Al die spellen komen sneller dan een jongen met vroegtijdige ejaculatie.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:59 schreef SoldMayor het volgende:
Black Ops 2 komt einde van dit jaar.
seri? Nog Voor ps3/xbox360?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:59 schreef SoldMayor het volgende:
Black Ops 2 komt einde van dit jaar.
LoL, niet met de striker dusquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Striker is ziek goed op short-range, maar als je tegenstander al 1 meter te ver buiten die range is ben je kansloos.
ook de spas?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:27 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
[..]
"Spray & Pray.."
Ik vind dat shotguns voor minder valide spelers zijn..
Met spas of striker heb ik regelmatig dat ik van zeg maar 2 of 3 m afstand iemand 3x in zn hoofd moet rakenquote:
Daarom..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Met spas of striker heb ik regelmatig dat ik van zeg maar 2 of 3 m afstand iemand 3x in zn hoofd moet rakengaat nergens over. Soms wel in 1x dood.
Elitequote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:13 schreef over_hedge het volgende:
Tering ik heb dit spel lang niet meer gespeeldRelaties kapot gegaan. Meteen nooit meer ps3 aangeraakt. Best apart. Zou toch verwachten dat je dan juist mensen dood wilt schieten
is er al een nieuwe patch/update?
Wat is er met elite?quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:06 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Godverdomme kankerzooi weer een paar levels teruggezet
Huilen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:58 schreef OverRated het volgende:
Het prestige 3 tekentje is echt lelijk
blijven cheaten danquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:06 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Godverdomme kankerzooi weer een paar levels teruggezet
Haha cheaten zegt iequote:Op woensdag 11 januari 2012 00:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
blijven cheaten dan
Ik had vandaag het toppunt van lag compensation. Continu dat ik op boys aan het schieten was, niet raken, zij jou meteen dood. Kijk je killcam: jij schiet niet.
18-23 ofzo
Dat lijken mij wel toffe maps! Vooral Piazzaquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:30 schreef Godtje het volgende:
Hmmm
Sniper map enRun en gun!
![]()
Snipers mogen dood maar een open map is ook wel geinig![]()
Zien er leuk uit.
Piazza zit er mooi uit.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:30 schreef Godtje het volgende:
Hmmm
Sniper map enRun en gun!
![]()
Snipers mogen dood maar een open map is ook wel geinig![]()
Zien er leuk uit.
splitscreen is toch op 1 machine? ook 1 account toch?quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Piazza zit er mooi uit.Maar dit is dus in het begin alleen maar voor elite? Stel dat je split screen speelt en 1 heeft elite kan de ander dan ook gewoon de mappen mee spelen? Dat was in blops wel zo.
Ja op 1 xbox, kan met 1 account maar speel vaak met een ander en die heeft al een xbox live account.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
splitscreen is toch op 1 machine? ook 1 account toch?
Ik denk dat dan gewoon die mode (met de nieuwe maps) zoals ook bij BO was niet beschikbaar is voor die persoon. En je dus niet samen die maps kan spelen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja op 1 xbox, kan met 1 account maar speel vaak met een ander en die heeft al een xbox live account.
Nou zoals ik al zei lukte het bij blops ook gewoon op 1 xbox op 2 accounts.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk dat dan gewoon die mode (met de nieuwe maps) zoals ook bij BO was niet beschikbaar is voor die persoon. En je dus niet samen die maps kan spelen.
Als je samen op 1 account zit wel.
Oh... dan weet ik het niet, sowieso bij ps3 niet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou zoals ik al zei lukte het bij blops ook gewoon op 1 xbox op 2 accounts.Dus vandaar mijn vraag nu over de nieuwe maps van mw3.
Dat is gratis elite nog idioter dan normaal elitequote:Op woensdag 11 januari 2012 13:51 schreef Nectar het volgende:
Wat bedoelt iedereen hier met elite?
Bij mij staat er als ik multiplayer klik, op het scherm wat erna komt, Elite [New], en dan kan ik die downloaden. Maar iedereen zegt dat het 50 euro kost ofzo, terwijl ik het gewoon gratis kan downloaden ????????????
.. wat is het verschil dan?quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is gratis elite nog idioter dan normaal elite
Ja en bij die gratis versie dan?quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bij premium krijg je de mappen en dat clan gebeuren als dat ooit gaat werken.
De mappen zijn niet gratis bij de gewone elite. Anyhow ik zou het niet kopen en even de reacties op de mappen afwachten en ze dan halen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:02 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja en bij die gratis versie dan?
Er staat dubbel xp voor 2 uur en wat nieuwe mappen en nog wat shizzle ?
Hoezo is dat niet goed dan?
Ja maar het probleem is.. ik hoef niks te kopen, ik kan het gewoon downloaden uit de psn storequote:Op woensdag 11 januari 2012 14:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De mappen zijn niet gratis bij de gewone elite. Anyhow ik zou het niet kopen en even de reacties op de mappen afwachten en ze dan halen.
Hij heeft het over de premium. Iedereen kan de elite gebruiken (voor de 3e keer nu)quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:27 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja maar het probleem is.. ik hoef niks te kopen, ik kan het gewoon downloaden uit de psn store..
Laat 'm elite downloaden en er geen fuck aan hebben....quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij heeft het over de premium. Iedereen kan de elite gebruiken (voor de 3e keer nu)
Ja, dat snap ikquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij heeft het over de premium. Iedereen kan de elite gebruiken (voor de 3e keer nu)
Waarschijnlijk is het nog niet beschikbaar voor de iPad en daarvoor komt wellicht een speciale versie uitquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:41 schreef OverRated het volgende:
Moet je voor die iPhone app verplicht elite Premium hebben? Want als ik probeer in te loggen, geeft hij steeds een error
Dit zie ik elke keer:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |