Echt niet, ze vind hem vast een eikel nu.quote:
Je excuses aanbieden, zo lief mogelijk. Dit heeft je enorm veel punten gekost, dus zorg dat je nieuwe punten krijgt.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:57 schreef krokdown het volgende:
wat een kut reacties. Ik had toch stiekem wel wat meer verwacht, hoe ik kan zorgen dat ze me weer leuk gaat vinden bijvoorbeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet het een beetje nuanceren, dus bijvoorbeeld zeggen dat ze wel een hele lieve hoer is.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:57 schreef krokdown het volgende:
wat een kut reacties. Ik had toch stiekem wel wat meer verwacht, hoe ik kan zorgen dat ze me weer leuk gaat vinden bijvoorbeeld
Ik moest lachen als een hoer met liespijn.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je moet het een beetje nuanceren, dus bijvoorbeeld zeggen dat ze wel een hele lieve hoer is.
achja ik ga mijn best maar doen met een roos een etentje en dat soort shitquote:Op maandag 9 januari 2012 18:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik moest lachen als een hoer met liespijn.
Wauw dat klinkt echt wel comitted enzoquote:Op maandag 9 januari 2012 18:02 schreef krokdown het volgende:
[..]
achja ik ga mijn best maar doen met een roos een etentje en dat soort shit
Nou succes.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:02 schreef krokdown het volgende:
[..]
achja ik ga mijn best maar doen met een roos een etentje en dat soort shit
Hier ook mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |