Voor bazen én voor debiele blaagjes.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:22 schreef rickyszz het volgende:
De L118A1![]()
Sowieso is sniperen alleen voor bazen
Al die spellen komen sneller dan een jongen met vroegtijdige ejaculatie.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:59 schreef SoldMayor het volgende:
Black Ops 2 komt einde van dit jaar.
seri? Nog Voor ps3/xbox360?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:59 schreef SoldMayor het volgende:
Black Ops 2 komt einde van dit jaar.
LoL, niet met de striker dusquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Striker is ziek goed op short-range, maar als je tegenstander al 1 meter te ver buiten die range is ben je kansloos.
ook de spas?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:27 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
[..]
"Spray & Pray.."
Ik vind dat shotguns voor minder valide spelers zijn..
Met spas of striker heb ik regelmatig dat ik van zeg maar 2 of 3 m afstand iemand 3x in zn hoofd moet rakenquote:
Daarom..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Met spas of striker heb ik regelmatig dat ik van zeg maar 2 of 3 m afstand iemand 3x in zn hoofd moet rakengaat nergens over. Soms wel in 1x dood.
Elitequote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:13 schreef over_hedge het volgende:
Tering ik heb dit spel lang niet meer gespeeldRelaties kapot gegaan. Meteen nooit meer ps3 aangeraakt. Best apart. Zou toch verwachten dat je dan juist mensen dood wilt schieten
is er al een nieuwe patch/update?
Wat is er met elite?quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:06 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Godverdomme kankerzooi weer een paar levels teruggezet
Huilen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:58 schreef OverRated het volgende:
Het prestige 3 tekentje is echt lelijk
blijven cheaten danquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:06 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Godverdomme kankerzooi weer een paar levels teruggezet
Haha cheaten zegt iequote:Op woensdag 11 januari 2012 00:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
blijven cheaten dan
Ik had vandaag het toppunt van lag compensation. Continu dat ik op boys aan het schieten was, niet raken, zij jou meteen dood. Kijk je killcam: jij schiet niet.
18-23 ofzo
Dat lijken mij wel toffe maps! Vooral Piazzaquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:30 schreef Godtje het volgende:
Hmmm
Sniper map enRun en gun!
![]()
Snipers mogen dood maar een open map is ook wel geinig![]()
Zien er leuk uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |