quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:39 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik ben overtuigd dat de wedstrijdleiding dat zeker zal doen zodra de wedstrijdleiding aanwezig is
Ook dat zal nog even op zich laten wachtenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:07 schreef WordFreud het volgende:
... en weer bijgewerkt schema
Beetje haast, hoop dat ik geen fouten heb gemaakt. Ik weet dat de datums niet kloppen en ook wat er mis is. Zal ik rechtzetten als ik wat meer tijd heb. Verder ook weinig tijd vandaag en morgen. Dus ik weet niet of er nog een update komt voor zondag.
Lol etiquette voor WF competitie.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:04 schreef D. het volgende:
Wie is verantwoordelijk voor de uitslagen posten?
Ik ging er vanuit dat dat degene was die de invite stuurt, en dus het initiatief nam.
Fijn dat je je even meldt.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:05 schreef heloef het volgende:
Ik moet even mijn excuses komen aanbieden maar mijn netwerk is er uit gepleurd.
Ik probeer straks even in te loggen via WiFi.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:04 schreef D. het volgende:
Ik ging er vanuit dat dat degene was die de invite stuurt, en dus het initiatief nam.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:05 schreef heloef het volgende:
Same here. Zoveel potjes heb ik ook weer niet gewonnen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, halllooo ... Mijn twee punten !
Ik dacht altijd de eerste die er tijd voor had...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:04 schreef D. het volgende:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, halllooo ... Mijn twee punten !
Ik denk dat jullie er niet zoveel van zal merken. Hij heeft tot nog toe niks gewonnen en dus is er ook geen verschil qua punten als iedereen een winstpot krijgt tegenover dat zijn al gespeelde wedstrijden worden geschrapt.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:30 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Same here. Zoveel potjes heb ik ook weer niet gewonnen.
Acceptedquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:00 schreef PaarsBeestje het volgende:
Iemand zin in zomaar een spelletje?
Altijdquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:00 schreef PaarsBeestje het volgende:
Iemand zin in zomaar een spelletje?
Deze ronde van de Eredivisie is volgeboekt. Misschien komt er een vervolg?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:43 schreef Blester het volgende:
Ik kan ook mee doen in deze competitie?
WF naam: bas bro
Invites zijn welkom en kan ik er bij de OP bij?
Te laat. Diverse partijen afgelopen door 72 uur niet te zetten. Je had tenminste kunnen laten weten dat je netwerkproblemen had. Dus nu gediskwalificeerd.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:05 schreef heloef het volgende:
Potje is nog bezig.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:15 schreef WordFreud het volgende:
Ik kwam een paar probleemgevallen tegen:
#96 Michel - Miranda: wel datums, geen uitslag. Is deze al gespeeld? Zo ja, wat was de uitslag?
Invitedquote:Op zondag 15 januari 2012 11:24 schreef peaceman het volgende:
Ben beschikbaar voor 'voor de lol' potjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |