Dit is serieus de eerste keer dat ik dit hoorquote:Op maandag 9 januari 2012 17:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij blijft altijd zo mooi beleefd en positief. Me gusta.
Je snapt wel dat ze nu keihard wil neuken, aanpakken die handel.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dit is serieus de eerste keer dat ik dit hoor![]()
. Maar bedankt, altijd fijn om te horen.
DV en Spouwer, leuk koppel hoor.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:01 schreef Intronic het volgende:
[..]
Je snapt wel dat ze nu keihard wil neuken, aanpakken die handel.
quote:Op maandag 9 januari 2012 18:01 schreef Intronic het volgende:
[..]
Je snapt wel dat ze nu keihard wil neuken, aanpakken die handel.
Voor alles de eerste keerquote:Op maandag 9 januari 2012 18:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dit is serieus de eerste keer dat ik dit hoor![]()
. Maar bedankt, altijd fijn om te horen.
quote:
Kan wel zijn, dat is namelijk zijn baan.quote:
Meh.quote:
SPOILER: Hehe, klik maar. ;)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op maandag 9 januari 2012 18:06 schreef Rezania het volgende:
lelijkSPOILER: Hehe, klik maar. ;)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Ik moet zeggen dat alcohol daarvoor zelfs averechts werkt.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:05 schreef coban het volgende:
Als je dronken bent en veel drinkt enzo dan kom je iig wel aan voldoende vocht per dag.
quote:Op maandag 9 januari 2012 18:06 schreef Rezania het volgende:
MwoahSPOILER: Hehe, klik maar. ;)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tis 'm net niet alleen ik weet niet wat er mis is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |