Jezelf zijn....beetje moeilijk als je andere kopieert hahaquote:Op zondag 25 maart 2012 12:56 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Tip ! copieer alleen het goede..wees oprecht, eerlijk en vooral jezelf
Een autist copieert toch niet alleen maar ? Beetje vertrouwen in jezelf hequote:Op zondag 25 maart 2012 18:06 schreef FiatCurrency het volgende:
[..]
Jezelf zijn....beetje moeilijk als je andere kopieert haha
Kopieer alleen het goede... tja dan moet je wel kunnen bepalen wat goed is
Wees eerlijk...Tja ik ga niet zeggen dat ik ze kopieer haha
Hoe bedoel je dat? Wat voor instellingen bedoel je?quote:Op maandag 26 maart 2012 17:57 schreef marleneke1980 het volgende:
In GGZ instellingen kopieeren mensen elkaar pas veel, daar hoef je geen autist voor te zijn.
Geestelijke Gezondheids Zorgquote:Op maandag 26 maart 2012 18:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Wat voor instellingen bedoel je?
quote:
Ik snap niet wat je bedoelt, of bedoel je soms de werknemers of zo?quote:Op maandag 26 maart 2012 17:57 schreef marleneke1980 het volgende:
In GGZ instellingen kopieeren mensen elkaar pas veel, daar hoef je geen autist voor te zijn.
Maar elkaars gedrag kopiëren doen we toch allemaal? Dat is allemaal aangeleerd gedrag.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:48 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Een autist copieert toch niet alleen maar ? Beetje vertrouwen in jezelf he
Nee de clienten.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Ik snap niet wat je bedoelt, of bedoel je soms de werknemers of zo?
Ik kan me niet voorstellen dat ik het gedrag van andere clienten zou willen spiegelen. Waar is dat goed voor?quote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 19:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ik het gedrag van andere clienten zou willen spiegelen. Waar is dat goed voor?
Je werkt op een crisisafdeling?? Daar heb ik dat nooit meegemaaktquote:Op maandag 26 maart 2012 19:21 schreef marleneke1980 het volgende:
[..]
Tsja dat moet je hen vragen maar als er één onrustig wordt worden dat er meer en gaat er één snijden volgen er ook meer, op een crisisafdeling is het in ieder geval een zooitje.
Werkte ik er maar... Ik heb er verbleven een tijdjequote:Op maandag 26 maart 2012 19:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je werkt op een crisisafdeling?? Daar heb ik dat nooit meegemaakt
Ach zooo...quote:Op maandag 26 maart 2012 19:25 schreef marleneke1980 het volgende:
[..]
Werkte ik er maar... Ik heb er verbleven een tijdje
Als het allemaal langs je heen ging was je ver weg dan zeker? Ik neem aan dat je bedoeld dat je er ook verbleven hebt?quote:Op maandag 26 maart 2012 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach zooo...
Gek, ik heb dat nooit meegemaakt daar. Er gebeurde geloof ik wel af en toe wat geks, maar dat ging allemaal langs me heen min of meer.
Ja klopt, ben er ook verbleven. Ik was wel ver heen, maar had dat op dat moment niet zo door.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:33 schreef marleneke1980 het volgende:
[..]
Als het allemaal langs je heen ging was je ver weg dan zeker? Ik neem aan dat je bedoeld dat je er ook verbleven hebt?
quote:Op maandag 26 maart 2012 19:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja klopt, ben er ook verbleven. Ik was wel ver heen, maar had dat op dat moment niet zo door.
Je had er van die zombies zeg maar en mensen met wie je nog wel een fatsoenlijk gesprek kon volgen. Het rokershok vond ik zelfs gezellig, we zaten allemaal in hetzelfde schuitje. Iedereen was wat dat betreft de schaamte voorbij en heb daar een aantal heel open gesprekken gehad.
Het was voor mij een heel intense beleving waarbij verdriet en geluk heel dicht bij elkaar leken te hangen. Echt heel vreemd
Ik al langer, ik denk een jaar of 6, 7 terug? Ik zat trouwens ook op een PAAZ. Wist niet dat dat zo'n wereld van verschil was.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:46 schreef marleneke1980 het volgende:
[..]
Klopt, ik heb het ook niet als slecht en negatief ervaren. Je doet er ook wel aardige contacten op en je weet van elkaar waar je het over hebt. Ik heb op een PAAZ gezeten en in een GGZ instelling maar dat was wel weer een wereld van verschil hoor. Nu ben ik al weer drie jaar opname vrij en jij?
quote:Op maandag 26 maart 2012 19:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik al langer, ik denk een jaar of 6, 7 terug? Ik zat trouwens ook op een PAAZ. Wist niet dat dat zo'n wereld van verschil was.
Ik weet echt niet wat ik moet zeggen. Jij hebt een hoop meegemaakt zo te horen!quote:Op maandag 26 maart 2012 19:58 schreef marleneke1980 het volgende:
[..]
Ik vond op de PAAZ voornamelijk de wat 'gewonere' depressieven zitten en vrij andere leeftijd dan ik toen en in de GGZ zat echt werkelijk vanalles van schizofrenie AD(H)D tot MPS tot Psychoses Borderliners PTSS en ga zo maar door. Vandaar dat ik op de PAAZ ook niet thuis hoorde. Te rustig daar.
Ja de meeste mensen zaten daar ook voor de rust. Af en toe zat er een manische depressieve tussen of een stuiterende red bull drinkende mobiele telefoonverslaafde meid van 27 hahahaaha en dat mocht allemaal niet dus overplaatsen naar de andere gestoorden, daar waren ze pas gek.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet echt niet wat ik moet zeggen. Jij hebt een hoop meegemaakt zo te horen!
Ik was op de PAAZ wel op m'n plek. Ik wou dan ook maar 1 ding: RUST.
Het kan ook niet anders, ondanks dat er mensen zijn die anderen dat willen doen geloven zodat ze er zelf beter van worden.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:06 schreef FiatCurrency het volgende:
[..]
Jezelf zijn....beetje moeilijk als je andere kopieert haha
Kopieer alleen het goede... tja dan moet je wel kunnen bepalen wat goed is
Wees eerlijk...Tja ik ga niet zeggen dat ik ze kopieer haha
Born as an original, don't die as a copy.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:46 schreef loop het volgende:
[..]
Het kan ook niet anders, ondanks dat er mensen zijn die anderen dat willen doen geloven zodat ze er zelf beter van worden.
Niemand die met een originele persoonlijkheid wordt geboren, het is de kunst een oud idee in een ander jasje te presenteren en dan maar hopen dat niemand doorheeft waar het oorspronkelijk vandaan komt. Duizend jaar geleden had men het ook over het weer, de liefde, politiek, werk.
Dat mes snijdt aan twee kanten. Sommigen verstoppen zich erachter, bij anderen valt ineens een kwartje en ontwikkelt tools om ermee om te gaan.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:53 schreef OneTeaspoon het volgende:
Stoornissen zijn er geloof ik vooral om verantwoordelijkheid te omzeilen. 'Ja daar kan ik heul niks aandoenik ben autistisch'
quote:Op maandag 26 maart 2012 20:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet echt niet wat ik moet zeggen. Jij hebt een hoop meegemaakt zo te horen!
Ik was op de PAAZ wel op m'n plek. Ik wou dan ook maar 1 ding: RUST.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |