O ja!!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Allebei heerlijk, net als Pomtips
U2, en dat is de vaste start van de dagquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:09 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
slaap lekker, morgen weer beginnen met
Heerlijk toch? En zo zout en hartigquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:52 schreef The_Hives het volgende:
die plakken zo aan je gebit
![]()
OT: als zakkertje een Soutern Comfort
Aardappelschijfjes, gehakt, zuurkool, aardappelschijfjes, kaas in een ronde ovenschaal. erop een mengsel van crème fraîche en ei, dan paneermeel. 40 min in de oven enquote:
Oh, een ovenschotel, ik zat aan een quiche met zuurkool te denken.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:35 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Aardappelschijfjes, gehakt, zuurkool, aardappelschijfjes, kaas in een ronde ovenschaal. erop een mengsel van crème fraîche en ei, dan paneermeel. 40 min in de oven en
Je hebt echt zuurkooltaart, made by Rudolphquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oh, een ovenschotel, ik zat aan een quiche met zuurkool te denken.
Lekker, die Rudolph kan echt goed koken altijdquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Je hebt echt zuurkooltaart, made by Rudolph
http://www.24kitchen.nl/r(...)f[0]=bundle%3Arecipe
lekker receptje, ik denk dat wij mijn zuurkooltaart taart noemen omdat ik een ronde ovenschaal gebruik, en hij is stevig genoeg om punten te snijden..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lekker, die Rudolph kan echt goed koken altijd![]()
OT: 4 appelflappen en een klodder slagroom. Koffie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |