abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 mei 2000 @ 13:57:00 #1
2390 JungleMan
Found & lost her..
pi_36220
Zou het internet op 1 of andere manier aantrekkelijker zijn voor vrijgezellen dan voor getrouwde dan wel niet verloofde stelletjes??

Had men eerst de 'nerd' die het internet ontdekte, daarna de vrijgezel die hoopte om zo iemand te ontmoeten en daarna pas de volledige families? Of heeft dit er niets mee te maken??

Wat mij nl. een beetje opviel was dat verschillende relaties ontstaan zijn op internet, maar die personen zelf waren (toen ze het internet op gingen) toch vrijgezel.

Greetz,
JM (ja, ook een vrijgezel)

Ik vind die van Jungleman erg intens. De blik in die ogen. Echt een gefrustreert, in de jungle rondslingerende, puber op zoek naar seks in zijn meest primale vorm.
pi_36221
Ik denk dat vrijgezellen er toch wel iets meer tijd voor internet hebben dan niet vrijgezellen. Maar ik denk niet dat er veel mensen zijn die denken hun droomman/vrouw op internet te vinden.
En ik heb nu wel een vriend, maar niet van internet (maar dat heeft waarschijnlijk wel iets geholpen).
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_36222
vtel koei!
pi_36223
Toen ik met internetten begon was ik nog geen vrijgezel anders. Er internetten gewoon meer jongeren op Fok en dus zie jij een hoger liefdes gehalte hier.
pi_36224
ik bedoel maar.... internet kan relaties ook beeindigen ....
  woensdag 10 mei 2000 @ 16:07:00 #6
3128 Ellen
Ben gewoon mezelf
pi_36225
quote:
op 05-10-2000 om 01:57 PM schreef JungleMan het volgende:
Zou het internet op 1 of andere manier aantrekkelijker zijn voor vrijgezellen dan voor getrouwde dan wel niet verloofde stelletjes??

Had men eerst de 'nerd' die het internet ontdekte, daarna de vrijgezel die hoopte om zo iemand te ontmoeten en daarna pas de volledige families? Of heeft dit er niets mee te maken??

Wat mij nl. een beetje opviel was dat verschillende relaties ontstaan zijn op internet, maar die personen zelf waren (toen ze het internet op gingen) toch vrijgezel.

Greetz,
JM (ja, ook een vrijgezel)

Nou ik ben pas op internet een maand of zo, en ik ben getrouwd met gezin dus, het valt me wel op dat ik manlief verdomd weinig zie ik zit boven en hij beneden. Niet echt gezellig, maar we willen ook de computer niet in de kamer, dus dan maar appart. Kunnen we ook geen ruzie maken en nu ben ik razend enthosiast wil elk uur van de dag op Fok!, misschien slijt het wel iets, en ik probeer mijn mannie warm te krijgen voor het Fok! is al redelijk aan het lukken. Je hoort wilde verhalen dat er stellen kapot gaan aan internet maar ik ben er altijd zelf nog bij.

To Know Me Is To Love Me
  woensdag 10 mei 2000 @ 16:33:00 #7
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_36226
quote:
op 05-10-2000 om 01:57 PM schreef JungleMan het volgende:

Hmmm internetten is tijdverdrijf. Als je vrijgezel bent heb je meer tijd voor jezelf en dus ook meer tijd om te internetten. Dus zie je misschien relatief meer vrijgezellen op internet? Voor mij persoonlijk neemt de behoefte om lang en veel op internet te hangen inderdaad STERK af op het moment dat mijn vriendin bij me is (tot half juni nog niet veel )
[/quote]

Marco

I'm definitely caught up in the wrong universe.
Oh, and The Net is Dead too...
pi_36227
Bij een vriendin van mij is haar relatie wel naar de klote gegaan door internet...

Ik zelf kon mijn vriend al irl maar door internet zijn we meer in contact met elkaar gekomen en van het een kwam het ander

"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_36228
quote:
op 05-10-2000 om 04:34 PM schreef Llewella het volgende:
Ik zelf kon mijn vriend al irl maar door internet zijn we meer in contact met elkaar gekomen en van het een kwam het ander

Dat herken ik
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  woensdag 10 mei 2000 @ 20:17:00 #10
374 beelzebub
master of disaster
pi_36229
quote:
op 05-10-2000 om 04:34 PM schreef Llewella het volgende:
(...)
maar door internet zijn we meer in contact met elkaar gekomen en van het een kwam het ander

koei en Llewella--> cyberseksen????

Maar ff serieus, zoals je in het 'echte leven' types heb wiens avondje uit niet gelaagd is zonder iemand gezoend te hebben of zonder telefoonnummer zul je ook wel types hebben wiens internetsessie niet geslaagd is zonder emailadres/telefoonnummer. Vooral met dit warme weer

Ik ken ze niet, maar ze zullen er wel zijn. Correct me, if 'm wrong.

[Dit bericht is gewijzigd door beelzebub (Datum 10 Mei 2000).]

pi_36230
quote:
op 05-10-2000 om 03:51 PM schreef bixister het volgende:
ik bedoel maar.... internet kan relaties ook beeindigen ....

Mijn relatie is voor een groot deel verknalt "door" het Internet. Een vriendin van mij haar relatie is aan het stuk gaan "door" Internet. Een vriend van me heb ik vandaag advies gegeven....zijn vriendin wil maar niet achter Internet vandaan komen, maakt stiekem afspraakjes en hij leest dingen als "ik heb m al een keer bedondert en het zal niet de laatste keer zijn...".

Zelf denk ik dat het niet door het Internet zelf komt als relaties zo eindigen. Ik geloof dat er zowiezo al iets niet goed zat als je de computer boven je relatie stelt. In het geheim afspraakjes maken, icq berichtjes wissen, e-mail wissen, geheime e-mail accounts aanmaken, geschrokken opkijken als je partner binnenloopt...allemaal voorbeelden waaruit blijkt dat er geen openheid in de relatie meer is. En als er iets belangrijk is, is het vertrouwen en eerlijkheid in een relatie.

Maar goed, dat was een beetje off-topic. On topic : Ik kan me niet voorstellen dat mensen op het internet gaan 'om een partner te vinden'. Dat heeft toch wel iets zieligs... Maar, da's mijn mening.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_36231
Met een beetje geluk zit ik dadelijk minder op internet (als je begrijpt wat ik bedoel.... )
Sta stil bij elke stap die je zet.
  donderdag 11 mei 2000 @ 11:03:00 #13
2998 KrL
Languit de lekkerste :)
pi_36232
Hmm.. Bij mij is internet ook een van de redenen geweest dat t uitging.. Maar zat al wel genoeg fout.. Konden niet echt met elkaar praten.. Bot gezegd was ze te dom... Als ze bij me zat 's weekends zat ik veelal achter het internet omdat daar WEL mensen zaten met wie ik kon praten.. Naja, en da's nie echt bevorderlijk voor een ralatie..
  Redactie Frontpage donderdag 11 mei 2000 @ 18:48:00 #14
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_36233
quote:
op 05-10-2000 om 08:37 PM schreef Isabeau het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat mensen op het internet gaan 'om een partner te vinden'. Dat heeft toch wel iets zieligs... Maar, da's mijn mening.

Wat een onzin. Hoezo zielug? Internet is hetzelfde als een kroeg binnenlopen om iemand te vinden. Ik bedoel. je raakt met iemand in gespek hier en als het klikt praat je verder. Je leert elkaar echt kennen. Je mailt, je belt en daarna ontmoet je elkaar. Ik denk dat heel veel mensen internet zien als een opstapje naar een partner. En daar is niks mis mee.

donderdag 11 mei 2000 @ 20:45:00 #15
374 beelzebub
master of disaster
pi_36234
Ik ga niet de kroeg in om iemand te vinden hoor Sunnie , ik laat me vinden
  donderdag 11 mei 2000 @ 22:16:00 #16
3766 Maxx
SerieJunkies.nl
pi_36235
Sinds ik weer vrijgezellig ben zit ik weer meer op het internet. Voordat ik een relatie had zat ik ook vaak op het net. Mijn ex heb ik op het net leren kennen en toen we een relatie hadden zaten we een stuk minder online. Dus ik ben het wel met de stelling eens.

Iemand zei dat het zielig was om online te gaan om een vriend(in) te zoeken. Ik denk dat er maar weinig mensen echt alleen daarvoor op het net gaan. Zelf vind ik internet een goeie manier om nieuwe mensen te leren kennen (niet per sé om een relatie mee te beginnen). Ik ben vrij ingetogen en verlegen tegenover vreemden. Ik zal dus in een bar, op straat of whatever nooit iemand aanspreken. Maar op internet kan ik gewoon mijn mening zeggen en vreemde mensen aanspreken. Ik heb tot nu toe (op enkele uitzonderingen) ook voornamelijk contact gehad met mensen die net als ik eerlijk over zichzelf waren. Het feit dat je niet eerst naar uiterlijk kijkt (want ja, IRL ben ik ook zo oppervlakkig) maakt het makkelijker om nieuwe mensen te leren kennen.

Groet,
Maxx

pi_36236
Wij hebben de pc gewoon in de woonkamer staan, geeft wel wat rommel, maar ja, anders zouden we elkaar misschien niet eens herkennen
Sterker nog, we hebben zelfs 2 compys in de woonkamer staan, kunnen we tenminste tegelijk internetten

Maar relaties gaan niet kapot door internet. Relaties gaan kapot omdat relaties niet goed zijn. Dat dat eerder naar boven komt als er een medium als internet in huis gehaald wordt, heeft eigenlijk niets met internet zelf te maken dus

Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  donderdag 11 mei 2000 @ 23:18:00 #18
2863 bigben04
FC Den Haag ole ole!
pi_36237
quote:
op 05-10-2000 om 05:17 PM schreef koei het volgende:
Dat herken ik

Jeugdactiviteiten.nl, de site voor iedereen die met kinderen werkt!
  donderdag 11 mei 2000 @ 23:34:00 #19
3767 Herald
Come get some
pi_36238
Dit is nou echt een thread voor mij, maagd voor het leven om op te reageren. Er zijn al verschillende stellingen aan orde gekomen. Ik ben obvious niet erg geslaagd in de liefde en ik kijk er ook zeer sceptisch tegen aan.
Dat vrijgezellen meer tijd hebben voor internet daar kan ik inkomen. Daarnaast zullen er een heleboel sociaal gestoorden de hele dag achter hun peeceetje ziten, programmaatjes maken of ouwebeppen op IRC. Ik moet eerlijk bekennen dat mijn sociaal leven ook ver te zoeken is. Maar volgens mij ligt het ook in de internet community waarin je terrecht komt. FOK! is een typische jongerensite, dus tref je veel jongeren aan. En hoeveel middelbare scholieren zijn al getrouwd? Niet veel. Ook kunnen jongeren beter overweg met een pc hebben er op school al mee te maken en rollen veel sneller in het internet leven dan ouderen. En als je alleen de TMF chat kent kom je ook geen ouderen tegen.

Daarnaast zijn er ook veel meer jongens op internet dan meisjes. En dan word er geopperd dat je niet op je uiterlijk wordt beoordeeld op inet, dat niet, wel op nick. Ik ken talloze voorbeelden van IRC waarin een newbie damesnick hartelijker wordt begroet dan zo'n oude rot als ik. Ik ben niet de gemakkelijkste, maar heb ik daarom geen recht op een foto van iemand (jongen dus) voordat ie hem stuurt naar een onbekende meid die net een half uurtje geleden is gejoined?
Om een kort verhaal lang te maken, als meisje op internet krijg je meer aandacht.
Ik wil niet beweren dat jongens bewust op zoek gaan naar een partner op internet maar ze zullen toch altijd net ietsje vriendelijker doen tegen de nick Chantalle dan tegen de nick Herald.

Isabeau vindt het zielig op op internet op zoek te gaan naar een partner. Waar trek je de grens? Is alleen het zoeken op internet zielig, of het zetten van een contact advertentie ook al? En mensen op TV die om een date schreeuwen?

Dat er relaties kunnen onstaan verbaasd me niets, de vraag is of het ook IRL lukt. Zelfs ik kan als toffe gozer op internet overkomen terwijl ik IRL toch echt een pluisje ben. Gelukkig ben ik altijd erg bot... ehm eerlijk tegen dames waardoor ze me niet mogen. En als er een relatie ontstaat op inet lijkt het me logisch dat ze voorheen vrijgezel waren.

Zoals ik al zei, ik heb weinig kaas gegeten van relaties, dit is puur mijn visie er op.

*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  maandag 15 mei 2000 @ 19:19:00 #20
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_36239
hmmm bollie had een relatie toen ze op fok ging...en nu niet meer...zit hier ergens een punt in zou je nu zeggen?eh nee
misschien moet je eens een peiling gaan doe n naar wie er vrijgezelig is en wie niet..volgens mij bestaan er al vrijgezellen topics
doei
pi_36240
Als je ff naar links kijkt dan weet je al genoeg

* KroJo wil geen vrijgezel meer zijn.

* KroJo heeft geen geluk in de liefde.

maandag 15 mei 2000 @ 20:10:00 #22
2729 Acnaib
mooi he....alles
pi_36241
quote:
op 05-11-2000 om 10:22 PM schreef Sakura het volgende:
Wij hebben de pc gewoon in de woonkamer staan, geeft wel wat rommel, maar ja, anders zouden we elkaar misschien niet eens herkennen
Sterker nog, we hebben zelfs 2 compys in de woonkamer staan, kunnen we tenminste tegelijk internetten

Maar relaties gaan niet kapot door internet. Relaties gaan kapot omdat relaties niet goed zijn. Dat dat eerder naar boven komt als er een medium als internet in huis gehaald wordt, heeft eigenlijk niets met internet zelf te maken dus

Hier ben ik het mee eens!
Ik zal altijd blijven internetten ook als ik samen woon met Snuffel. Het is een gedeelde hobby, die doordat het gedeeld wordt bij ons geen problemen geeft. Daarnaast is het belangrijk dat je partner ook een grote hobby blijft.....

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')