nu mis je wel die nieuwe foto's die ik van mijzelf heb geüpload.
Prachtig, al die standaardafwijzingen in je repertoire om iedere vorm van genegenheid maar op afstand te houden. Ik kan prima leven met deze standaardafwijzing overigens.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:19 schreef Tegan het volgende:
Je gaat toch tegenvallen na al die fantasien die ik van je had.
Ik hou al opquote:Op maandag 9 januari 2012 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het wordt er niet duidelijker op als je nog een dier toevoegt.
Dan vermaak ik je wel evenquote:
Graag!quote:
Waarom verveel je je popje?quote:
Nog een half uurtje werk, maar er is niks te doen. Meestal als het rustig is, verzinnen we wel iets leuks. Maar het is te kort om een pokertoernooi oid te regelen.quote:
Wat is er gebeurd?quote:
Owh nog een half uurtje! Dan aan de cockquote:Op maandag 9 januari 2012 21:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog een half uurtje werk, maar er is niks te doen. Meestal als het rustig is, verzinnen we wel iets leuks. Maar het is te kort om een pokertoernooi oid te regelen.
Nare dingen met Omaquote:
Hoezo is dat een vorm van genegenheid?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Prachtig, al die standaardafwijzingen in je repertoire om iedere vorm van genegenheid maar op afstand te houden. Ik kan prima leven met deze standaardafwijzing overigens.
Morgen aan de cocktails, vanavond neem ik een biertje en ga ik naar bedquote:Op maandag 9 januari 2012 21:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Owh nog een half uurtje! Dan aan de cocktails!
Oh, das niet leukquote:
sterktequote:
Das voorpretquote:Op maandag 9 januari 2012 21:34 schreef rhubarbje het volgende:
Ooh ik ben echt zoo zinloos resorts en hotels aan het kijken voor de vakantie
maar we weten nog niet hoeveel geld we hebben en waar we heen kunnendus het is hartstikke nutteloos maar ik word er wel heel blij van!
wanneer willen jullie gaan?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:34 schreef rhubarbje het volgende:
Ooh ik ben echt zoo zinloos resorts en hotels aan het kijken voor de vakantie
maar we weten nog niet hoeveel geld we hebben en waar we heen kunnendus het is hartstikke nutteloos maar ik word er wel heel blij van!
Omdat ik het zeg.quote:
in de zomervakantiequote:
Oma heeft een tumor in haar darmen. Ontdekt toen ze anderhalve week geleden een hartinfarct kreeg.quote:
Poeh heftig. Hoe oud is ze?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Oma heeft een tumor in haar darmen. Ontdekt toen ze anderhalve week geleden een hartinfarct kreeg.
Woensdag horen we of ze uitzaaiingen heeft.
He bah!quote:Op maandag 9 januari 2012 21:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Oma heeft een tumor in haar darmen. Ontdekt toen ze anderhalve week geleden een hartinfarct kreeg.
klinkt relax.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
in de zomervakantie
nee we gaan eind juli met mijn familie op vakantie en dat ligt allemaal al vast (behalve de vlucht)
wij willen daar voor of na nog samen op vakantie en dan het feit benutten dat we al in azië zijn
we willen dus als het kan, gebruik maken van zeg maar een tussenstop die er sowieso in zit
maar omdat de vlucht nog niet vast ligt weten we niet wat dat zou kunnen zijn
dus ik ben heel willekeurig half azië aan het bekijken
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Owkee, dan ben je wel even bezigquote:Op maandag 9 januari 2012 21:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
in de zomervakantie
nee we gaan eind juli met mijn familie op vakantie en dat ligt allemaal al vast (behalve de vlucht)
wij willen daar voor of na nog samen op vakantie en dan het feit benutten dat we al in azië zijn
we willen dus als het kan, gebruik maken van zeg maar een tussenstop die er sowieso in zit
maar omdat de vlucht nog niet vast ligt weten we niet wat dat zou kunnen zijn
dus ik ben heel willekeurig half azië aan het bekijken
Mja snap ik. Mijn oma moet ook voor altijd levenquote:Op maandag 9 januari 2012 21:42 schreef Tally het volgende:
81. En ja woensdag is snel maar ik krijg steeds meer een knoop in m'n maag
Riskquote:
Omg, Riskquote:Op maandag 9 januari 2012 21:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Riskdat heb ik al veel te lang niet meer gespeeld.
Ja dat snap ikquote:Op maandag 9 januari 2012 21:42 schreef Tally het volgende:
81. En ja woensdag is snel maar ik krijg steeds meer een knoop in m'n maag
Ik nietquote:Op maandag 9 januari 2012 21:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Omg, Risk. Helaas vind iedereen die ik ken dat een kut-spel.
Ergens waar zon is, en dan gaan we de hele week liggen, op het strand en in bed, en uit etenquote:Op maandag 9 januari 2012 21:43 schreef dawg het volgende:
[..]
dat kwam stiekem ook bij mij op.
waar gaan we heen?
Dank je. Dat hebben we echt nodig.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja snap ik. Mijn oma moet ook voor altijd leven. Zal voor jullie duimen woensdag
.
zo begin ik me wel te voelenquote:
Weltrusten en nogmaals heel veel sterktequote:Op maandag 9 januari 2012 21:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Dank je. Dat hebben we echt nodig.
ik ga maar proberen te slapen. Dat is 1 van de dingen die de afgelopen weken niet zo goed gaat door het nieuws.
Fijne avond allemaal.
oh nee dat doen we hier best vaak!quote:Op maandag 9 januari 2012 21:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Omg, Risk. Helaas vind iedereen die ik ken dat een kut-spel.
Ja, hoi.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ergens waar zon is, en dan gaan we de hele week liggen, op het strand en in bed, en uit eten, en verder niets doen
.
Omg, wanneer kom je hier Risken met mijquote:Op maandag 9 januari 2012 21:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh nee dat doen we hier best vaak!
we hebben zelfs voor 2 personen
brand wat lavendel wierrook dat schijnt te helpenquote:Op maandag 9 januari 2012 21:44 schreef Tally het volgende:
[..]
ik ga maar proberen te slapen. Dat is 1 van de dingen die de afgelopen weken niet zo goed gaat door het nieuws.
Fijne avond allemaal.
volgende dinsdag?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Omg, wanneer kom je hier Risken met mij.
welterusten, en nogmaals sterkte.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Fijne avond allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |